Appartement Prossegger

Appartement
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Prossegger voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Prossegger in het Nederlands

Met oudere kinderen

Super mooi appartement in neukirchen

miriam
31-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit mooie appartement is een echte aanrader, wanneer je een accommodatie in neukirchen zoekt. Het appartement is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Er zit een vaatwasser, oven, magnetron in. Het appartement was erg schoon. De famillie prossegger was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Je kon gebruik maken van een broodjesservice. Erg handig. Het was een paar minuten rijden naar het centrum van neukirchen, waar de gondel was.

Super vakantie!

Ineke
1-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn in 2010 voor het eerst geweest. Prima appartement. Familie Prossegger is zeer gastvrij. Het appartement is keurig netjes, schoon en mooi ingericht. Goede service met iedere ochtend verse broodjes op bestelling. Ligt niet op loopafstand, maar als je zelf met de auto bent is dat geen probleem. We gaan dit jaar wederom naar dit appartement. Skigebied is prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prossegger in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prossegger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.