Pension Mühlbachhof

Erg fijn Pension!

Eddy
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijne sfeer, gastvrij en relaxt.

Bedankt Inge voor de fijne dagen bij je!

Oude reviews (archief)

Fantastisch plek.

T,H,N,S
15-8-2016

Komen hier elke keer weer terug.gezellig logeren bij inge.

SUPER,lekker relax. Ontmoet altijd leuke gezellige vakantie gangers.

echt een aanrader!!!!!

Vele uitstapjes zijn mogelijk Salzburg kaart is zeker een aanrader.

TOPPIE

Elke Collier
1-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles top, leuk appartement, super gastvrouw, mooie omgeving , hond vriendelijk ++++ wij gaan terug !

Beter dan thuis!

Tosca Gonzalez Graf
    1-7-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Super gastvrij, alles kan, niets hoeft. Inge is fantastisch! Hier ben je echt op vakantie en wil je nooit meer weg.

Uitermate aangenaam verblijf

Cindy Van Steelandt
    24-6-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Met een prachtig uitzicht, een mooie omheinde tuin (zeker een pluspunt als je met je hond reist, zoals ikzelf), een gezellige stube en mooie woonkamer om 's avonds een aperitiefje te drinken of lekker na te praten, is Pension Mühlbachhof zeker een aanrader om dit stukje Oostenrijk te verkennen. Natuurlijk is de gastvrijheid, de vele tips voor toffe wandelingen in de omgeving en bovenal ook de hondvriendelijkheid als pluspunten zeker het vermelden waard.

prachtige uitvalsbasis

marije
    20-6-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Pension Muhlbachhof wordt gerund door een Nederlandse vrouw die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan en iedereen persoonlijke aandacht geeft. Heerlijk pension met ruime appartementen en een keurige gemeenschappelijke tuin en woonkamer waar je van alle gemakken voorzien wordt (glas wijn met een nootje of heerlijke cappuccino).

Ook het ontbijt met verse broodjes, eieren en fruit is meer dan de moeite waard. Geweldige locatie waar vandaan (of een klein stukje in de auto) prachtige wandelingen kunnen worden ondernomen. ik kom hier heel graag nog een keer terug! Een aanrader!

Aanrader !

Pam
    19-6-2016

Superfijn verblijf gehad , uitgebreid ontbijt en heerlijk avondmaal verzorgt door eigenaresse Inge . Top!

Gezellige gezamelijke ruimte waar je lekker kan borrelen en praten met de andere mensen. Mooie tuin waar je lekker kan relaxen .Hondvriendelijk ,

Zeker voor herhaling vatbaar :-)

Fantastisch!

Petra Wit
    15-6-2016

Geweldige gastvrouw Inge die voor ieder het verblijft tot een feest maakt. Uitgebreid ontbijt en goede kok, lekker gegeten. Goede kamers, prachtig uitzicht vanaf het balkon, 2-kamerappartement lekker ruim, heerlijke douche en prima bed en kastruimte. Ik was hier met m'n hond, die heeft hier ook genoten van de omgeving en was meer dan welkom. Gezellige gemeenschappelijke ruimte om lekker te borrelen of chillen. Kortom, een echte aanrader!

Geweldige vakantie

Thijs en Hetty
    11-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

We waren hier voor de tweede maal in de winter. Weer genoten van de gastvrijheid van Inge en het lekkere eten. Het was ook dit jaar weer erg gezellig. Inge is een super gastvrouw. We hadden dit jaar een appartement, maar hebben toch veel beneden gezeten in de huiskamer.

Vanuit het pension kan je met de auto naar verschillende skigebieden. Elke dag een ander skigebied is mogelijk.

Het was een fantastische vakantie.

Gertjan Verwoert
    30-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Muhlbachhof is een uitstekend pension, in het kleine dorpje Niedernsill, centraal gelegen tussen grote ski-gebieden Kitzbuhel en Zell am See. Muhlbachhof heeft uitstekend uitgeruste kamers, lekker ruim en allemaal voorzien van eigen badkamer en toilet. We waren met 9 man, en hadden ontbijt geboekt. Elke dag keurig op tijd stond er een uitstekend ontbijt voor ons klaar. Ook heeft de eigenaresse Inge een supergezellige gemeenschappelijke ruimte met bar gecreeeerd, waar je een lekker wijntje, biertje of een frisje kan drinken, lekker kunt lounchen of rustig TV kijkt. over de gastvrouw Inge niets dan lof, zeer gastvrij, attent, aardig en behulpzaam. Wij waren hier met onze groep voor de 2e keer, en dat zal niet de laatste keer geweest zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Mühlbachhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mühlbachhof in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mühlbachhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Mühlbachhof scoort een 9.52 uit 10 op basis van 68 reviews.