Appartement Haus Anna Louise

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Haus Anna Louise

• 10Gerard en Joanne08-04-2019

Geweldig genoten

Hele fijne gast vrije mensen op een super mooie locatie met een prachtige accomedatie.

• 10Francien25-03-2019

Geweldig!

Heerlijk ruim en schoon appartement met een fantastische gastheer en gastvrouw die alles kunnen vertellen over wat er te doen en te zien is! We mochten al 2 jaar hun gasten zijn en we genieten volop, de kinderen vonden het fantastisch! (Vooral de Rutschberg is een aanrader) Maar ook het goudzoeken en de prachtige klammen! En het heerlijke zwembad iets verder op... graag tot ziens!

Met jonge kinderen

• 9Jannie22-03-2019

fantastisch

dat ze i een geweldig appartement komen met geweldige eigenaars die niets teveel is

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9Jolanda en bert21-03-2019

fantastisch

geweldige lokatie vriendelijk personeel. schoon en er zijn zo veel mooie locatie.s . het adelaars nest ook selm aan zee is prachtig om te zien . een geweldig ski locatie . de watervallen het is te veel om op te noemen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Alie en Rudie02-03-2019

Mr. en mevr.

Een mooi appartement, schoon, vriendelijk gastheer en gastvrouw, en schitterend gelegen, in het mooie rustige Niedernsill. Wat ons het meest opvalt, is de gastvrijheid en vriendelijkheid wat Hans en Gerrie uitstralen. Tevens zijn er in de zomer tal van mooie uitstappen te maken. En in de winter skieén op de Kitzsteinhorn, Maiskogel of de Schmittenhöhe. En wat tevens een aanrader is, is de Wildfütterung in Thumersbach. Al met al meer dan tevreden. En komen zekers nog een keer terug. Mvg Alie en Rudie

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10koen bosman10-02-2019

Super gastvrij, echte aanrader!!! Alles super schoon en goed onderhouden. Veel gezien van de prachtige omgeving dankzij de goede tips! Dichtbij het skigebied en de stad van Zell am See.

Met vrienden

• 2018
    10Jeannet Roelofs09-08-2018

We logeren deze week bij Hans en Gerrie in het appartement op de 2e verdieping. Super gastvrouw en gastheer! Het appartement is gezellig ingericht. Veel ruimte ( maar liefst 3 douches) en alles is aanwezig. Zelfs vaatwasser oven magnetron broodrooster eierkoker föhn enz. enz. Je hoeft alleen maar kleding mee te nemen. De omgeving is prachtig. Ook in de zomer. Je bent zo in Zell am See, Kaprun, Krimmler en de Gross Glockner. Daar is van alles te doen en te beleven. En bij mooi weer relaxen bij de Badesee. Dat is op loopafstand en gratis toegang voor gasten van deze accommodatie!

Met oudere kinderen

• 10Wim Merjenburgh13-02-2018

Mooi en net appartement met ruime parkeergelegenheid. Onze complimenten, we hebben genoten van de tijd dat we er waren. De eigenaren kunnen en willen je voldoende vertellen over wat er allemaal te doen en te zien is in de omgeving. We hadden zekers tijd te kort en komen graag nog een keer weer. Fam. Merjenburgh.

Met oudere kinderen

• 2017
    9Dianne/Rob28-05-2017

In één woord... Geweldig!!

Net terug van een lang weekend bij App Haus Annalouise. Wat een geweldige plek. Het ligt centraal, dus je bent in no time op de pistes (zelfs nu in mei werd er volop geskied), in Italië of Kroatië, Slovenië. Ook in de buurt zijn vele bezienswaardigheden die het bezoeken waard zijn. Onze tweepersoonskamer was erg verzorgd en je hebt een eigen badkamer en toilet. Ook is er nog een 6-persoons appartement die er ook erg mooi uitzag. Ook de eigenaren zijn erg gastvrij en zijn Nederlands. Je voelt je echt welkom! Kortom wij komen zeker terug!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Martijn14-09-2016

Heerlijk rustig verblijf en sneeuwzeker skigebied.

• Zeer gastvrije eigenaren.
    • Sneeuwzeker skigebied
    • Goed skigebied voor snowboarders (meerdere funparken & goede offpiste gelegenheid)
    • Rustig dorpje waardoor je echt tot rust kunt komen na een dag skien/boarden
    • Zeer schoon appartement

Kortom, een top accommodatie.

1 tip over Appartement Haus Anna Louise

• Rob Greve, 16-07-2012

Neem een bolletje ontbijtkoek mee voor de eigenaar, die vinden ze lekker en is daar niet te krijgen, en die koek, die verdiend zich zelf terug.

0 vragen over Appartement Haus Anna Louise

Appartement info