Gasthof Batzinger

Komen zeker terug!

M en V,
14-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel, zeer vriendelijke eigenaars, mooie plek in een rustig dorp. Heel veel wandel mogelijkheden. rust, frisse lucht (buiten). Prijs/kwaliteit helemaal goed. Gevarieerd eten, altijd genoeg. wij hebben ons heerlijk vermaakt voor een week. echt top, dankjewel Hans en Silvia.

Om niet helemaal ze de hemel in te prijzen, het rookgedeelte wat vast zit aan de eetruimte/bar is echt veel minder goed bevallen. Je ruikt het roken in het hele hotel, en helemaal bij de bar waar je ook kan eten. Sluit dat helemaal af of stop gewoon met roken en het is een 10 waard. En check de bedden eens, ze worden nu echt oud.

bedankt voor deze heerlijke week.

M en V (ook uit de polder)

Gezellig hotel in een prachtige omgeving. Veel te doen binnen 20 km.

Eten is prima. Mooi groot terras. Vriendelijke medewerkers die graag met je meedenken. We komen er graag nog een keer!

Geweldig!

Rien en Trudy van Zijl,
      7-7-2018
      • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding! Voor de betaalde prijs prima eten en drinken. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren! Erg naar ons zin gehad. Zeker aan te bevelen

Zeer goede prijs/kwaliteits-verhouding.

Henri Pieper,
      17-2-2018
      • Ligging t.o.v. pistes8

Plus: eigenaars, ontbijt, avondeten, locatie, prijs.

Min: doorgelegen bedden.

Zeker een plek om terug te komen

Sjoukje,
      17-10-2017

Een gasthof wat staat in een prachtige omgeving. We hebben er heel veel mooie wandelingen gemaakt. Mede door de eigenaren, Hans en Sylvia die je leuke tips geven over de omgeving. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. We hadden een balkon wat wel gedeeld moest worden met andere gasten, meer een balustrade dus. Maar dat was voor ons geen probleem. Je kon er heerlijk van de zon genieten in ieder geval.

Kwaliteit en prijs verhouding is goed. Het eten was lekker en gevarieerd in vorm van buffet. Bij mooi weer konden we op het terras dineren.

We hebben hier een heerlijke week gehad.

Gasthof Batzinger = Fantastisch Verlof !!

Walter & Jes,
      11-10-2017

Silvia en Hans doen alles voor hun gasten.

En alles voor een zachte prijs.

Rust in een mooie omgeving.

Lekker eten, goede slaapkamers.

Veel mooie plaatsen kan je van hieruit bezoeken.

Niet goed hebben we Niet Gevonden en we raden iedereen aan om dit ook niet mee te nemen op uw verlof.

Niets moet alles mag, prima vakantie bestemming.

Annelies en Arie den H,
      5-10-2017
      • Ligging t.o.v. pistes9
      • Ligging t.o.v. pistes9

Er valt eigenlijk niets aan te merken op de kwaliteit. Silvia en Hans maken waar wat ze beloofd hebben. Een goed middenklasse hotel met een voortreffelijke verzorging. Een prijs/kwaliteit verhouding die er sterk uit springt (in positieve zin, uiteraard). Gasten moeten er wel rekening mee houden dat er geen lift is. Dat is een beperking voor gasten met een lichamelijke handicap.

geweldig

fam Graeff,
      14-9-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een hele vriendelijke Gasthof met Nederlandse eigenaren die beide erg vriendelijke zijn.

Het contact met stellen die daar ook logeerde was fantastisch.

Er was een fijne mengeling van gasten de jongste 1 jaar de oudste 70

er heerste een ontspannen sfeer

Bij het niet lusten van het all in inclusieve en na het aangeven hiervan in de middag werd er een andere maaltijd bereid zonder enige kosten geweldig

Erg gastvrij.

Ad en Miriam,
      2-9-2017

De gastvrijheid, de goede bedden, schone kamers en badkamer. Ook het eten is goed, de mogelijkheid is er om ook a la carte te kunnen eten.

Voor de motoren een vlakke overdekte parkeerplaats is ook prettig.

Meedenkende eigenaren die tips geven voor de omgeving en aan je wensen proberen te voldoen.

All inclusive geboekt via d-dealsj

Mario,
      30-8-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7
      • Ligging t.o.v. pistes7

Geboekt via d-deals een all inclusive,keuze tussen een 3 gangen menu of lopend buffet.

Echter krijg je geen keuze en eet je wat de pot schaft.

Eigenaar Hans laat duidelijk blijken dat je opvulling bent.Bij het inchecken stelde hij zich niet voor, een kopje koffie of iets drinken aanbieden zit er niet bij na een autorit van 14 uur.

Wel de mededeling dat all inclusive vanaf 18:00 is maar je kamer kun je al in om 14:00.

Alleen maar aandacht voor mensen die komen eten want dat levert geld op.

word er veel gerookt in de rookruimte aansluitend met een klapdeur naar de eetruimte.In de rookruimte zit de lokale bevolking te roken en te drinken.

Ook ben ik er niet uit wat het salzburger ontbijt inhield.

Je moet alles zelf pakken en de jam uit potten scheppen

De deal die word aangeboden is niet de werkelijkheid.

Wat opvalt is dat er een aantal mooie recensies staan maar hecht daar niet te veel waarde aan.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Batzinger in Mühlbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Batzinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.