Appartement Sita

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Sita

• 9schepers11-03-2013

Prima voor elkaar.

Net en schoon appartement. Strategisch gelegen in een rustige woonwijk op loopafstand van het dorp, piste en supermarkt. Voor de liefhebbers, de langlaufpiste start ook achter de deur.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Edwin30-12-2012

Uitstekend appartement in een gezellig skigebied

We hebben in de Kerstweek heel erg naar onze zin gehad in dit mooie appartement. Leuk dat de kamer al Kerstversiering was voorzien, dat was leuk binnenkomen.

We hebben prachtig weer gehad en ruim voldoende sneeuw. Het skigebied is niet heel groot, maar erg gezellig en voldoende voor een weekje genieten. Voordeel is dat het gebied ook (nog) niet zo heel erg druk is, dus wachttijden hebben we helemaal niet meegemaakt. Kortom een uitstekend skigebied en een fijn appartement die we graag nog een keer bezoeken.

Pluspunt is de ligging t.o.v. lift en supermarkt ('s ochtends om 7.00 al open voor verse broodjes).

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 9Magda Bor 10-12-2012

Fantastische plek

App. Sita in Neukirchen am Grossvenediger. Een kompleet appartement in aan prachtige omgeving en rustig gelegen. Een aanrader.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Ed, Joke en Rowena Mos27-08-2012

Een goede rustplek

Een fijn appartement, met alles erop en eraan.In onze zomervakantie was appartement sita een fijne plek om na de hele dag weg geweest te zijn om weer terug te komen. Voor diegene die niet elke avond uit willen eten is er een complete keuken en een supermarkt op loopafstand aanwezig. Een aanrader voor de zomer- en skivakanties.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Graad en Rian18-02-2012

Sita prima uitvalsbasis voor skivakantie

Wij hebben met 2 pesonen een lang weekend doorgebracht in appartement Sita om te skien. Het ruime en praktisch ingedeelde appartement is zeer compleet en gezellig ingericht. Je kunt er uitstekend douchen ( het bad hebben we niet gebruikt ). Ook de keuken is van alle gemaken voorzien. Neukirchen is een leuk dorp met een niet al te groot skigebied met prima faciliteiten. Op 20 minuten rijden is Koningsleiten een aanrader voor de wat meer gevorderde skiers. In Neukirchen hebben wij 's-avonds de rodelbaan gedaan. 's-avonds op ruim 2 km op de berg gegeten en daarna 14 km op een slee naar beneden. Met een temperatuur van -17 graden was dit een geweldige ervaring, een aanrader voor iedereen die iets bijzonders meegemaakt wil hebben. Appartement Sita is ons kortom zeer goed bevallen. We zullen hier zeker nog eens op terug vallen als de gelegenheid zich voor doet.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Fam. Martens van Hese03-01-2012

Prima verblijf voor de wintersport!!

Geweldige ligging en een knus appartement. De ruimte is voor 5 personen ietwat krap maar als je de hele dag op de ski-piste bent maakt dat eigenlijk niet uit! Het appartement is compleet en prima schoon gemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9Veerle15-03-2011

Geweldig!!

Geweldig appartement in een geweldig skidorp! Toen we in het dorp aankwamen waren we een beetje bang, aangezien er GEEN sneeuw lag. Maar de Gondel (ligt op loopafstand van het appartement) bracht ons naar een fantastisch skigebied! In het appartement is werkelijk aan alles gedacht! We hebben het dan ook als heerlijk ervaren en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 8Willie en Math Neijnens, Weert18-10-2010

Prima appartement in een geweldige omgeving.

We hebben net een geweldige zonnige wandelweek in Neukirchen achter de rug en zijn nog aan het nagenieten. Het appartement Sita is comfortabel ingericht en ligt dichtbij het centrum van Neukirchen met alle comfort van dien zoals: restaurants, voldoende terrassen en een voldoende winkels. Als je van wandelen en fietsen houdt is de omgeving een dagelijkse uitdaging om buiten te genieten van de mooie natuur. Met een kabelbaan ben je binnen 20 minuten op een hoogte 2100 m. Voor ons een aanrader waar we zelf ook nog een keer van willen genieten.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8de koning09-03-2010

Heerlijk appartement, top skiegebied!

appartement Sita is een appartement dat ligt op nog geen 5 minuten lopen van de liften van de Wildkogelbahn. In het appartement is alles aanwezig wat je nodig hebt. Het skigebied is echt gericht op kinderen. Wat prettig is dat je als ouders super kan skieen maar dat je altijd weer op tijd bij de kinderen bent tussen en na de lessen. We hebben genoten!Met de eigenaar hebben we leuke mail wisselingen gehad en je krijgt een heel duidelijk informatie pakket toegestuurd. Kortom wij vonden het er top en gaan zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 6Miguel Mauser08-03-2010

Goed en degelijk adres voor de skivakantie

Praktisch appartement dicht bij rijk gesorteerde supermarkt zonder overbodige luxe. Vanwege de ligging tn opzicht van de skilift en skiverhuur ideaal voor de wintersport. Op loopafstand van het dorp waar diverse goede doch eenvoudige restaurants zh bevinden. De organisatie en ondersteunde informatie van SITA is zelf uitstekend te noemen.

Neukirchen is de ideale plaats voor een skivakantie met jonge kinderen. Overzichtelijk en rustig met een uitstekende skischool. Met uitzondering van de gondel. Die is 's-morgen behoorlijk druk.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010