Hotel Heinrichshof

Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel Heinrichshof

• 8AB01-09-2019

Prima

Goed hotel, aardige mensen. Voor herhaling vatbaar

• 8Silvia Veenstra-Rademakers28-08-2019

Prima hotel...

Dit is een prima hotel om in de zomer te vertoeven. Netjes en alles goed verzorgd. Ontbijt is prima, lunch hebben wij niet gebruikt, en diner was ook prima. Drinken (fris, bier, wijn en sterke drank) kan je van 10.00 tot 22.00 uur onbeperkt tappen, dus ook dat is prima geregeld. Je krijgt een vaste tafel dus nooit zoeken om een tafeltje. Mooie omgeving. Dorpje zelf is niet zo heel spannend, maar er zijn genoeg folders in het hotel om wat leuks uit te zoeken.. WIj hebben ons prima vermaakt met z'n drietjes!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Rene17-06-2019

Prima

Leuk hotel zeker voor 't geld dat je betaalt. Gerenoveerde slaapkamers met nieuwe badkamer. Eetzaal mag nog een opknapbeurt hebben. Alles prima schoon en netjes Eten 's. avonds is verzorgd en lekker. Vriendelijke gastvrouw. Mooie omgeving voor de wandelaars onder ons.

• 9Antoinetta09-03-2019

Super

Wat een fantastische locatie, midden in t dorp op steenworp afstand van skibushalte en supermarkt. Superlief personeel proberen je het echt naar de zin te maken. Eten en drinken prima en in overvloed. Gevarieerd en gezond. Natuurlijk kan er eens iets zijn dat je niet lust: restaurants zijn dichtbij. Wijzelf hebben iedere avond goed en lekker gegeten. Ontbijt zeer uitgebreid: diverse broodsoorten, beleg, salades, fruit (ook vers) , verschillende yoghurtsoorten, cornflakes, muesli, etc. Op zaterdag ook zalm en champagne. Skikelder met schoenverwarming. Drinken: zelfservice zoveel als je wil. Echte aanrader voor die prijs.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 7Dhr. Jordens25-02-2019

Voordelig hotel in de ski amadé.

Oud hotel midden in het centrum van Mühlbach am Hochkönig, met een goede prijs kwaliteitsverhouding. De kamers zijn gerenoveerd, de douche is heerlijk, en drie keer per week is de sauna geopend voor de gasten. Slaap je aan de voorzijde dan kan je wel eens geluidsoverlast hebben van de disco aan de overkant van de straat :(.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Alleenreizend

• 9Jelena Stevanovic21-02-2019

Geweldig!

Fijne plek, heerlijke bedden, prachtig skigebied (1 vd 4 fijnere in het land volgens Oostenrijkse vrienden!)

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 7Inge16-02-2019

Fantastisch! Toplocatie!

Het hotel is goed gelegen, achter het hotel loopt een skipad. Het personeel is vriendelijk en een nette kamer. Het eten is goed en je kunt zelf je drankjes tappen heerlijk! Het skigebied is prachtig! Ook voor beginners. En er is een goede skischool!

Met vrienden

• 2018
    9Fam Kalthof29-10-2018

Super!

Heel gastvrij, vriendelijke en goede bediening en heel attent. Schone kamers en goede bedden, lekker eten. Kortom erg goed!

Met vrienden

• 9Harriët29-10-2018

Hele fijne week in dit hotel!

Het hotel heeft prima kamers. Ze zijn schoon en het eten is afwisselend. Maar bovenal zijn de mensen erg aardig. Zeer gastvrij en vriendelijk! Mooie omgeving om te wandelen.

Met oudere kinderen

• 10Jacky van Beusekom26-10-2018

Geweldig zo vriendelijk echt vakantie gevoel

Ligt echt in de bergen. Voor ons een geweldig uitgangspunt voor motorritten.

9 tips over Hotel Heinrichshof

• Gerrie Driessen, 24-11-2013

Vraag om een kamer aan de achterkant indien je meer rust wilt en graag een raam open wil zetten, zonder veel last te hebben van het lawaai.

• Betty Sleurink, 03-11-2013

Burcht Hoherwerfen. Naar Zell am See (rondje om het meer rijden), St. Johan im P., Waterval van Krimml, Bisschofshofen. De berg op naar het Arturhaus.

• John en Liesbeth Over de Linden, 08-11-2013

Als je van wandelen houd kun je daar van alle kanten op .Alles erg goed bewegwijzerd

3 vragen over Hotel Heinrichshof

• Geke, 13-05-2015

Speeltuin

Is er ook een speeltuintje achter het hotel?

• Corine, 22-07-2013

kamers

omdat de kamers aan de voorkant (naar wat ik heb gelezen) aan de wegkant liggen en dus meer lawaai van buiten is, heb ik het hotel verzocht om kamer aan de achterkant te reserveren. Weet iemand of er dan nog wel een mooi uitzicht is? zie heel weinig foto's van het hotel op deze site. misschien heeft iemand foto's van het uitzicht en wil deze plaatsen hier op zoover? alvast bedankt!

Henk, 18-08-2013

Aan de achterkant is het uitzicht redelijk. We zaten op de 1e verdieping en keken tegen mooie groene weides met bebossing aan.

• Corine, 09-07-2013

Hochkönig card

Weet iemand of hotel Heinrichshof de Hochkönig Card verstrekt?

fresa, 16-07-2013

weet het niet