Chalet Kitzbüheler Alpen

9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,7

10 tips over Chalet Kitzbüheler Alpen

Wim Tijhof, 4-8-2014

Hollersbachtal, de Hintersee in het Felbertal zijn extra mooi en heerlijk om in te wandelen. Hogerop? naar de Weisssee (Rudolfshutte) prachtige gletscher's en fijne wandelingen te maken.

In de nabije omgeving voldoende uitstekende eet gelegenheden voor een prettig prijsje.

Nicolette, 19-3-2013
Aanrader: de verlichte rodelbaan in Bramberg am Wildkogel, met halverwege een tussenstop voor het diner. We hebben nog pijn in ons buik van het lachen :-) Wel oppassen met alcohol, want de politie in Bramberg ving ons op met een alcohol controle.
Mirjam Hoekman, 10-3-2013
Vooral het rodelen doen, dat is erg leuk; ook voor de oudjes. Als het in het dorp overdag dooit dan is het verstandig om ' s ochtends te rodelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kitzbüheler Alpen voor je op een rij gezet:

Mm Spruijt, 12-2-2013

De bakker zit op loop afstand , goede winkels op 2 km

Watervallen ,skiën ,zwembad ,en de ski bus vlak bij .

Jos Garthoff, 17-1-2013
    Neem eens (voorzien van sneeuwkettingen) met de auto de besneeuwde "bundesweg" richting Gerlos. Een leuke en prachtige rit.
    Yvonne & friends, 18-11-2012

Lekker eten in de buurt: Piccolo, Mühlbach 165, Bramberg

Ziet er van buiten misschien niet direct zo aantrekkelijk uit, maar ga gerust naar binnen. Heerlijk eten en een super lekker drankje van het huis voor een goede prijs.

Familie de Haan, 15-5-2012

Erg bijzonder is de krimmler wasserfal, wanneer je slecht ter been bent is het niet aan te raden om de klim naar boven te maken. Maar beneden is de waterval ook sehr schön).

Lekker eten doe je bij BergSchmied, heerlijke pizza's en schnitzel en ook zeer betaalbaar.

In Kitzbuhel kijk je je ogen uit, dit is echt een mondaine stad.

marc godefroy, 17-3-2012

boeken !!

skipiste in Pass Thurn erg geschikt voor beginners en kids en bovendien nog gratis ook

Uit eten gaan is goedkoop (in vergelijking met Amsterdam) en er zit een goede bakker op 5 minuten loopafstand.

Kitsbuhl is ondanks de luxe toch een erg leuk authentiek stadje en het bezoeken waard.

Kirsten, 20-1-2012
    Rodelbaan is leuk om te doen, sleetjes zijn aanwezig in het chalet, wat ook erg super is!
    Peter Dijkman, 27-12-2011
    In Mittersill zijn wij uit eten geweest bij restaurant: 'Meilinger Taverne', Dit is een gezellig restaurant met heerlijke gerechten. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Een echte aanrader en heel betaalbaar. Zelfs een "gewone" schnitzel is geweldig.