Hotel Grundlhof

8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,9

4 reviews over Hotel Grundlhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel licht tussen het dal en het gebergte in.

Rustig gelegen.

Een handig startpunt voor bergwandelingen.

Heerlijke plek

Marco en Hilda Dorstijn
8-8-2015

We hebben een fantastische week gehad. Het personeel was zeer goed en beleefd. Het eten zowel in de morgen als avond was heerlijk. Veel variatie voor vegatariers. Het bed was wat minder maar wel goed. We werden elke ochtend gewekt Door de belletjes van de koeien. Mooie omgeving. Mooie wandelingen gemaakt oa de Smaragd berg en Kitzbuheler kabelbaan. Door de nationaal park card konden we in 5 verschillende attracties gratis deelnemen. Dat maakte de reis nog leuker!

Helemaal top!!!!!!

Astrid Mol
11-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk gastvrij hotel met goede voorzieningen. Super aardige mensen en heerlijk eten. Kortom: Top!

Geweldig!

Astrid Mol
    4-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Super vakantie gehad in Hotel Grundlhof!

Heerlijk hotel, geweldig aardige mensen en super service. Het eten was super. Heerlijk is ook de sauna (gratis). Er gaat een skibus vanaf het hotel maar wij zijn steeds met de auto naar het skigebied gereden, een ritje van 5 minuten. Het skigebied was ook super, zeer geschikt voor de beginnende skier vanwege de vele blauwe pistes. Ook een aanrader is de dalafdaling over de rodelbaan naar Bramberg. Kortom een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Grundlhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grundlhof in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grundlhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grundlhof scoort een 8.18 uit 10 op basis van 4 reviews.