Gasthof Kröll

Hartelijk familiehotel

greetenluc
26-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gasthof Kröll is een hartelijk familiehotel waar ook de oude generatie nog meewerkt ! Of noemen we het "mee geniet" ? Al het personeel doet z'n uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Het ontbijt is voortreffelijk en de kok tovert elke avond een lekker keuzemenu op het bord. Zelfs vegetariërs worden niet vergeten.

De inrichting is niet hypermodern maar eerder gezellig klantvriendelijk en erg net. De fitnessruimten zijn smaakvol ingericht en bieden sauna, IR-cabine, fitnesstoestellen, relaxruimte en ook een kinderspeelkamer. De kamers zijn ruim en vele hebben een balkon. Het hele hotel door is er gratis goed-werkende wifi (wlan) beschikbaar. Reizigers die wat moeilijker de trap op kunnen nemen graag de lift.

Voor de zomer is er een gezellige tuin waar het 's avonds gezellig vertoeven is.

Zomergasten genieten van de vele gratis voordelen van de "Sommer-card".

Klein minpuntje : afhankelijk van de ligging van de kamer kan het verkeer van de nabijgelegen storend zijn.

heel goed hotel

joanne en andre
26-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

heel goed hotel met hele fijne kamers. het eten is er ook heel goed en de mensen zijn heel aardig. de ligging t.o.v. de pistes is niet optimaal maar de prijs kwaliteit-verhouding is zeer-zeer hoog.hier gaan wij zeker nog een keer heen...

Trouwe gast

natasja
28-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

komen al verscheiden jaren in dit gasthof echt een aanrader . Keren elk jaar weer terug hier is niks te veel en je kunt alles vragen . Erg klant vriendelijk en eten uit de kunst . echt iets waar van je zegt dit is de moeite waard om terug te keren . Alles is aan wezig en voor de kinderen ook erg veel aandacht . Thee en koekjes staan voor je klaar en het is er om te netter . We komen hier al voor de 10 keer van uit het dorp vele pistes te berijken en erg mooi om te wandelen , ook langlaufen kun je voor het huis starten . Bus stopt voor de deur en trein op een paar min lopen .

We hebben een aantal aanbieders voor Kröll voor je op een rij gezet:

terug na 29 jaar "geweldig"

Dirk Koeleman
18-10-2010

In 1981 zijn wij met 6 personen hier geweest,na 29 jaar zijn we terug gegaan.De huiselijke sfeer is er nog steeds .Prettige ontvangst mooie kamers en prachtige badkamer.

Keurig schoon.

Eten is heerlijke ze komen van heide en ver eten in Gasthoff Kroll.

Elke avond een persoonlijk woordje van Armin de Gasthoff eigenaar.

Volgend jaar gaan we weer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Kröll voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kröll in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kröll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.