Gasthof Batzinger

7,6

• Ligging t.o.v. pistes7,7

14 tips over Gasthof Batzinger

familie batist, 7-7-2015

Gross Glockner, Gerlos pas, Krimml watervallen, met kogelbann naar boven, voldoende wandeltochten....

Kortom een perfect vakantie verblijf !

dijkie, 12-9-2014
Zorg dat je niet op de bovenste verdieping komt te liggen
peter vd akker, 20-8-2014

Meer Oostenrijkse vriendelijk aannemen.

Daarnaast minder nederlandse zuinigheid ten toon spreiden.

We hebben een aantal aanbieders voor Batzinger voor je op een rij gezet:

Hans, 3-8-2014
Tip voor de eigenaars: stop met je zaak. Zonder enige motivatie heeft een hotel runnen geen zin. Op deze manier enkel goed voor jullie portemonee !!!! Wijzelf en onze kinderen hebben bij jullie honger geleden. Wat zonde voor deze prachtige streek.
Tom en Helga, 21-7-2014
Wij hebben er vooral heerlijk gewandeld met als hoogte punt een wandeling bij Berghotel Rudolfshütte in Uttendorf naast het meer van Weißsee, dat op ongeveer 17km van Mühlbach Ligt. Echt bijzonder!
Dustin, 5-4-2014
Ik heb gehoord dat je in de zomer ook naar smaragd stenen kan zoeken, ik ga dit zeker een keer doen....

Arie den Hoed, 15-10-2013
Twijfel niet om in het naseizoen je winterbanden te monteren. Wij hadden dagen met mooi weer, maar van de ene dag op de andere viel er zomaar een flink pak sneeuw. Het dal ligt ongeveer op 850 m. + NAP. Welke kant je ook op gaat, al snel gaat de weg weer omhoog en dan worden het zeer gevaarlijk zonder goed uitrusting.
Karel en Veronica Kraanen, 29-9-2013
De kabelbaan is heel mooi om te doen, wandelingen maken, Zell am zee is een aanrader.
fam. van Rooij, 23-7-2013
Over de kok"kin" niets dan lof. Het eten was eenvoudig, maar smaakvol. Zij toverde iedere dag voor mij als vegetariër een ander gerecht op tafel. Nogmaals chapeau.
Debby & Marco, 19-7-2013

Mooie uitstapjes te maken naar Krimml watervallen (neem de taxi naar het hoogste punt, loop dan nog 30 minuten verder voor een heerlijk drankje of lunch en loop dan terug naar beneden (ongeveer 2 uur en vrij stijl)

Tevens leuke wandeling naar Baumgarten alm, met een heerlijk lokaal kaas en spek plankje.

We hebben een aantal aanbieders voor Batzinger voor je op een rij gezet: