Appartement MandlWand Lodge

Appartement MandlWand Lodge
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

61 reviews over Appartement MandlWand Lodge in het Nederlands

Volop genieten in een ontspannen sfeer!

Ellen
29-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijne plek, prachtige omgeving. De lodge is mooi ingericht, er is goed nagedacht over praktische en organisatorische zaken en Britt en Michael hebben de dagelijkse gang van zaken zo ingericht dat je een zorgeloze vakantie beleeft. De lodge is kindvriendelijk- kinderen kunnen naar hartelust spelen (zowel binnen als buiten) en onze dochter had, zelfs buiten het seizoen, een heerlijke sneeuwvakantie met leuke vriendjes en vriendinnetjes. Volop genieten in een ontspannen sfeer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Meint en Alicia
25-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartement, zeer sfeervol, schoon en hele leuke eigenaren !! Prachtige omgeving en skigebied. We komen absoluut weer terug !

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastische plek in een prachtige omgeving

Boy Sluiter
18-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastische plek in een prachtige omgeving. We hebben hier onze wintersportweek doorgebracht. Skigebied, omgeving en sneeuw geweldig. De lodge maakte alles af. Warm welkom, prachtige ligging, schoon, fantastische inrichting, heerlijke welles. Een plek om naar terug te gaan.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, echt een aanrader.

Kuijper
17-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voldoet aan alle verwachtingen. Super appartementen met alle gemakken. Sauna en hottup zijn top. Zeer gastvrije eigenaren die je bij alles willen helpen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Yolanda Swaak
24-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een droomplek! Na een week met weemoedig gevoel vertrokken,zo heerlijk relaxed was het daar, alles klopt!

Gereisd Met partner in september 2018

Een stukje hemel op aarde!

S. Beenakkers
19-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig genoten! Het is een geweldige plek. De eigenaren zijn heel aardig en het appartement is uitmuntend....zo mooi, netjes en hygiënisch. De accommodatie bestaat nu enkele jaren maar ziet eruit als nieuw. Overal is aandacht aan besteed, zelfs het afwasborsteltje met vaatdoekje lag keurig gestyleerd op het aanrecht. Nog nooit zo'n mooi uitzicht gehad (wij zaten in het Mandlwand-appartement). Als het kan gaan wij zeker nog eens een keertje terug. Toen ik thuiskwam dacht ik echt "wat doe ik hier". Dank jullie wel Maikel & Britt.

Gereisd Met partner in september 2018

Buitengewoon goed.

Marc
18-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Perfecte appartementen, zeer mooi en degelijk afgewerkt met oog voor details. Schoon, goede bedden. Zelden zo thuis gevoeld bij binnenkomst.

volgend jaar weer

Jeannette
24-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie, ruime, goedverzorgde appartementen. Aan alles is gedacht, je hoeft alleen je persoonlijke spulletjes mee te nemen. VAKANTIE

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Fantastisch!

Geraldine
13-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net een heerlijke week gehad bij de MWlodge. Alles klopt gewoon. De appartementen zien er fantastisch uit, mooi gemeenschappelijk terras en een fijne loungehoek. Daar wordt ook regelmatig geborreld met andere gasten. Ook is er een leuke speeltuin voor de kids en de sauna is fantastisch. Britt en Maikel zijn hele vriendelijke eigenaren, er ligt zelfs een heel magazine in je appartement klaar vol met tips uit de omgeving. Er is heel veel te doen in Oostenrijk in de zomer en ook heel veel leuke dingen voor kinderen. Kortom echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

N Spanjerberg
7-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een prachtige accommodatie. Maikel en Britt hebben goed begrepen hoe je gasten kan verwelkomen en kan plezieren. Het uitzicht is fenomenaal en de rust heerlijk. Toch heerst er stiekum ook een camping sfeertje tussen alle luxe. Kinderen spelen met elkaar en iedereen heeft zijn appartement open staan. Als je elkaar wilt ontmoeten doe je dat op het terras of de logia. Zo niet zit je heerlijk privé op je eigen terras. Ook de sauna en de hot tube is een aanrader. Er is ontzettend veel te doen in de omgeving! Wij hebben al weer geboekt voor komend jaar. Kortom top accommodatie, top plek en top service!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MandlWand Lodge in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MandlWand Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.