Hotel Gassner

Geweldig

Mirthe,
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik kom hier al 10 jaar en blijf het elk jaar weer fantastisch vinden. Het hotel is top en het personeel erg vriendelijk. Het zwembad maakt het helemaal af en de skipistes zijn prima. Kortom, een super hotel voor gezinnen en zeker de moeite waard!

Superleuk

Anne en Heleen
2-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk zwembad, kinderen konden er zelf naar toe. Lekker eten en goed ontbijtbuffet. Goeie kamer met prachtig uitzicht. Fijne sauna.

Geweldig!

Mirthe
14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Gassner is een super hotel! Ik kom hier al sinds ik 4 ben, nu ben ik 13, en ik blijf er elk jaar weer naar uitkijken! Het personeel is vriendelijk, vooral Elizabeth is heel lief. En de kamers zijn net. Het skigebied is niet al te groot, maar wel heel leuk! De leraren zijn heel leuk en je leert er veel! Na het skiën nog even genieten van het mooie zwembad en je vakantie is compleet. Kortom dit is een super hotel om heen te gaan!

Heerlijk relaxt

Fam. Pleiter
7-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige mensen prima eten mooie kamer met net sanitair.

Het uitzicht vanuit de kamer spectaculair.

Alleen s'avonds is er niets te doen en het dorp is een beetje dood.

Goede schoonmaak iedere dag nieuwe zwembad handdoeken in tas.

Stokken en rugzakken gratis te lenen bij het hotel mooie wandelroutes in de buurt of begeleid door gids.

Goed hotel met beperkingen

D. Schaap
15-8-2010

Een prima hotel maar pas op voor kamers op de 3e verdieping. Geen lift en de kamers verouderd. Douchen kan alleen in de badkuip en geknield, (laag plafond). Vanaf het balkon een fantastisch uitzicht over het dal. "All inclusive" is zeer beperkt, cola, appelsap, sinas ed vallen daar dus niet onder. Een goede keuken en zeer vriendelijk behulpzaam personeel.

Een topper

Fam de Jongh
2-1-2010

Wij zijn eind juli begin augustus in dit hotel geweest met kinderen in de leeftijd van 12 en 16 jaar. Het is ons allen ontzettend goed bevallen, mooi welness gedeelte met fijn zwembad. Ook de kamers waren erg ruim.Eten was erg gevarieerd en voor ieder wat wils.De avonden zijn erg rustig,maar overdag zijn er leuke, pittige begeleide wandelingen.

Tegenvaller

edwin
6-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik kan me aansluiten bij de vorige reactie: wat een tegenvaller: het hotel is te duur voor wat het biedt, slechte all-inclusive (die geen all-inclusive is), naar een deel van de kamers (derde etage) geen lift en slechte service. Nee hoor, hier gaan wij niet meer heen!

Tegenvaller

sandra
6-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik kan me wel aansluiten bij de vorige reactie: wat een tegenvaller, nooit boeken! Die all-inclusive stelt niks voor, en er is inderdaad geen lift naar de derde etage. Wij gaan volgend jaar ergens anders heen!

nooit meer

robert
9-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

In juli 2009 een week Gassner geboekt. Nooit doen! We werden gedumpt in een oud hok op zolder, zonder lift, slechts twee stoeltjes, alleen lauw water, gaten in de hoeslakens, stank enzovoort. Onze klachten bij de reisorganisatie leidden ter plekke tot niets. Geen andere kamers beschikbaar, we mochten wel weg gaan daar...Bij de receptie staan ze zelfs tegen je te liegen! Enne, die all-inclusive, dat is gewoon een koffieautomaat met koffie, thee en oplosijsthee. Frisdranken dien je gewoon te betalen! Nu bezig met juridische procedure tegen onze reisorganisatie, want die organisatie probeert onder de aansprakelijkheid uit te komen.

prima prijs/kwaliteitverhouding!

Jeroen
12-7-2009

Prima hotel al valt er in het dorp zelf niets te beleven..

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gassner in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gassner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.