Hotel Sonnhof

fantastisch

Dick en Ria Duijster
11-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gelegen hotel. Prima verzorging. Goede bedden. Schone kamers.Uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijk eten, iedere avond wat anders met vaak ook nog wat extra's. Ideaal hotel om van daaruit wandelingen te maken. Gratis busdienst naar div. kabelbanen en wandelplekken.

Wij hebben echt 10 dagen genoten in dit fijne hotel.

Fam. van Dorp
12-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sonnhof in Mulback am Hochkoning is ideaal voor mensen die houden van rust, natuur, wandelen, service, prachtige kamers, fantastisch eten. Wat kan ik nog meer opnoemen. 's avonds is er niet veel te doen maar dat is voor ons niet nodig. Na het eten even rustig napraten met een drankje. Het was voor ons 30 jaar geleden dat we hier voor het laatst zijn geweest maar de familie sfeer en het heerlijke eten zijn nog het zelfde als toen. Familie Schwaiger: bedankt voor de fijne dagen die we gehad hebben in jullie hotel. We komen zeker terug.

Super hotel !

Maria
14-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sonnhof is een echte aanrader. Prachtige vernieuwde kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, keuze uit 3 hoofdgerechten bij halfpension, vriendelijk en behulpzaam personeel. Skibus stopt recht voor het hotel. Je betaalt hier zeker niet te veel, integendeel zelfs. We komen hier zeker terug !

Zeer goed hotel

Guy
5-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Enige nadeel is dat dit hotel een eindje van de liften ligt, rest: dik in orde: 's avonds steeds keuze uit 3 menu's met alles erop en eraan, ontbijt dik in orde, Sauna en stoomcabine, nooit te druk. Skibus naar Muhlbach stopt voor de deur. Muhlbach is prachtig gebied. Wij zijn ook nog naar andere gebieden van Skiamadé gaan skiën (o.a. Gastein en Wagrain); maar dan ben je wel snel 30 à 40 mintuten onderweg met de wagen. Is zeker de moeite!

prima hotel

martine
5-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zowel in de zomer als in de winter hier geweest.Heel verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel,mooie kamers, eten superlekker.Skibus stopt voor het hotel, prachtig ski-en wandelgebied, zeer uitgestrekt, seizoen 08/09 nieuwe kabinebaan.Mühlbach is top-skigebied en niet overdruk!

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnhof in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnhof scoort een 10 uit 10 op basis van 6 reviews.