Gasthof Neuhof

Gasthof

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Neuhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Neuhof in het Nederlands

Heel, heel eenvoudig hotel!

corina
11-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Neuhof hoort bij Jaga Hans'l. Je moet buitenom naar de kamers en dan nog via de kelder ook want ze houden de voordeur dicht daar. Nog nooit ergens gezien. Het, vaak te vette, eten wordt in een belachelijk tempo geserveerd in een ongezellige eetzaal. We zijn gaan uit eten om het leuk te houden. Voor een eitje s'ochtends moet je apart betalen en ham is een luxe bij het ontbijt. Kamers eenvoudig maar schoon. Ligging is prima, je skiet naar de lift maar wel over een smal en ijzig pad (als de sneeuw wat minder wordt) en dat lukt niet iedereen. De huiskroeg is erg leuk: Schweini's. Die hoor je nauwelijks op je kamer omdat het een apart gebouw is. Toch een voordeel ervan in dat geval. Volgend jaar weer Neukirchen want het is een leuk, niet te groot gebied en de mensen zijn gastvrij. Maar wel in een andere accommodatie!

Al 3x een super vakantie gehad

risijeki
25-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

De kamers zijn eenvoudig maar schoon en het personeel is uitermate vriendlijk. Bij half pension heb je iedere dag een keuze menu (3-gangen) en het heeft tot nu toe altijd goed gesmaakt.

Volgend jaar weer!

De ski-lift ligt ca. 75mtr van het hotel en als er sneeuw voldoende is kun je er naar toe skien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Neuhof in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Neuhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.