Landhuis Lechner

3 reviews over Landhuis Lechner in het Nederlands

Fantastisch appartement

advanderaa
25-9-2011

Een prachtig, luxe appartement. Je zou hier wel permanent kunnen wonen. Grote kamer met luxe keuken met kookeiland. Grote slaapkamer en een luxe badkamer (met bad en douche). Ook een lekker groot balkon. Je komt hier niets tekort.

Gereisd Met partner in Fri Sep 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een van de beste appartementen in deze prijsklasse

jessica
2-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hadden een goede prijs voor dit appartement betaald en het was een van de beste appartementen die we hebben gehad en dat zijn er veel geweest. Het enige nadeel is dat het een behoorlijk stukje rijden is naar Kaprun of Zell am see. Het was een gezellig ingerichte woning, een beetje modern in tegenstelling tot de meeste huisjes in Oostenrijk. Er hadden wel wat meer zitplaatsen kunnen zijn, maar dat is meestal maar weinig in Oostenrijkse huisjes. De badkamer was erg mooi. Een slaapkamer beneden en twee boven, allemaal netjes. Huis was goed schoon toen we aankwamen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Het was een prima huisje waar wij met kerst 2007 verbleven

W. Wolters
5-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het was een prima huisje waar wij met kerst 2007 verbleven. Alleen de bank zat slecht maar verder geen klachten. Rustig dorpje, spar op loopafstand en skipistes dichtbij! Alles bij elkaar prima!

Gereisd Anders in januari 2008

Landhuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresSteindorf-Au 16 A-5722(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Lechner in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Lechner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.