Gasthof Kröll

18 reviews over Gasthof Kröll in het Nederlands

zeer goed hotel

Eddy en Hanny
13-9-2017

super goed van verblijf en eten.

de service van personeel ook uitstekend, je wordt goed geholpen .

Hartelijk familiehotel

greetenluc
26-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gasthof Kröll is een hartelijk familiehotel waar ook de oude generatie nog meewerkt ! Of noemen we het "mee geniet" ? Al het personeel doet z'n uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Het ontbijt is voortreffelijk en de kok tovert elke avond een lekker keuzemenu op het bord. Zelfs vegetariërs worden niet vergeten.

De inrichting is niet hypermodern maar eerder gezellig klantvriendelijk en erg net. De fitnessruimten zijn smaakvol ingericht en bieden sauna, IR-cabine, fitnesstoestellen, relaxruimte en ook een kinderspeelkamer. De kamers zijn ruim en vele hebben een balkon. Het hele hotel door is er gratis goed-werkende wifi (wlan) beschikbaar. Reizigers die wat moeilijker de trap op kunnen nemen graag de lift.

Voor de zomer is er een gezellige tuin waar het 's avonds gezellig vertoeven is.

Zomergasten genieten van de vele gratis voordelen van de "Sommer-card".

Klein minpuntje : afhankelijk van de ligging van de kamer kan het verkeer van de nabijgelegen storend zijn.

Great place to stay!

Martin
18-9-2016

The friendly atmosphere in this family-run ressort is heart-warming. And the place is not only charming, but clean and well-organized, too. I'm looking forward to my return some day. The food is regional and delicious; the portions,however, will jeopardize your diet plans...

die beste Wahl

Klaus
21-8-2016

Sehr freundliche Mitarbeiter, sehr gutes Essen, sehr gepflegtes Zimmer.

Super!

Michaela
    11-7-2016

Der Service ist super, die Zimmer sauber, das Essen gut. Man konnte viele Freizeitangebote ermässigt oder kostenfrei nutzen.

Toller Urlaub

Christine & Stephan Geiß
      30-6-2016

Famieläres Ambiente, Zimmer, Service, Verpflegung waren wie immer super.

Alles super, wie schon seit vielen Jahren

Klaus Dietz
      16-2-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Alles, habe keine negativ punkte

Super Gasthof !!!

Fam. Steeghs
      8-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

Es war ein super aufenthalt mit unsere Familie und weitere Freunden. Wir fuhlen uns immer wie zu Hause beim Gasthof Kroll. Das Essen ist hervorragend und der Preis ist auch sehr attractiv.

Erholung pur

Gerda Mayer
      7-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

Dieses Jahr allein mit Hund (vorletztes mit 2 lebhaften Enkelkindern). Immer wurde sofort auf alle persönlichen Vorlieben eingegangen. Küche bestens, Servicemitarbeiter aufmerksam, kompetent, freundlich und immer gut gelaunt. - Wohlfühltage!

Super hotel

van den bergh
      4-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes8

wir kommen hier schon seit viele Jahren und das hotel ist in ein wort SUPER !

We hebben een aantal aanbieders voor Kröll voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kröll in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kröll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Kröll scoort een 9.69 uit 10 op basis van 18 reviews.