Pension Mühlbachhof

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

9 tips over Pension Mühlbachhof

miriam smits, 4-3-2015
Het appartement beneden is zeer aan te raden met kids
Marga, 10-9-2014
De Hohe Tauern Card is een aanrader om allerlei attracties te bezichtigen voor een redelijke prijs.
W.Kloeze, 29-6-2014

Betreft een omheinde tuin, ideaal voor kinderen en/of honden, appartement beneden is een aanrader ivm eigen tuintje. (ideaal met honden)

Heb je een hond, dan kun je eens een wandeling boeken bij dogwalktrail, dan kom je op plekken waar je zelf niet zo snel zou komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mühlbachhof voor je op een rij gezet:

Ron en Helene, 15-10-2013
Het appartement is zo fijn en groot genoeg om met zijn 4tjes te verblijven. Wij hadden meer dan genoeg ruimte met zijn 2en en de hond. Er is genoeg te doen in de omgeving en de badensee met het restaurant is dichtbij en gezellig. De bakkerij heeft sinds dit jaar een nieuw winkel wwar je ook wat kan drinken en eten, ook leuk en lekker.
Fam. Nas, 20-1-2013

Na het skiën kun je bij Inge nog gezellig aan de bar na borrelen.

Het is daar een echte huiselijke sfeer en gezelligheid.

Wil je uit eten dan heeft zei altijd een goed adres.

Ron en Helene, 2-9-2012
bij de boerderij aan het begin van de muhlbachstrasse staat een melk automaat waar je elke dag met je melkkannetje verse melk kan halen. heerlijk!!!

Ron en Helene, 2-9-2012

Zell am See is een gezellig plaatsje.

Lekker eten bij Villa Crazy Daisy

Ron en Helene, 2-9-2012
zomers ook zeer aan te bevelen. heel veel te doen in de omgeving
noud, 1-9-2012
je kunt in de omgeving alles doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mühlbachhof voor je op een rij gezet: