Niedernsill

We hebben een aantal aanbieders voor Niedernsill voor je op een rij gezet:

Reviews over Niedernsill

Ron Soesbergen
    19-2-2016

Niedernsill is bij uitstek een fantastisch startpunt om naar allerlei verschillende skigebieden te gaan. We hebben dan ook van de mogelijkheid gebruik gemaakt om met de Salzburger Super Ski Card in verschillende gebieden te skiën. Zell am See, Kitzsteinhorn, Saalbach Hinterglemm, Kitzbuhel en Köningsleiten. In één woord: fantastisch.

Gereisd Met partner in februari 2016

Rustig dorp, veel klederdracht

Fam. Verstegen
    1-8-2014

Natuurbad de Libelle (midden in het dorp) zag er vriendelijk uit, maar is niet toegankelijk als zwemwater voor de hond. Toen wij er waren was er ''s avonds een Zeltfest (soort Tiroler avond/ grote potten bier) waarvoor het hele dorp uitgelopen was. ERG gezellig. Dag erna Frühshoppen. Ook heel veel jeugd in klederdracht.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Rust

Henk en Karin
    21-9-2013

Niedernsill is een rustig dorp. Met de localbahn kun je goed reizen. Zell am See is 25 min. Krimml is een uurtje. Het dorp heeft een bakker, supermarkt, bank en een vvv. Voor rustzoekers en wandelaars is dit een heerlijk plek in de zomer.

Gereisd Met partner in Fri Sep 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorpje ligt gunstig tov grotere plaatsen

Van der Geest
    14-8-2013

Niedernsill zelf stelt niet zo veel voor maar ligt heel gunstig tenopzichte van andere grotere plaatsen zoals Kaprun, Zell am See en Mittersill. Het dorp heeft wel een prachtige reacreatieplas met leuke houten speeltoestellen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein knus bergdorpje met groot zwemmeer

Carmen Thuenissen
    12-8-2013

Klein knus bergdorpje met twee gezellige restaurants. Der Pinzgauerin en Die Libelle. Die Libelle ligt direct aan het prachtig grote zwemmeer. Vooral de pizza's zijn hier aan te raden. Der Pinzgauerin ligt midden in het dorp en serveert Oostenrijkse gerechten. Voor lekker eten hoef je het dorp dus niet uit!!!

Gereisd Met partner in augustus 2013
Niedernsill scoort een 8,2 uit 10, op basis van 41 reviews