Hotel Leitner

• Onvoldoende: 1 - 5

Geen enkele 'gastfreundlichkeit'

Rob, 3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een tweetal jaren geleden hier op wintersport geweest en dat was perfect. Dit jaar ging het helemaal mis met de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel (waren ook anderen dan 2 jaar terug). Nors kijkend personeel, 'savonds om 22.00 geen koffie meer kunnen krijgen en ze zagen je liever gaan dan komen. Heel jammer, want de accomodatie is verder top ! Hier kom ik niet meer.

Nooit meer

Jan, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Enkele jaren terug een prima hotel met uitstekende service. Eten op een missser (fondue) na goed, maar de service zeer bedroevend. Mocht het nou hectisch zijn, dan zie je nog wel eens wat door de vingers, maar we waren met een groep van 4 naast nog een tweetal gasten de enigen op dat moment.

Jammer van dit hotel op een overigens uitstekende locatie.

Met deze leiding zal het snel voorbij zijn.

Laatste keer dat we geweest zijn!!!

Dolf, 23-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Twee jaar geleden hier geweest en toen was het een top hotel. Nu heeft het personeel er blijkbaar geen zin meer in. Om 22.00 uur geen koffie meer te krijgen en een poging tot oplichting bij het afrekenen. Personeel begrijp er totaal niets van.

We hebben een aantal aanbieders voor Leitner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leitner in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leitner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leitner scoort een 3.5 uit 10 op basis van 3 reviews.