Camping Seecamp Neumarkt

1 review over Camping Seecamp Neumarkt in het Nederlands

Op zich prima

Keller
25-7-2015

Wij stonden met de tent op het caravanveldje heerlijk onder de bomen. Het sanitair is wat gedateerd maar op zich niks mis mee. Er is een prachtige ligweide aan het meer, waar je als campinggast gratis op mag en bezoekers voor moeten betalen. Vanaf de camping is het een half uurtje lopen naar het plaatsje Neumarkt. De supermarkten liggen aan het begin van het plaatsje, voor campinggasten aan de goede kant. Het station ligt aan de buitenkant, daar zijn we met de auto naar toe gegaan. Vanaf daar regelmatig treinen naar Salzburg.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Seecamp Neumarkt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seecamp Neumarkt in Neumarkt am Wallersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seecamp Neumarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.