Sorteren

Reviews over Niedernfritz

Voor herhaling vatbaar

Dory Peul
    8-4-2017

Alpengasthof Hochkonigblick is een gezellig familiehotel met service ongekend hoog in het vasndel

Sfeervolle rustige omgeving met allure

Bert en Sylkvia van den Hoogen
    4-1-2013

Een fantastisch familie hotel met prachtig verzorgde kamers, voorzien van internetaansluiting. Toegangkelijk voor iedereen vanwege een lift.

Centraal gelegen ten opzichte van vele bezienswaardigheden en met een mooi uitzicht op de Hochkönig.

Gelegen in een landelijke omgeving.

Een absolute aanrader!

Johan, Jacqueline, Joey en Julian v/d Boogaart
    31-12-2012

Wij zijn al jaren te gast in dit hotel en gaan elk jaar weer met veel plezier terug. Zeer schoon en mooi hotel met een goed ontbijt en diner en supervriendelijke bediening. Alle pistes van de Salzburger Ski Amadé zijn met de auto goed bereikbaar. Het hotel wordt gerund door een lieve familie waarbij je je snel thuis voelt. Niets is hen te veel. Lieve Toni, Jozeffa, Rebecca, Milan, Carmen, oma Poldi en opa Karl: bedankt voor jullie goede zorgen. We hebben wederom een topvakantie gehad!

great place

Sergey
    4-9-2011

Very nice staff, especially the hosts: Rebecca and Milan. Beautiful nature, well-kept guesthouse. Outdoor swimming pool, rescued us from the heat. We are very happy.

Super topper

Fred en Dory
    6-9-2010

Geweldige week gehad, nog nooit zo'n gastvrij hotel meegemaakt. Superschone kamer, een ongekend vriendelijke bediening en ook nog heel lekker eten. We werden behandeld alsof we familie van ze waren. Hier gaan we beslist vaker heen.

Niedernfritz scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews