Pension Seppingerhof

Met oudere kinderen

Helemaal geweldig. Zeer gastvrij

Monique Bongers
22-8-2009

Zeer lieve en gastvrije familie Schifferegger "Pension Seppingerhof".

Op het erf is er ook genoeg te doen voor de kinderen.

De eetkeuken van het appartement Planizer voor 4 personen is vrij klein.

Mooie omgeving en heerlijk rustig. In de omgeving is er ook genoeg te doen.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Fantastisch!!

Eric Stokman
20-8-2009

Fantastische vakantie gehad bij de zeer gastvrije en lieve familie Schifferegger. De accomodatie is geweldig en ruim, vooral voor families met jongere of oudere kinderen. De ligging is centraal voor uitstapjes naar gletschers, bergtoppen, watervallen, kloven, de stad Zell am See, etc. Op loopafstand is een klein meertje en een dorp verder is een supermeer. Iedere 2 weken op donderdag gaan de boer en boerin de berg op naar hun alpenweide op 2200 meter hoog. De gasten mogen mee op de aanhanger vd trekker. De boer vertelt uit over zijn koeien en is gids voor wie een bergtop wil beklimmen. Daarna hartelijk onthaal in hun berghut met schnaps, koffie, limonade en taart. Deze ervaringen en alle andere faciliteiten op het erf (trampoline, tafeltennis, de speelbeek, de dieren, de barbeque, het kampvuur, etc) waren geweldig en all inclusive! Wij gaan zeker een keer terug. Wellicht al in de winter, Kaprun is 15min maar door z'n charme en gunstige prijs trekt het ons toch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Seppingerhof in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Seppingerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.