Vakantiehuis Haus Bramberg

Vakantiehuis Haus Bramberg
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,3

34 reviews over Vakantiehuis Haus Bramberg in het Nederlands

Prachtig huis in een hele leuke omgeving

Patrick Eijkelhof
8-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn met ons gezin 2 weken in juli geweest. Het was voor mij de eerste keer in Oostenrijk dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Het is heel goed bevallen, wat een prachtig land.

Haus Bramberg hebben wij ervaren als een geweldig huis in een hele leuke omgeving. Het huis is ruim, comfortabel, compleet, netjes en schoon. We voelden ons meteen helemaal thuis. Wat een luxe. En het uitzicht vanaf de balkons is echt sprookjesachtig. Na twee weken wilde ik eigenlijk niet meer terug naar ons eigen huis, het is voor het eerst dat ik dat mee maak.

In de omgeving van Bramberg is genoeg te doen in een straal van maximaal een uur rijden. Je hoeft je geen moment te vervelen. We komen heel graag nog eens terug.

Heerlijk huis op een geweldige plek

Lisette Giesen
22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 2 gezinnen, genoten van dit prachtige huis. Voldoende ruimte. Ruime slaapkamers, heerlijke badkamers. Woongedeelte groot genoeg om met 10 man te zitten. Huis is goed geisoleerd. Ondanks de vele rennende kinderen kon Opa ongestoord zijn middagslaapje doen. :) Verassende veel materiaal voor de kleine kinderen, kast met speelgoed, slee, buggy. Alles stond er. Met paar minuten rijden ben je op de piste. Dit was prima . In het dorp zelf is niet veel te beleven, daarvoor moet je toch even rijden naar bramberg. Erg fijn dat er een wasmaschine en droger beschikbaar is. Ook de garage was erg fijn en de 2 hallen. Beneen de ski spullen en boven ruimte voor de jassen en de pantoffels.

Haus Bramberg is een comfortabel huis

Familie Huisman
8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Bramberg is een comfortabel huis en voorzien van alle gemakken. Een prima uitvalsbasis in de winter voor een skivakantie in Wildkogel Arena. Voldoende ruimte voor 2 gezinnen, 9 personen. Een huis helemaal naar onze wens.

heerlijke woning

Bas van de Griek
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

voldoende ruimte voor 2 gezinnen met totaal 4 volwassenen en 5 kinderen. ruime kamers en alles mooi schoon. verwarmde vloeren en automatische verlichting. alles compleet ingericht, we hebben echt niets gemist. broodjesservice is ook zeer prettig. mooie omgeving, ca. 5 minuten rijden naar de piste in Bramberg, goede parkeergelegenheid daar dus prima te doen. wij zouden zo weer boeken hier.

Het was geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Richard Wesselink
21-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi huis, van alle gemakken voorzien. Geweldige omgeving en van alles te doen.

Fantastisch verblijf gehad in dit mooie huis.

Stephan Veldhuis
15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig verblijf gehad in dit vakantiehuis. Het huis is van alle gemakken voorzien, met 2 badkamers en toiletten, goede internetverbinding en mooie keuken. Geweldige mooie omgeving om te wandelen of andere activiteiten te ondernemen.

Ook het openbaar vervoer (treintje en bus) is heel handig om overal snel en handig te komen en de stopplaatsen liggen op korte loopafstand van het huisje!\

super mooi , aanrader.

rob silder
14-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie vakantie woning in een schitterende omgeving.

Huis is van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

Erg mooi en ruim opgezet huis. Op beide verdiepingen een apart toilet en badkamer. Er ontbreekt niets in het huis, van alle comfort voorzien. Heel schoon. Snelle en stabiele internetverbinding. Beneden voldoende ruimte om skispullen op te bergen en te drogen. Garage voor 1 auto.

Ligging iets buiten het plaatsje Bramberg. Mogelijkheid om met skibus naar skilift te gaan. Anders ca 5 minuten met de auto.

Bramberg is een erg mooi en relatief rustig skigebied. Apres-ski is beperkt.

Patrick Kluin
19-7-2016

Ligging Haus Bramberg in Mulbach is perfect. Als je een rustige omgeving zoekt van waaruit je een en ander wilt gaan ondernemen voor wandeltochten is Haus Bramberg ideaal. Van hieruit ben je in 30 minuten in Zell am See, Kitzbull, maar ook in bijvoorbeeld Krimll. Huis is van alle gemakken voorzien, perfect om in de avond een wijntje / biertje op het terras te doen. Woonkamer met open keuken van alle gemakken voorzien.

Wij zijn hier nu voor de tweede keer en 2016 gaan we weer.

Ruim privé huis op mooie locatie

Jola
11-7-2016

Prachtig huis, geheel op jezelf.

Wij waren met 5 personen, auto in de garage, eigen fietsen in de garage, het huis is compleet, van alle gemakken voorzien.

Ligging is mooi, tegen bergwand aan, ouders waren helemaal enthousiast over het huis en omgeving, elke morgen even naar de bakker voor verse broodjes, heerlijk.

Samen met vriend gefietst naar de Krimml Wasserfalle, maar ook naar Kaprun, dit was prima te doen, wij zijn niet super ervaren fietsers.

Communicatie met Gerald verliep vlotjes, hij stuurde tijdens ons verblijf een lijst met actuele activiteiten, erg attent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Bramberg in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Bramberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.