Aparthotel
Weer vandaag25°
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,3

4 reviews over Aparthotel Hubertus in het Nederlands

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Silvette
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel. Zeer klantvriendelijke eigenaren die altijd aanwezig en aanspreekbaar zijn en het je graag naar de zin maken. 100-150 m lopen naar liften (klein holletje naar beneden, fijn als er sneeuw ligt -> kun je skien naar beneden). Uitstekend ontbijtbuffet, altijd voldoende keus. Gezellige bar en lounge met open haard (alles rookvrij!). Diverse restaurants op 100-150 m vanaf hotel. Wellness is prachtig en schoon. Heeft 4 sauna's en mooie rustruimtes. Geopend tussen 16:00-20:00 uur. Onder het hotel is een gratis parkeergarage voor de gasten. Tevens mooie (droog-)ruimte voor skischoenen en skies. Onze kamer was ruim 32m2, met apart toilet en badkamer met douche en dubbele wasbakken. En 2 heerlijke fauteuilles om te relaxen. Geen koffie-/thee faciliteiten op de kamer.

Gereisd Met partner in januari 2018

Schoon en vriendelijk

Frits
28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Apparthotel Hubertus is een uitstekende plaats om te verblijven, waren met 2 vol + 2 kinderen 14 jaar. De eigenaar en zijn vrouw weten precies hoe ze met de gasten moeten omgaan en niets is ze te veel als wat vraagt. kamers zijn netjes ingericht en waren bij aankomst brand schoon. Bij voldoende sneeuw kan van van en naar de piste skieen vanuit het hotel. Sauna en het gebeuren er om heen waren schoon. De eigenaar is een groot grondbezitter in de buurt en heeft als hobby jagen op zijn grond, dit vindt je dan ook overal terug in het hotel in de vorm van opgezette dieren en veel foto's en gewijen. Het hotel ligt aan de rand van het dorp, taxi naar centrum € 9,00. De ski school van Frau Holle welke in het dorp start komt de kinderen ophalen en weer terug brengen naar het hotel. (prima service!). Ski gebied Obertauen is een leuk en gevarieerd gebied met veel blauwe en rode pistes, en praktisch geen wachttijd bij de liften. Wel sneeuwkettingen meenemen! wordt op gecontroleerd bij de pas.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009
2008

Tijdens de kerstperiode in Hubertus geweest

R Vermeule
2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tijdens de kerstperiode in Hubertus geweest. Zeer schoon en supervriendelijke mensen. Ligging t.o.v. de liften is zeer goed voor de skilessen moet je naar het dorp toe. De skischolen komen je ophalen met een busje en brengen je ook weer terug. Niets is te veel.

Gereisd Familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Halverwege maart 2005 zijn we met een groep van zeven te 2

Gerhard
12-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Halverwege maart 2005 zijn we met een groep van zeven personen te gast geweest bij "Hubertus". Je mag gerust stellen dat je je bij hun echt gast voelt. Het appartementhotel (met daaronder een eigen parkeergarage) is nagelnieuw (nov. 2004) en het appt. was ruim met 2 badkamers, 3 aparte slaapkamers en alles was zeer fraai afgewerkt. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam en er is een geweldig mooie wellness-ruimte. De ligging is aan het begin van het dorp, 100 m. van 2 liften waarmee je snel alle pistes kunt bereiken. Ook kun je terug snowboarden als er niet al te veel sneeuw ligt. De ligging tov het dorp is absoluut geen probleem aangezien je snel een taxi kunt nemen voor 7 euro (per taxi). Het is echt een super-aanrader en niet al te duur! (260 Euro p.w.p.n. 8-persoons appt.)

Gereisd Anders in april 2005

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hubertus in Obertauern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.