Appartement Alexandra

Appartement
Kleine hotels
Appartement Alexandra

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandra voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Alexandra in het Nederlands

zeer goed bevallen

frits koopman
16-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

In dit rustig gelegen appartement zijn alle voorzieningen,voor de winter en de zomer in de omgeving aanwezig.

Dit appartement is recent gebouwd en van alle gemakken voorzien,tegen een redelijke prijs.

Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandra in Neukirchen am Großvenediger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.