Appartement Haus Anna Louise

• Ligging t.o.v. pistes9,4

24 reviews over Appartement Haus Anna Louise in het Nederlands

Wim Merjenburgh
13-2-2018

Mooi en net appartement met ruime parkeergelegenheid. Onze complimenten, we hebben genoten van de tijd dat we er waren. De eigenaren kunnen en willen je voldoende vertellen over wat er allemaal te doen en te zien is in de omgeving. We hadden zekers tijd te kort en komen graag nog een keer weer.

Fam. Merjenburgh.

In één woord... Geweldig!!

Dianne/Rob
    28-5-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een lang weekend bij App Haus Annalouise. Wat een geweldige plek. Het ligt centraal, dus je bent in no time op de pistes (zelfs nu in mei werd er volop geskied), in Italië of Kroatië, Slovenië. Ook in de buurt zijn vele bezienswaardigheden die het bezoeken waard zijn. Onze tweepersoonskamer was erg verzorgd en je hebt een eigen badkamer en toilet. Ook is er nog een 6-persoons appartement die er ook erg mooi uitzag. Ook de eigenaren zijn erg gastvrij en zijn Nederlands. Je voelt je echt welkom! Kortom wij komen zeker terug!!

Oude reviews (archief)

• Ligging t.o.v. pistes10

- Zeer gastvrije eigenaren.

- Sneeuwzeker skigebied

- Goed skigebied voor snowboarders (meerdere funparken & goede offpiste gelegenheid)

- Rustig dorpje waardoor je echt tot rust kunt komen na een dag skien/boarden

- Zeer schoon appartement

Kortom, een top accommodatie.

Bijzonder gastvrij

Amanda moddejonge
      8-9-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Bijzonder mooie locatie en enorm gastvrij

heerlijke vakantie

melissa van de graaf
        28-8-2016
        • Ligging t.o.v. pistes9

Heb een hele fijne vakantie gehad

gastvrouw Gerrie en gast man Hans zijn hele lieve vriendelijke mensen heb 2 top weken gehad bedankt daarvoor groetjes melissa

was een super vakantie

mike manders
          26-8-2016
          • Ligging t.o.v. pistes10

Het was een super vakantie met hele lieven gastheer en gastvrouw bedankt hans en gerrie

Genoten.....

Lenie, Herman, Annelies en Roel
            21-8-2016
            • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie omgeving, mooie mensen , we hebben genoten van alles om ons heen

Een super verblijf!

Bart en Marten
              1-8-2016

Hans en Gerrie zijn heel gastvrij en het appartement was zeer luxe. Wij hebben in de buurt van prachtige wandelroutes kunnen genieten mede dankzij de tips van Hans en Gerrie. Wij raden zeker Haus Anna Louise aan.

Mooie rustige plek

Rudie
                  29-7-2016
                  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi wandelgebied en mooie fietstoutes voor zowel de mountainbike als de racefiets

is goed bevallen, en echt voor herhaling vatbaar

willy veltman
                    13-7-2016
                    • Ligging t.o.v. pistes8

alles was goed, ik ben zeer tevreden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Anna Louise in Niedernsill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Anna Louise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Anna Louise scoort een 9.6 uit 10 op basis van 30 reviews.