Chalet Kitzbüheler Alpen ****

Chalet Kitzbüheler Alpen
9,3

Weer vandaag1°-6°

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kitzbüheler Alpen voor je op een rij gezet:

67 reviews over Chalet Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Echt genieten!

Norbert en Jolanda, 28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke week gehad in comfortabel en gezellig chalet in Bramberg. Dichtbij de pistes (zowel Wildkogel als Kitzski). Andere leuke plaatsen ook makkelijk aan te rijden.

Chalet is van alle gemakken voorzien, inclusief sauna en bubbelbad!

Skivakantie tijdens een witte kerst

Familie Brom, 31-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker compleet chalet, gunstig gelegen (indien je het gemak van je eigen auto wilt inzetten) t.a.v. de liften van Bramberg, Neukirchen, en zelfs de Zillertal arena.

Erik tissen, 25-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zorgen voor goeie zin en veel dorst

Gaaf...paar dagen vol avontuur!

Karst Neervoort, 24-9-2017

Rust, ruimte en natuur.

Gezellig chalet, goed onderhouden, knus en gezellig met fijne keuken en badkamers.

Vlak mij de Krimmler watervallen en mooie bergpassen.

Een echte omgeving voor wandelaars en fietsers.(ATB)

Sfeervol chalet en van alle gemakken voorzien

Ciska, 20-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week genoten in dit chalet.

Het sfeervolle chalet is goed onderhouden en van veel gemakken voorzien.

De inventaris is meer dan voldoende

De service van de eigenaren was uitstekend.

Vanaf het terras prachtig uitzicht over de Oostenrijkse bergen. Vanaf het chalet kun je mooie wandeltochten maken in de bergen. Het zwembad in Mittersill is een aanrader. Bakkertje op loopafstand voor de verse broodjes 's ochtends.

Het nabijgelegen skigebied kennen we van een eerdere vakantie in deze buurt. Voor de wintersport komen we dan ook graag hier terug.

Geweldig !

Frank Reinold, 28-2-2017

Het Ideale Chalet !

Van alle gemakken voorzien en zeer smaakvol ingericht.

Sauna, bubbelbad, heerlijke bedden, zeer voldoende kastruimte.

Je kan merken dat de familie die dit chalet bezit er zelf ook erg blij mee is.

Prima plek voor een heerlijke wintersport week.

Ook de ligging prima, alles op korte afstand...piste, supermarkt en evt de skibus.

Een Aanrader !

Een fijn huis om je vakantie door te brengen.

Zijlstra, 7-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen januari met 2 gezinnen (13 volwassen en een baby) gebruik gemaakt van dit huis die van alle gemakken is voorzien en hebben van een heerlijke skivakantie genoten. We zouden het zo nog een keer overdoen.

Aanrader!

Miranda, 22-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben de kerst doorgebracht in dit heerlijke chalet met twee gezinnen. Het chalet is van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, grote oven, magnetron, wasmachine, houtkachel en niet te vergeten bubbelbad en sauna. (De kinderen vonden het bubbelbad met de gekleurde lichtjes geweldig.) Maar er liggen ook spelletjes, het hout voor de houtkachel ligt klaar en er is wasmiddel voor de wasmachine. De eigenaren hebben echt overal aan gedacht. Bij aankomst stond er zelfs een gevulde kerstboom klaar :-).Ondanks dat er weinig sneeuw lag, hebben we echt een heerlijke week gehad. De pistes waren goed geprepareerd en buurjongen Jelle bleek een zeer geliefde snowboard leraar voor onze dochters (6,8 en 11).

Echt een aanrader!

Geweldig

Fam. Leusink, 8-11-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon huisje, erg knus en gezellig. Bedden slapen heerlijk en van alle gemakken voorzien zoals sauna ruime badkamer met bubbelbad, wasmachine magnetron en oven houtkachel

Super!

René, 14-10-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Erg goed verzorgd knus chalet. Ligt in super centraal gebied in Salzburg omringd door Tirol. Mooie omgeving voor diverse activiteiten; skiën, wandelen, mountainbiken, relaxen. Ideaal voor mensen die van natuur houden en fresh air!

Huis zeer geschikt voor zowel jonge gezinnen als ouderen. Of gewoon met de gehele familie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kitzbüheler Alpen in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kitzbüheler Alpen scoort een 9.26 uit 10 op basis van 69 reviews.