Aparthotel Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin

Aparthotel Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin

9Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Obertauern

Op vakantie geweest naar Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin?

9Fenomenaal

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

9 reviews over Aparthotel Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin

• 9Susanne01-05-2016

Mooie ligging aan de piste

Heerlijk ruim appartement met fijne bedden. Je stapt zo de piste op. Restaurants nabij. Ligt wel wat verder van het dorp. Dit maakt echter ook dat het er 's nachts lekker rustig is.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9De Witt03-03-2016

Wat een fantastische plek!

Wat een fijn en mooi hotel. Naast de piste, in een rustiger gedeelte van Obertauern. Het heeft alles wat je wenst: zwembad (met glijbaan!), sauna, skiverhuur en skischool in hotel, breng- en haalservice voor skilessen kids en een goed restaurant op 20 meter lopen. Schoon, netjes en een heerlijke plek voor de kinderen. Het ontbijt in de mooie ontbijtzaal met uitzicht is ook een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Joop van Gogh01-12-2012

Perfect

Ik verbaas me over het feit dat er niet meer beoordelingen over dit hotel zijn. De Glocknerin is een prachtig Oostenrijks hotel waar de gemütlichkeit hoog in het vaandel staat. Een hard werkende Oostenrijkse familie die gastheerschap verstaat. Zowel voor kinderen als volwassenen, voor beide in alle leeftijden is het een aanrader. De kamers zijn zoals ze op de website getoond worden. Het welnessplein is prachtig, de Glocknerin heeft het grootste zwembad van Obertauern. Ik geef een 9 voor de prijs/kwaliteit omdat ik een zuinige nederlander ben. De Glocknerin is het geld waard. Gelegen aan de rand van Obertauen. In het hotel is geen restaurant, maar eten kan op 30 seconden lopen, in een hut of in een prachtig restaurant (eigenaar = broer van eigenaar Glocknerin). Vorig jaar was het perfect en wij verheugen ons om met onze 2ling in februari 2013 weer een week in de Glocknerin te vertoeven! Ontbijten kan wel in het hotel, evenals ski's huren en les boeken, school zit aan het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Örjan11-12-2009

heerlijk skien én relaxen

Wij zijn hier met een gezelschap geweest bestaande uit zes volwassenen en een kind van 3 jaar, dan is het een kwestie van verdelen qua oppas. Bij de Glöcknerin en in obertauern is het dan goed toeven. De famillie is erg aardig en gastvrij. Voor (jongere) kinderen is het zwembad en de speelkamer ideaal om zich ook op een andere manier te vermaken. 's morgens met de kleine man voor het hotel op de oefenpiste geskiet, daarna lekker eten in de stube en vervolgens het zwembad induiken (met uitzicht op de piste!) Maar net zo gemakkelijk ga je de hele dag skieen en wordt er nog even flink doorgezakt in één of ander stube. Het dorp ligt wel wat verder weg maar er rijden continu taxibussen die je voor een vast tarief van 9 euro overal naartoe rijden. We gaan er in 2010 in ieder geval weer voor de derde maal naartoe!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8Demi01-03-2009

Geweldig

Geweldige ligging een mooie beginners piste voor de deur en leuke apres-ski bar aan de overkant. Na de verbouwing zijn de appartementen prachtig geworden!

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8van Nispen28-12-2007

Ruime appartementen, zeer schoon. Enige nadeel maar 1(grote) zitbank en kleine t.v. Veel zitruimte in eetgedeelte. Wel gehorig. Groot sauna-gebeuren. Biljart e.d. Zo vanuit het hotel de piste op. Wel stukje van dorp weg.

Gereisd met familie in december 2007

• 10Michel Dirkse24-01-2006

Als men aankomt in het app/hotel, begint je droom vakantie al. Vriendelijk ontvangst, mooie verzorgde app, kamers. Voor beginners en kinderen is het perfect, piste aan de deur, echter de hoofdpistes, liggen iets verder op. Men kan erheen skiën of boarden, maar na de apres ski, moet men lopend of taxi terug(9euro).

Voor de prijs moet men het niet laten, super gebied en vriendlijke mensen. De service in het hotel is zeker een 10 waard.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2006

1 tip over Aparthotel Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin

• Joop van Gogh, 01-12-2012 Rapporteren

Wil je hard gaan, ga dan eens naar Obertauern. Skiheil. Wil je niet wakker liggen van nachtelijke apres ski uitspattingen maar toch de sfeer proeven, kies dan voor de Glocknering. Aanrader voor mensen met jonge kinderen, gelegen aan de piste (kehrkopfbahn). Vergeet niet om van het uitzicht te genieten. Mocht je geen gebruik maken van ontbijt, zoals wij doen, bestel dan 's morgens broodjes, als je op tijd wakker bent hangen ze warm aan de deur!

0 vragen over Aparthotel Appartement & Suiten Hotel Glöcknerin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hetelucht sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenFysiotherapie, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht