Gasthof Batzingerstersterster

Contact

206 reviews over Gasthof Batzinger

• 8Mark01-01-2020

Topvakantie!

Veel NL-gezinnen in het hotel, dus erg leuk voor de kids om met elkaar te spelen. Kamers zijn aan de kleine kant, maar prima voor een weekje. Behulpzame NL-eigenaren, goed eten en drinken. Verhouding prijs/kwaliteit is top. De Smaragdbaan (in Bramberg) is binnen 5 min. met de auto of bus, met ruimte parkeergelegenheid bij gondel. Veel blauwe en rode pistes, dus zeer geschikt voor kids. Ongeveer 80%-90% NL-skileraren. Mooie omgeving, leuke wandelpaden. Ook genoeg vlakke stukken en klimmetjes om te hardlopen/traillopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Willem20-12-2019

Gezellig gasthof met hele goede service

Top Gasthof Batzinger is een heel gezellig gasthof. Hans en Silvia zijn altijd heel gastvrij en staan altijd klaar voor hun gasten. De prijs kwaliteitverhouding is heel goed. Zeker een aanrader na 5 eerdere bezoeken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Peter30-08-2019

Prachtige omgeving met fijn hotel als thuis basis

Gezellige eigenaars die graag raad geven wat er te doen is in de omgeving. Ontbijt simpel maar lekker en avond eten is goed. Ook de bediening is gewoon goed dus begrijp niks van de slechte recensies. Zijn volgens mij mensen die voor een klein bedrag wel 5 sterren verwachten. Zitten hier nu met tig Nederlanders en ik hoor niemand klagen.

• 2Ria19-08-2019

Nooit meer.

Als je rook lucht niet erg vind,doorgezakte bedden goed kunt hebben. Een badkamer die erg klein is en een akelige geur heeft. Eten sober is met als hoogte punt 18.30 verplicht aan tafel. Te laat,lekker ergens anders eten. Humeurige eigenaar ook oké vind is dit een prima verblijf.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 8sandra12-08-2019

goed hotel

hat hotel was voor die prijs ok sliepen met ons vieren op 1 kamer mein man en twee kleine kinderen. De kamer was schoon handoeken werden woensdag en vrijdag gewisselt. Eten was goed in buffetvorm. Ontbijt was ook in orde iedere dag ander vlees om anderste dag een roerei of gekoote ei. Hans en silvia waren vriendelijk niks op aan te merken. Interieur op kamer wat oud. darentegen was eetzaal gerenoveerd. Jammer dat het Hotel over 2 jaar afgebroken wordt. Voor herhaling vatbaar

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 4Paul04-08-2019

Nooit meer naar toe gaan

Wij vonden dit een zeer slecht Hotel. Werden op de zolder 3e verdieping gedropt. Zonder lift de koffers naar boven. Kamer met erg vies tapijt, badkamer onder schuin dak, dus bukken. Geen WiFi, bed met grote kuil erin , dus rugpijn. Hotel eigenaar was niet zo gastvrij had er geen zin in leek het wel. Verplicht om 18.30 aan tafel anders geen eten meer. Eten was wel oké ook de BBQ was goed. Ontbijt, de eitjes waren niet geleverd, de volgende dag ook niet. Handdoeken wissel op woensdag en vrijdag. Wij kwamen aan op donderdag tot zondag. Dus geen schone handdoeken 😖😖. Wij hoorden dat het Hotel volgend jaar gesloopt gaat worden. Toen viel het kwartje bij ons . De positieve review zijn denk ik vrienden van hem.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Tim20-03-2019

Great place, nice people

Heerlijke dagen gehad bij Batzinger. Gezellig met Hans (de eigenaar) gepraat en geeft goed advies. Elke dag heerlijk ontbeten en ook lekker avondeten :)

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 8Familie Huurman02-03-2019

Heerlijk verblijf in hotel Batzinger!

Ons verblijf in hotel Batzinger is ons zeer goed bevallen. Eigenaren zijn heel gastvrij, zeer behulpzaam. Goed gegeten en gedronken. Kamer was netjes en heel ruim. Zeker voor herhaling vatbaar. Gaan van de zomer terug, al geboekt!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Willian02-03-2019

Geweldige sfeer en eigenaren

Wederom een aantal super dagen gehad bij Hans en Silvia. Komen hier nu al een aantal jaren. Hans en Silvia en de rest van hun personeel geven je altijd een welkom gevoel. Kamers zijn schoon en netjes. Eten en drinken zijn goed en nooit te weinig. Skigebied is mooi.

Bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar.

Willian, Esmee en Daan

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    8M en V14-10-2018

Komen zeker terug!

Heerlijk hotel, zeer vriendelijke eigenaars, mooie plek in een rustig dorp. Heel veel wandel mogelijkheden. rust, frisse lucht (buiten). Prijs/kwaliteit helemaal goed. Gevarieerd eten, altijd genoeg. wij hebben ons heerlijk vermaakt voor een week. echt top, dankjewel Hans en Silvia.

Om niet helemaal ze de hemel in te prijzen, het rookgedeelte wat vast zit aan de eetruimte/bar is echt veel minder goed bevallen. Je ruikt het roken in het hele hotel, en helemaal bij de bar waar je ook kan eten. Sluit dat helemaal af of stop gewoon met roken en het is een 10 waard. En check de bedden eens, ze worden nu echt oud.

bedankt voor deze heerlijke week.

M en V (ook uit de polder)

Gereisd met partner in oktober 2018

14 tips over Gasthof Batzinger

• Dustin, 05-04-2014

Ik heb gehoord dat je in de zomer ook naar smaragd stenen kan zoeken, ik ga dit zeker een keer doen....

• Karel en Veronica Kraanen, 29-09-2013

De kabelbaan is heel mooi om te doen, wandelingen maken, Zell am zee is een aanrader.

• Arie den Hoed, 15-10-2013

Twijfel niet om in het naseizoen je winterbanden te monteren. Wij hadden dagen met mooi weer, maar van de ene dag op de andere viel er zomaar een flink pak sneeuw. Het dal ligt ongeveer op 850 m. + NAP. Welke kant je ook op gaat, al snel gaat de weg weer omhoog en dan worden het zeer gevaarlijk zonder goed uitrusting.

2 vragen over Gasthof Batzinger

• Lotte Hijkoop, 26-01-2015

slaapkamers

hoeveel personen kunnen er maximaal op een kamer slapen?

Loes en Peter Domen, 28-02-2015

Weet ik niet. Toen wij er waren,logeerden er ook aan aantal gezinnen met meer dan één kind, Even bellen on mailen lijkt me.

• A.Liinschoten, 18-08-2013

Internet

Is er ook wi fi op de kamer en moet je daarvoor betalen?

E.M. Aalbers, 12-09-2013

Overal in het hotel is WiFi beschikbaar, de code hiervoor kun je bij één van de eigenaars krijgen.

Gasthof Batzinger info

• Aantal sterrenstersterster