Hotel Almhotel Kopphutte

Hotel Almhotel Kopphutte

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Almhotel Kopphutte voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Almhotel Kopphutte in het Nederlands

Met oudere kinderen

zeer goed!!

peter
18-7-2017

Prijs kwaliteit een aanrader!!

Super hotel midden in de bergen, onze kamer had geen balkon maar de koeien stonden s' morgens voor de venster met de hoghkönig op de achtergrond, fantastisch.

Kwaliteit van het eten is zeer goed.

wandelbus kan op loopafstand van het hotel genomen worden.

Mensen die van absolute rust houden en prachtige wandelingen willen maken, 1 adres Kopphutte!!

prima hotel

Esther
18-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt behoorlijk afgelegen maar er is een prima service. busje van het hotel brengt/haalt je elke dag naar de bushalte of de parkeerplaats bij de doorgaande weg. Beste is om hier je auto te laten staan anders heb je sneeuwkettingen nodig. Vanaf de doorgaande weg zijn de wegen altijd goed schoon.

Prima service in het hotel! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het skigebied vonden wij erg mooi en groot genoeg voor een week, niet druk en dat in de voorjaarsvakantie! Prima geschikt voor families.

Een fantastische plek.

Theo en Tryntsje
12-8-2015

Een week vertoeven in het Almhotel Kopphutte was volop genieten. Een aanrader voor iedereen die van wandelen houdt. Het hotel ligt op een schitterende plek tegen de berghelling aan. Volop mogelijkheden om te wandelen. Ook het kunnen gebruiken van (de gratis) wandel bus is super handig. hiervoor moet je wel even een eindje lopen naar de halte. tevens kun je gratis gebruik maken van de liften in de omgeving. Ook voor het hotel en personeel een dikke pluim: heerlijk ontbijt, gratis lunchpakket, koffie en thee buffet, en vervolgens een heerlijk diner. Kortom een echte aanrader!!

Zo weer heen!

Monica
21-8-2011

Over de toppen van bergen uitkijkend. Gelijk bij het hotel vandaan diverse mooie wandelingen te maken. Autovrij, omdat je echt (heel mooi!) ruim boven het dorp Muhlbach zit. Komen mensen met hun auto naar toe rijden overdag om van daaruit een wandeling te gaan maken. En zo hoog zit jij dan gewoon al!

Heerlijke, mooie, schone sauna. Belevenisbad in Muhlbach is openlucht! Bij matig weer al gesloten. Niet geweest. Kunt ook naar bushalte vlakbij lopen en voor 1 euro per volw en 50 cent voor kinderen instappen en een eind verder er weer uit. Dan kun je bv vanaf de Erichhutte terug lopen naar de Kopphutte. Kunt veel zonder auto doen. Geen Nederlanders in hotel. Mogelijk nog vrij onbekend?

Hadden een familiekamer. Was ruim genoeg. De matrassen konden beter en ook de bedbank voor de kinderen was vrij hard. Zodra we echter vroegen of hier iets aan gedaan kon worden werd er binnen het half uur wat geregeld. En toen konden we prima slapen.

Fantastisch!!!

Lidia en Adriaan Staats
17-10-2010

Almhotel Kopphutte ligt in een paradijs! Het is echt wonderschoon op deze alm aan de Hochkönig! Je kunt er heerlijk wandelen of op het grote zonneterras in de zon genieten. En all inclusief voor een prima prijs/kwaliteit!

Hannelore en haar man (prima kok en beide eigenaren) zijn heel aardig en attent.

De kamers zijn heel goed en hebben een balkon met geweldig uitzicht.

Iedere dag kan je gebruik maken van het mooie Welllness gebeuren als je het zelf wil! Op de duitse site heeft dit hotel reeds vele goede beoordelingen. Wij blijken op Zoover de 1e te zijn.

Een aanrader en zie onze foto's.

Lidia & Adriaan

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almhotel Kopphutte in Mühlbach Am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almhotel Kopphutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.