Appartement MandlWand Lodge

66 reviews over Appartement MandlWand Lodge

• 2019
    10Moniek Arends07-08-2019

Zeker een aanrader!

Prachtige omgeving en erg fijn en compleet leuk ingericht appartement! Heel veel leuke dingen te doen in de omgeving. Britt en Maikel zijn erg gastvrij. Eigenlijk klopt alles, van gezellige Welkomsborrel met eigengebakken taart tot vertrek en alles daartussenin:) Als je zou willen is er een broodjesservice (broodjes op je deurmat) Leuke talloze tips in het Magazine in je appartement vol leuke dingen die je eigenlijk allemaal wil doen maar dan heb je bijna langer dan een week nodig:) Britt en Maikel weten natuurlijk alle leuke eettentjes en plekken en delen die graag. Mooi! Zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10YtekeNo07-08-2019

Een geweldige plek met een fantastische sfeer!

In de zomer naar een wintersportgebied, DOEN! Wat een geweldige locatie, de appartementen zijn zo sfeervol en super schoon! Heerlijke bedden, dekbedden en zelfs een Nespresso! Daarbij is er zoveel te doen in de zomer in deze regio, in onze 2 weken op deze plek kwamen we er zelfs niet allemaal aan toe! De eigenaren staan elke ochtend klaar om je te adviseren wat leuk is om te doen nav jouw wensen en het weer. Tesamen met de voordelen van de gekregen Hochkonig Card maakt dat er zoveel leuks is! Sommige dingen door de card zelfs gratis 😉 Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10fam. van den Hoogen04-08-2019

fantastisch!!

Een échte aanrader de Mandlwand Lodge!! We zijn hier een week geweest in het hoogseizoen met onze kinderen van 13 en 11 jaar. Op de dag na aankomst was er een welkomstborrel georganiseerd door Britt en Maikel. Hierdoor maak je meteen contact met de overige gasten en de kinderen hadden hierdoor meteen vriendjes en vriendinnetjes. Er is heel veel te doen in de omgeving zoals wandelen, rodelen, zwemmen of een klimbos. Wij zijn ook een dagje naar Salzburg geweest. Wat heel handig is dat Maikel en Britt een magazine hebben gemaakt met alle leuke uitjes in de buurt erin. Zelfs een top 12 bij slecht weer!! Super handig, want hierdoor hoef je niet zelf alles uit te zoeken. Het interieur is precies zoals de foto's op de website, prachtig! Heerlijke bedden en een lekkere ruime badkamer hadden we. Beneden is een grote loungehoek waar je gezellig kunt vertoeven. We raden iedereen aan een keertje hierheen te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Vos27-07-2019

Bijzonder plekje, puur genieten!

Heerlijke week gehad met onze familie, zowel voor groot en klein is er door Maikel en Britt aan alles gedacht. Het complete plaatje klopt! We hebben genoten van de mooie veelzijdige omgeving, vanuit de lodge wandel je zo de alpenweide in en sta je ineens tussen de koeien. Sportief of lekker lui, alles kan! Kortom, nog lang niet uitgekeken en komen graag terug 😀

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Merijn, Pepijn, Paul en Jessie21-07-2019

Wanneer gaan we weer? Fantastisch.

Perfecte ligging: omgeven door prachtige natuur, bergbeekje, heel mooi appartement met heerlijke bedden en balkon. Super service en gezellige borrel op de zondag bij aankomst. Met overheerlijke notentaart en een lekker drankje. Veel te doen in omgeving maar sommige dagen ook heerlijk om bij de lodge te vertoeven en te genieten van de tuin, balkon, beek en uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ellen29-03-2019

Volop genieten in een ontspannen sfeer!

Fijne plek, prachtige omgeving. De lodge is mooi ingericht, er is goed nagedacht over praktische en organisatorische zaken en Britt en Michael hebben de dagelijkse gang van zaken zo ingericht dat je een zorgeloze vakantie beleeft. De lodge is kindvriendelijk- kinderen kunnen naar hartelust spelen (zowel binnen als buiten) en onze dochter had, zelfs buiten het seizoen, een heerlijke sneeuwvakantie met leuke vriendjes en vriendinnetjes. Volop genieten in een ontspannen sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Meint en Alicia25-03-2019

Geweldig appartement, zeer sfeervol, schoon en hele leuke eigenaren !! Prachtige omgeving en skigebied. We komen absoluut weer terug !

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Boy Sluiter18-02-2019

Fantastische plek in een prachtige omgeving

Fantastische plek in een prachtige omgeving. We hebben hier onze wintersportweek doorgebracht. Skigebied, omgeving en sneeuw geweldig. De lodge maakte alles af. Warm welkom, prachtige ligging, schoon, fantastische inrichting, heerlijke welles. Een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Kuijper17-02-2019

Fantastisch, echt een aanrader.

Voldoet aan alle verwachtingen. Super appartementen met alle gemakken. Sauna en hottup zijn top. Zeer gastvrije eigenaren die je bij alles willen helpen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Yolanda Swaak24-09-2018

Geweldig!

Wat een droomplek! Na een week met weemoedig gevoel vertrokken,zo heerlijk relaxed was het daar, alles klopt!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2018