Hotel Rohregger

8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Rohregger voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Rohregger in het Nederlands

Geweldig, heel verzorgd en relaxed

mevrouw Onderdonck
8-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het zwembad is klein maar voor kinderen toch fijn. Hele lieve hartelijke bediening! Fijn hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Prima locatie

GIELING
11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al diverse jaren in dit hotel, het is gelegen op een prima locatie, op 5 min loopsafstand van de ski lift. De gastvrijheid en de verzorging in dit hotel is van een bijzonder hoog niveau.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gemoedelijk hotel

Herr Bürgemeister
9-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt op ongeveer 5 min lopen van de gondel en wordt door de familie Rohregger(moeder en dochter) gerund. We komen hier ongeveer 10 jaar met steeds een groot gezelschap bestaande uit ongeveer 5 gezinnen. Het eten is er voortreffelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Rohregger voor je op een rij gezet:

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rohregger in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rohregger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.