Chalet Kitzbüheler Alpen

Chalet
Chalet Kitzbüheler Alpen
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kitzbüheler Alpen voor je op een rij gezet:

70 reviews over Chalet Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Puur genieten!

fam. Vonk
5-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Luxe en gezellig! Elke dag hebben we gewandeld met de kinderen. Om dan 'thuis' te komen in een gezellig en luxe chalet is dan heerlijk. De kinderen genoten van de schommels, bubbelbad en uitstekende wifi! En wij ook :)

Kortom een echte aanrader

Comfortabel familiechalet

De munck
5-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn voor de 2 e keer met ons gezin in dit chalet voor ruim een week. 2 volwassenen met 6 kids.

Het chalet is zeer praktisch ingericht, aan alles is gedacht.

Van kinderstoel campingbedje kaasschaaf tot 2 e toilet..

De prachtige natuur op korte afstand maakt het plaatje compleet.

Ook alle voorzieningen zijn dichtbij.

De kids vinden het chalet geweldig door het leuke bad met licht en bubbels, de schommels en het gezellige kacheltje. De tijdschriften en de spelletjes hebben we nauwelijks gebruikt vanwege het goede weer...

Voor herhaling vatbaar!

Jammer

Diny de Haan
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

De mensen moeten er rekening mee houden dat je heeeeeeeel zuinig moet zijn met douche en bad,we konden s'avonds met 6 volwassenen en 2 kinderen niet allemaal douche en maar 1 maal een bad vol laten lopen.

Ook was het huis niet schoon,de bestek la was heel vies dus zelf maar schoon gemaakt,er was een kledingstuk achter de wasmachine gevallen dus even naar voren gehaald,wat een vieze bende zeg.

Overal spinnenwebben.

Hou er ook rekening mee dat het vreselijk gehorig is.

Echt genieten!

Norbert en Jolanda
    28-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke week gehad in comfortabel en gezellig chalet in Bramberg. Dichtbij de pistes (zowel Wildkogel als Kitzski). Andere leuke plaatsen ook makkelijk aan te rijden.

Chalet is van alle gemakken voorzien, inclusief sauna en bubbelbad!

Skivakantie tijdens een witte kerst

Familie Brom
    31-12-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker compleet chalet, gunstig gelegen (indien je het gemak van je eigen auto wilt inzetten) t.a.v. de liften van Bramberg, Neukirchen, en zelfs de Zillertal arena.

Erik tissen
    25-12-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zorgen voor goeie zin en veel dorst

Gaaf...paar dagen vol avontuur!

Karst Neervoort
    24-9-2017

Rust, ruimte en natuur.

Gezellig chalet, goed onderhouden, knus en gezellig met fijne keuken en badkamers.

Vlak mij de Krimmler watervallen en mooie bergpassen.

Een echte omgeving voor wandelaars en fietsers.(ATB)

• Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen week genoten in dit chalet.

Het sfeervolle chalet is goed onderhouden en van veel gemakken voorzien.

De inventaris is meer dan voldoende

De service van de eigenaren was uitstekend.

Vanaf het terras prachtig uitzicht over de Oostenrijkse bergen. Vanaf het chalet kun je mooie wandeltochten maken in de bergen. Het zwembad in Mittersill is een aanrader. Bakkertje op loopafstand voor de verse broodjes 's ochtends.

Het nabijgelegen skigebied kennen we van een eerdere vakantie in deze buurt. Voor de wintersport komen we dan ook graag hier terug.

Geweldig !

Frank Reinold
    28-2-2017

Het Ideale Chalet !

Van alle gemakken voorzien en zeer smaakvol ingericht.

Sauna, bubbelbad, heerlijke bedden, zeer voldoende kastruimte.

Je kan merken dat de familie die dit chalet bezit er zelf ook erg blij mee is.

Prima plek voor een heerlijke wintersport week.

Ook de ligging prima, alles op korte afstand...piste, supermarkt en evt de skibus.

Een Aanrader !

Een fijn huis om je vakantie door te brengen.

Zijlstra
    7-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen januari met 2 gezinnen (13 volwassen en een baby) gebruik gemaakt van dit huis die van alle gemakken is voorzien en hebben van een heerlijke skivakantie genoten. We zouden het zo nog een keer overdoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kitzbüheler Alpen in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Kitzbüheler Alpen scoort een 9.11 uit 10 op basis van 72 reviews.