Géén boekingskosten

Pension Casa Montana

OostenrijkSalzburgNiedernsill

We hebben de beste aanbieders voor Pension Casa Montana voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 49 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 49 reviews
  • 7.3Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

48 Reviews over Casa Montana

• 10Daan02-01-2020

Heel fijn appartement met een hele gemoedelijke service. Team Jolanda staat altijd klaar. Appartement is ruim. zeer schoon met heerlijke bedden. Met de auto is een zeer groot aantal pistes bereikbaar en de omgeving is super mooi. Zeer aanrader; zowel in de zomer als in de winter.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marielle31-07-2017

Gezellig hotel

Voor de tweede keer hebben wij op onze heenreis naar het zuiden een overnachting hier geboekt. Fijn hotel om te overnachten en te ontbijten. Lieve mensen die meedenken. Mooie omgeving, zou hier gerust langer happy kunnen zijn

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Nienke27-08-2016

Heerlijk!

Mijn man, ik en de honden hebben hier genoten! We zijn hier een week geweest en hadden hier zo nog een week kunnen blijven. Vriendelijke ontvangst, honden kregen een eigen kussen, bak en snoepjes. Honden mogen mee naar ontbijtruimte. Wij hadden een 2 kamer app, lekker ruim, perfect om savonds ook wat zelf te koken. Douche wisselde af en toe wat in temperatuur. Ontbijt geeft een ruime keus - diverse broodjes, beleg, eitje, koffie, thee, drinken, zoetigheid, yoghurt, etc. Je kan ook een lunchpakketje bestellen. Eigenaresse weet veel over de omgeving en kan je veel leuke en handige tips geven. Erg fijn! Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Jolanda, Eigenaar, 24-09-2016

Ik kom er net pas achter dat ik op reviews kan reageren. Dat geeft mij de mogelijkheid je alsnog heel hartelijk te bedanken voor deze super recensie. Ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren en hoop jullie zeker nog eens terug te zien!

• 8Marielle17-08-2016

Hartelijke mensen en netjes

Hier hebben op de heenreis van onze vakantie een nacht gelogeerd. Door de files op de heenreis kwamen we pas laat aan. De eigenaresse reageerde heel hartelijk dat we voor 9 uur inchecken niet gingen redden en zorgde dat we toch nog een lekker bedje hadden. Eenvoudige maar nette familiekamer met keurige badkamer. Heerlijk ontbijt en super aardige mensen. Zou hier zeker nog eens naar toe gaan voor een nachtje of zelfs 2 zodat we de omgeving nog kunnen zien.

Jolanda, Eigenaar, 24-09-2016

Hartelijk dank voor deze leuke reactie! Jullie zijn altijd welkom - of het nou voor een langere vakantie is of voor een overnachting op weg naar het zuiden! Er is hier nog een hoop te ontdekken, als jullie ooit nog tips nodig hebben, hoor ik het graag.

• 6Eddy29-02-2016

zou het niet snel weer doen

Ligging was best ok, zeker als je de oefenweide direct achter het appartement wil bezoeken. Het ontbijt was prima.

Bedden echter zeer matig. De sfeer vond ik tegenvallen.

Jolanda, Eigenaar, 24-09-2016

Beste Eddy, ik wilde je nog hartelijk danken voor de opmerking over de matrassen. Naar aanleiding daarvan ben ik begonnen alle matrassen persoonlijk te testen en waar nodig uit te wisselen. Als je het nog een keer bij ons wilt proberen, ben je natuurlijk van harte welkom. Gaan we samen werken aan een goede sfeer!

• 10Edmee10-10-2015

Zomervakantie met 2 honden.

Heerlijke vakantie gehad. Ligging is super goed. Je kan alle kanten op. Appartement erg schoon, optijd schonen handdoeken. Honden zijn er erg welkom er waren drink bakken en kussen voor hun aanwezig. Ook in de omgeving geen problemen gehad met de honden. In sommige liften vroegen ze wel om een muilkorf om te doen. Maar dat was als er meer mensen in zaten.

• 9Debbie Tartarin23-08-2015

Helemaal top!

We hebben een heel fijn verblijf gehad bij Casa Montana. We verbleven na een lange reis met 5 man in de familiekamer. Het was een heerlijke ruime kamer en alles was heel schoon. Ook de bedden waren goed. Casa Montana ligt op een super locatie. Je kunt er heerlijk wandelen en er is van alles te doen in de nabije omgeving. Op loopafstand heb je heerlijke restaurants en waar je ook loopt het uitzicht is overal even mooi! Bedankt voor de gezelligheid Jolanda en Adrie.

• 10Richard & Jacky23-07-2015

Wij hebben van 6 t/m 10 juli met onze hond gelogeerd bij Pension Casa Montana. Het was super. Een zeer hartelijke ontvangst en een gezellig en comfortabel appartement, van alle gemakken voorzien en (niet onbelangrijk) brandschoon!!! De omgeving is heerlijk rustig en authentiek met de mogelijkheid om vele prachtige plekken en gebieden te bezoeken (Zell am Zee, Kaprun etc.). Wij kregen van Jolanda en Adri voldoende leuke tips om ons te vermaken. Ook het ontbijt vonden wij erg lekker (verse broodjes, voldoende beleg, eitje, yoghurt, cerials etc.). Het pension heeft een leuk zonneterras met ligstoelen en een gezellige lounge-hoek. Hier is ook een barbecue met een zitje...ideaal. Een aanrader en wij zijn zeker van plan om een keer terug te gaan!!

• 7Quadrifoglio27-09-2014

Niet verkeerd!

Dit pension is vooral gericht op groepen, kamers delen. De kamers zijn netjes, dito de bedden. Pensioen ligt iets afgelegen van het kleine dorpskern, dat een bakker (met ruim assortiment) ook een pinautomaat heeft. Bij het inrijden van dit dorpje ligt een kleine supermarkt.

• 9wendy09-09-2014

Aanrader, in ieder geval voor de zomerperiode

Het ontvangst in Casa Montana is erg hartelijk en ook onze hond (berner sennen Phara) was meer dan welkom. Alles is brandschoon en leuke tips en een gezellig praatje zijn bij de prijs inbegrepen ;) Zoon Jami zorgt mede voor de gezelligheid.

De kamers van ons appartement waren schoon en we kregen meerdere keren schone handdoeken. Een kussen, etensbak en een lekker bot lagen klaar voor onze hond. Met of zonder hond een aanrader.

Pension Casa Montana info

Soort hotel