Chalet Kitzbüheler Alpen

76 reviews over Chalet Kitzbüheler Alpen

• 2019
    10Fam. Russcher03-10-2019

Fantastische vakantie!

Wat hebben wij een prachtige week gehad twee weken geleden in deze luxe chalet! Ook onze dochter van 1,5 jaar heeft genoten. Een schommel, speelgoed, bubbelbad, omheinde tuin, traphekjes, speelhuisje etc. is aanwezig voor kinderen. Ideaal!

Alles is aanwezig en dan hebben we het alleen nog maar over het chalet gehad. Ook de omgeving is geweldig! We hadden ook prachtig weer maar het was zo genieten van de mooie omgeving en natuur. Eigenlijk was het tekort om één week in het chalet te zijn. Krimmler watervallen, met de gondel, Grossglockner, Zell am See, Gerlos, wildpark Aurach en Smaragden zoeken in het Habachtal is echt allemaal een aanrader!

We kijken terug op een top vakantie en genieten na van de mooie foto's en herinneringen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam MJK23-02-2019

Geweldig!

Super huisje dichtbij verschillende skigebieden. Heel gastvrij ontvangen met o.a. uitleg over het huisje (inclusief sauna en whirlpool bad!), handige tips en een flesje wijn. Een aanrader voor groepen of twee gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    9Marian02-09-2018

Prachtig huis, perfect voor ski en wandelvakanties

Heerlijk chalet! Luxe en comfortabele inrichting met ruime slaapkamers en badkamers.
    Mooie rustig ligging, geen hinder van drukke verkeersweg maar wel op hele korte afstand van de ski, en wandelgebieden. Lekkere bakker op loopafstand. We hebben hier met een aantal vriendinnen genoten van een prachtige vakantie. Het chalet is een perfecte uitvalbasis voor hele mooie wandelingen, mountainbiketochten. Terras bij de woning ligt in de zon, dus na een actieve dag kun je lekker nagenieten op het terras met uitzicht op de bergen!

Top vakantie gehad, prachtig huis, voor herhaling vatbaar!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Wilma23-08-2018

Gezellig chalet in rustig dorp

Van tevoren en tijdens het verblijf prettig contact gehad met de eigenaar. Het chalet heeft o.a. een gezellige eethoek, een bubbelbad, een wasmachine en droger. De keuken is compleet uitgerust. De kasten waren een bende: spelletjes/ folders etc. eerst opgeruimd. De keuken en de kasten hebben eigenlijk teveel spullen. Op het terras konden we tot 's avonds laat zitten met de buitenlampjes aan. Voor de kinderen is er een schommel. In de omgeving zijn diverse kabelbanen en is er een zwemmeer met helder water en speeltoestellen. De omgeving is heel geschikt om met (jonge) kinderen heen te gaan. Op de bergen zijn vele speeltuinen en kun je zelfs met tien glijbanen de berg afglijden! De directe omgeving kent prachtige gemarkeerde MTB-routes. We hadden nog wat opmerkingen over het huisje (schoonmaak, ontbreken aantal brandmelders). Deze zijn opgepakt en we kregen na afloop daarover nog bericht. Heel correct! Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9fam. Vonk05-06-2018

Puur genieten!

Luxe en gezellig! Elke dag hebben we gewandeld met de kinderen. Om dan 'thuis' te komen in een gezellig en luxe chalet is dan heerlijk. De kinderen genoten van de schommels, bubbelbad en uitstekende wifi! En wij ook :) Kortom een echte aanrader

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10De munck05-05-2018

Comfortabel familiechalet

Wij zijn voor de 2 e keer met ons gezin in dit chalet voor ruim een week. 2 volwassenen met 6 kids. Het chalet is zeer praktisch ingericht, aan alles is gedacht. Van kinderstoel campingbedje kaasschaaf tot 2 e toilet.. De prachtige natuur op korte afstand maakt het plaatje compleet. Ook alle voorzieningen zijn dichtbij. De kids vinden het chalet geweldig door het leuke bad met licht en bubbels, de schommels en het gezellige kacheltje. De tijdschriften en de spelletjes hebben we nauwelijks gebruikt vanwege het goede weer... Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 5Diny de Haan20-02-2018

Jammer

De mensen moeten er rekening mee houden dat je heeeeeeeel zuinig moet zijn met douche en bad,we konden s'avonds met 6 volwassenen en 2 kinderen niet allemaal douche en maar 1 maal een bad vol laten lopen. Ook was het huis niet schoon,de bestek la was heel vies dus zelf maar schoon gemaakt,er was een kledingstuk achter de wasmachine gevallen dus even naar voren gehaald,wat een vieze bende zeg. Overal spinnenwebben. Hou er ook rekening mee dat het vreselijk gehorig is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Erik Beenen, Mr., 26-11-2019

Tja, hoe nu passend en correct te reageren op uw review... Dat is een hele lastige. Wij prijzen ons heel gelukkig met een vreselijk fijn en knus Chalet n het mooie Oostenrijk. Dit enthousiasme slaat in de regel uitstekend over op onze gasten die genieten van hun verblijf in ons heerlijk chalet. Wanneer ik lees hoe negatief u bent en hoe u op ons los gaat in de review en per telefoon dan kan ik alleen maar gevoelens van medelijden met u hebben. In dezelfde vakantie doet u hetzelfde op Zoover met Berghotel Tromp. Vieze bende achter de wasmachine die nagenoeg ingebouwd staat.... tja.. Kies de volgende keer aub voor de duurste vijfsterren onderkomens die u kunt vinden kunt en blijf ver weg bij particulieren eigenaren die zich met ziel en zaligheid inzetten om hun gasten een heerlijke vakantie te bieden. Mevrouw Dinny de Haan, ik wil geen woorden of tijd aan u besteden en wens u een aangenaam en fijn leven toe.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Norbert en Jolanda28-01-2018

Echt genieten!

Heerlijke week gehad in comfortabel en gezellig chalet in Bramberg. Dichtbij de pistes (zowel Wildkogel als Kitzski). Andere leuke plaatsen ook makkelijk aan te rijden. Chalet is van alle gemakken voorzien, inclusief sauna en bubbelbad!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

7Familie Brom31-12-2017

Skivakantie tijdens een witte kerst

Lekker compleet chalet, gunstig gelegen (indien je het gemak van je eigen auto wilt inzetten) t.a.v. de liften van Bramberg, Neukirchen, en zelfs de Zillertal arena.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Erik tissen25-12-2017

Zorgen voor goeie zin en veel dorst

Gereisd met vrienden in januari 2015

10 tips over Chalet Kitzbüheler Alpen

• Kirsten, 20-01-2012 Rapporteren

Rodelbaan is leuk om te doen, sleetjes zijn aanwezig in het chalet, wat ook erg super is!

• marc godefroy, 17-03-2012 Rapporteren

boeken !!

skipiste in Pass Thurn erg geschikt voor beginners en kids en bovendien nog gratis ook

Uit eten gaan is goedkoop (in vergelijking met Amsterdam) en er zit een goede bakker op 5 minuten loopafstand.

Kitsbuhl is ondanks de luxe toch een erg leuk authentiek stadje en het bezoeken waard.

• Mirjam Hoekman, 10-03-2013 Rapporteren

Vooral het rodelen doen, dat is erg leuk; ook voor de oudjes. Als het in het dorp overdag dooit dan is het verstandig om ' s ochtends te rodelen.

0 vragen over Chalet Kitzbüheler Alpen

Chalet Kitzbüheler Alpen info