Hotel Heinrichshof ***

• Ligging t.o.v. pistes8,3

60 reviews over Hotel Heinrichshof in het Nederlands

Prachtig verblijf!

Quint, 2-11-2017

Pro

-Geweldige ligging voor mountainbike, hiken en andere buiten activiteiten.

-Zeer vriendelijk personeel.

-Goed ontbijt, heerlijke middag snacks en avond eten.

-De kamers waren schoon en voorzien van alle benodigdheden.

-Prijs voor wat je krijgt is zeer goed

Con

-Tafeltennistafel was aan het eind van zijn latijn.

- Niet veel te doen als het regent

Overal echt een top hotel waar we beiden ontzettend blij mee zijn geweest. Als je houdt van een vakantie waar je zelf er op uitgaat is dit hotel de perfecte uitval basis vanwaaruit je alles kan ondernemen.

Bijzonder aangenaam

W.P. Smit, 16-6-2017

De kamers zijn schoon en voorzien van TV, Wifi, goede douche en goed onderhouden toilet. Bedden zijn van goede kwaliteit en als je 's ochtends op je balkon wil gaan zitten, dan kan dat. De service is goed, er is zelfs een Nederlands sprekende dame aanwezig. Mocht u vegetarisch willen eten, dan kan dat. Men kookt elke dag iets lekkers voor u.

Net niet

EP, 16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed: de moderne kamer en badkamer, de verschoning van bed en handdoeken, de sauna ( 1 keer vergeten aan te zetten), het ontbijtbuffet, beschikbaarheid thee/ koffie, frisdranken en sterke drank, de ligging tov de skilift.

Wat kan beter: klantvriendelijkheid, het avondeten ( geen keuze, niet altijd warm, wel saladebuffet), het all inclusief concept ( lunchen moet van te voren worden opgegeven, lunchpakket mee kan tegen betaling van € 3,50?!), lunchpakket( geen verschrompelde appels meegeven, brood was wel dik belegd), de WiFi,

Echt geweldig !!

Joyce Dekkers, 7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn hier nu voor het derde jaar op rij geweest met 2 gezinnen met kinderen vanaf 15 jaar. Echt geweldig. Zeer vriendelijk personeel die het door sommige gasten niet altijd even gemakkelijk wordt gemaakt. Kamers zijn inderdaad nu heel modern en volledig nieuw ingericht. Met de skibus voor de deur en het skipad terug naar huis is dit een ideale stek om te verblijven. Wij hebben in ieder geval weer een fantastische vakantie gehad. Grote dank aan Sandra, Didi, Valérie en alle anderen achter de schermen.

Aanrader!

Benjamin D, 3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is goed gelegen, skibus vlakbij maar je kan zelfs tot aan het hotel skiën. De mooie kamers zijn recent gerenoveerd en ruim, bovendien heb je ook een balkon. Alles is netjes, ook de badkamer. Het hotel beschikt over een aangename sauna en all-in bar. Bediening is heel vriendelijk en toegankelijk! Prijs-kwaliteit is dit hotel echt een aanrader!!

Prima Hotel

Ad Klijn, 4-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Niets op aan te merken. Alles zo goed als nieuw.

super locatie

groep meeus, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

vorige week hebben wij genoten van een weekje in Heinrichshof. Super ontvangen, alles werd goed uit gelegt. Supermooie kamers, vriendelijke personeel waar niets te veel voor was, uitstekend eten. gewoon een top vakantie. zeker en vast een dubbel aanrader

Prima hotel voor een redelijke prijs

Henk Wijgers, 11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is onlangs gerenoveerd. Kamers zijn niet groot, maar alles is aanwezig. Skibus stopt voor de deur en met 2 minuten ben je bij de gondel. Bij voldoende sneeuw kun je via een pad terug skien naar het hotel.

Erg vriendelijk en keurig verzorgd

Fam vd Dobbelsteen, 8-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alle kamers zijn in het najaar 2016 vernieuwd. Zien er nu keurig uit. Wij waren wat vroeger dan 14.00 om in te checken, maar het was geen probleem. Wij hadden een familiekamer met een 2 pers bed en een stapelbed. De badkamer heeft een lekkere douche, toilet en wastafel. Het is heerlijk om je niet druk te hoeven maken over wat je nu weer gaat eten na een dag skiën. Het eten was prima. Ontbijtbuffet is uitgebreid genoeg met broodjes, yoghurts, cornflakes, fruit. Een lunch was ook mogelijk, maar dat moest je wel even van tevoren aangeven. In de middag stond koffie/thee met koek/taart klaar. 's Avonds een soep vooraf, een saladebuffet en per dag een verschillend hoofdgerecht (buffet) en een toetje. Daarna kon je ook weer koffie/thee nemen en rustig nazitten. Met oud en nieuw kregen we een apart 3-gangen menu. Al het drinken (fris, bier, wijn, wodka, gin, rum) is incl. van 10-22 uur. De mensen zijn zeer hulpvaardig en bereid om je het naar de zin te maken. De skikelder beneden is ruim en erg handig. De bushalte is 2 huizen verderop. Je hoeft maar 2 haltes met de skibus naar de Kabinebahn en terug kan je zelfs tot aan het hotel skiën. Wij hebben met onze familie (10 pers - 3 kamers) erg genoten van onze week daar.

Mooie vakantie

Fred van lent, 22-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prachtige omgeving schone kamers beetje sober maar een prima prijs kwaliteit verhouding.

Goed eten en een prima bediening vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Heinrichshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heinrichshof in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heinrichshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heinrichshof scoort een 8.15 uit 10 op basis van 62 reviews.