Appartement Haus Ellen Theresia

Meer appartement info

130 reviews over Appartement Haus Ellen Theresia

• 10Arjan02-08-2020

Super appartement

Zeer ruim, zeer schoon appartement, met diverse balkons en zeer ruim dakterras Fantastisch uitzicht bij woonkamer en balkon. Dicht bij leuke restaurants, bakker en skilift. Hele goede tips en service van Claudia. In Neukirchen is veel te doen voor kinderen aanrader: Wandeling Habachtal, taxi brengt je naar mooi punt en je loopt zelf langs riviertje terug. Daarnaast Gross Glockner Hochstrasse aan te rijden in 50 min. Diverse meren dichtbij (watertemp bij 1 hiervan Uttendorf Badesee 22•C ). Kwartiertje rijden naar Krimmler Wasserfall.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Ralph23-02-2020

Fantastisch!

WOW! Wij gaan jaarlijks naar een andere wintersportlocatie maar dit is de eerste keer ooit waarbij we na 1 dag al wisten dat we hier het liefst jaarlijks terug willen komen. Werkelijk aan alles is hier gedacht en in luxe materialen uitgevoerd. Claudia, bedankt voor al je gastvrijheid en wat ons betreft tot snel!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Simone en Wim02-02-2020

Een heerlijke wintersportvakantie vol variatie!

Een heerlijke plek om te genieten van de sneeuw; op de latten (eindeloze langlauf loipes en keuzes uit diverse skigebieden, waarvan 1 op loopafstand) de slee (super gave rodelbaan van Neukirchen naar Brambergen) en te voet (kilometers afgelegd). Een week van zon en sneeuw. Top gastvouw, zeer vriendelijke eigenaren en een appartement voorzien van alle comfort. 's Avonds spelletjes bij de houtkachel. Wij ontdekken altijd weer iets nieuws in de omgeving; wat een schitterende natuur. We wachten niet tot volgend jaar! Hopen in de herfst terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10Niño23-01-2020

Geniaal. Volgen jaar staat al weer geboekt.

De tweede keer in Ellen-Theresia en niet voor niets. Prachtig appartement, schoon, ruim, sfeervol, super vriendelijk. Uitermate vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw (Claudia). Zodra je binnen stapt, voel je je thuis en hoef je niet te 'wennen'. Alles klopt en alles is er. Zo'n appartement. Paar minuten lopen naar de skilift. Heerlijk skigebied. Rustig dorp. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Ben Wigny09-01-2020

Voor een onvergetelijke vakantie: BOEKEN!! wi

Geweldig luxe accommodatie die bovendien top verzorgd is. Alles is in huis aanwezig tm stalling en drooginstallatie voor de skischoenen. Bovendien wordt je warm ontvangen door Claudia. En als er vragen zijn kun bij haar goed terecht. Voor families met kinderen een super smaakvol appartement dat ook nog eens kort bij de Wildkogelbahn ligt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Annemieke30-12-2019

Super super

Super weer om er te zijn, vertrouwde omgeving, vriendelijk ontvangst door Claudia. Eigenaars zijn ook super aardig en we voelen ons, zoals elk jaar welkom en thuis.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Wim en Simone18-11-2019

Warme, luxe & schitterende entourage

Wat komen we toch graag in "ons" appartement in Haus Ellen Theresia. Dit was de derde keer in de herfst en in januari komen we voor de derde keer terug in de winter. Nergens worden we zo gastvrij en hartelijk verwelkomd als hier door "onze" Claudia (gastvrouw). Altijd weer zijn ook de ontmoetingen met de eigenaren hartelijk. Hier komen voelt als thuiskomen en de vakantiestemming zit er altijd meteen in. Knus rond de haard of heerlijk op het balkon in de zon uitkijkend over het dal en de bergen. Claudia zorgt ervoor dat ons niets ontbreekt. Het appartement is super schoon, luxe en gezellig. Voor sportieve, actieve families ( we zijn hier ook met ons gezin geweest!) is van alles te ontdekken en te doen. Een echte aanrader voor jong en oud in een warme en luxe entourage omgeven door een schitterend landschap.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10NW30-09-2019

Meer dan fantastisch!

Een prachtig appartement met een luxe uitstraling gelegen in een schitterende rustige omgeving. Gastvrouw Claudia met hartverwarmende service. Fijne ambiance, puur genieten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Molenkamp22-09-2019

Zeer hartelijk ontvangst, prachtig en brandschoon appartement met een heerlijk terras. Het appartement is goed uitgerust en alles was ruim voldoende aanwezig. Ook gebruik kunnen maken van de 'Sommer Karte'. Alles bij elkaar een prima week gehad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mirjam Huiting05-02-2019

Wederom ontzettend genoten

Het appartement hebben we nu voor de 5e keer geboekt, en na 10 jaar ziet het er nog steeds netjes,schoon en mooi uit. Wintersport vanuit Neukirchen is heel goed te doen,alles is vlakbij en het is een leuk dorpje met voldoende faciliteiten. Wellicht de volgende keer een keer in de zomer bezoeken? De goede zorgen van Claudia zijn door ons weer zeer gewaardeerd, een aanwinst voor het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Appartement Haus Ellen Theresia info

• De staf spreektDuits, Engels

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats