Aparthotel Sporthotel Kogler

7.9Goed

Oostenrijk, Salzburg, Mittersill

7.9Goed

• 6.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Kogler voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

98 reviews over Aparthotel Sporthotel Kogler

• 9Sandra en Erik27-08-2017

wederom fantastisch

Wij kwamen voor het tweede jaar weer bij Kogler en het is ons weer goed bevallen.

Vriendelijk personeel , lekker eten in buffet vorm met ruime keuze, groot zwembad onderin het hotel, gratis pas voor liften etc in de omgeving, lekkere ruime kamer ( 3 kamer appartement)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Linda24-08-2017

Super fijn hotel!

10 dagen in de zomer hier verbleven. Vanuit het hotel ligt alles op korte rij-afstand zodat je veel van de omgeving kan zien! Vraag bij de receptie de activiteiten kaart aan zodat je veel activiteiten gratis kan doen! Onze kamer was schoon en ruim, het panoramisch uitzicht fantastisch! Het zwembad vonden wij wat aan de koude kant en met slecht weer kunnen mensen die niet in het hotel verblijven hier ook zwemmen wat het soms te druk maakten.. De kinderanimatie is niet groots opgezet maar dat vonden wij niet erg aangezien we bijna de hele dag op pad waren. Het ontbijtbuffet zat niet veel variatie, elke dag hetzelfde met soms wat variatie in het fruit maar het dinerbuffet daarintegen wel. Elke dag lekker gegeten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Jan18-05-2015

Goed hotel

Fijne plek als uitvalsbasis voor wandelingen in de bergen. Half pensioen. Ontbijt goed. Avondeten was ook goed (de dagen wisselen wel qua kwaliteit). Aardig personeel. Fijn zwembad.

Wij waren in het voorjaar (begin mei) en veel attracties (bijv. kloof) zijn nog gesloten. Ook verschillende wandelpaden nog niet bereikbaar ivm lawinegevaar. Kabelbanen bijna allemaal nog dicht. Er is een kaart voor alle kabelbanen e.d. in de omgeving. Tip is wel om even van te voren te checken vanaf wanneer de kaart in gaat (bij ons een week na vertrek). Uiteindelijk geen probleem. Omgeving is prachtig en er zijn genoeg mooie wandelingen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Fam Bleeker21-09-2014

Fantastische vakantie in prima Hotel

Een goed hotel met prima kamers en met personeel dat echt aandacht geeft. Een héél mooi binnenzwembad en een terras waar je geniet van een fantastisch uitzicht. Als dan ook het weer nog meewerkt dan kan de vakantie niet meer stuk. Wij hebben weer een perfecte vakantie gehad. Waren 9 jaar geleden voor het laatst geweest en was als vanouds. De omgeving blijf/is schitterend zoals Weissee, Hintersee, Krimmler Wasserfall. En een erg goed ontbijt en avondbuffet......

Kortom een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2014

• 7J_Boersma18-01-2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heerlijke vakantie gehad in hotel Kogler. Een prima hotel met goed eten en zeer ruime kamers. De lobby was gezellig en mooi gerenoveerd. Kamer was enigszins verouderd maar absoluut niet hinderlijk. Alles was schoon en in prima staat. Zwembad is leuk met als plus punt de glijbaan.

Locatie van het hotel is redelijk goed ten opzichte van de piste. Verschillende skigebieden liggen binnen 20 minuten auto rijden.

Na het lezen van enkele recensies op Zoover waren we bang dat het hotel zou tegenvallen. Dit was echter niet het geval. Het is een fijn hotel waar je een prima vakantie kan beleven.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9brenda_plat14-01-2014

heel fijn familiehotel

Heel "gemutlich" hotel met een echte familiesfeer. Veel activiteiten voor zowel jong en oud. In de zomer wordt er tijdens het hoogseizoen iedere dag iets georganiseerd. De kamers zijn ruim en netjes. Service is heel goed. Echte aanrader, vooral met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6Wijngaard26-08-2013

Geen 4 sterrenhotel!

Wij zijn geen snobs maar wie dit hotel beloont met 9 of 10 is misschien geen 4 hotel gewend. Ontbijtbuffet is prima maar zelf eitjes koken in niet kokend water (gokken) of voor een gebakken ei aansluiten in een rij van 8 bij 1 bediende/1 pan vind ik zwak. 's Avonds in de rij voor eten vond ik echt een minpunt. Bijpassend servies heb ik niet kunnen ontdekken, elke dag een ander kopje met niet passende schotel, oude lekkend thermoskannen. Kamers gedateerd, sommige zelfs afgeleefd maar alles is er, aan de achterkant heb je geweldig uitzicht. Het zwembad is saai, als je door het trappenhuis van de glijbaan omhoog loopt straalt de verwaarlozing je tegemoet. We kwamen 's avonds rond 11 uur terug uit het dorp maar konden in het hotel niets meer te drinken krijgen, de bar was al dicht. Wij kwamen niets tekort dat is eerlijk maar als je vaker in 4 hotels zit vind je dit hotel hooguit 3*. Dit hotel is aan investeren toe maar wil m.i. alleen nog maar verdienen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8meneer Schut15-08-2013

Een leuk familiehotel, kindvriendelijk, preiswert

Goed zwembad , meestal niet te druk . Goed ontbijt en dinerbuffet , zeer kindvriendelijk . Over het algemeen aardig personeel . Echt een familiehotel met ruimte voor kinderen . Informeel . Wel ingebouwd . Goede prijs- kwaliteitverhouding .

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9fam de jager14-08-2013

Fantastische vakantie in prima Hotel!

Een goed hotel met prima (soms wat verouderde ) kamers en met personeel dat echt aandacht geeft. Een héél mooi binnenzwembad en een terras waar je geniet van een fantastisch uitzicht. Als dan ook het weer nog meewerkt dan kan de vakantie niet meer stuk. Zowel wij ( 49 en 42) als onze zoon van 13 hebben een perfecte vakantie gehad. Mooi omgeving (weissee!!) erg goed ontbijt en avondbuffet......

Absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 8Cor07-07-2013

Goed Hotel voor een redelijke prijs

Juni 2013 geweest voor een week, Kamers zijn goed met een ruim balkon en hoewel een beetje gedateerd geeft dat ook wel wat charme. Het ontbijt is gewoon goed en het eten s'avonds is gevarieerd en ruim voorzien. Personeel is erg attent en vriendelijk. We zijn hier geweest voor in wandelvakantie en het hotel ligt op een gunstige plek om die te ondernemen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

6 tips over Aparthotel Sporthotel Kogler

• Fam. Meijer, 26-02-2012 Rapporteren

gerenoveerde kamer vragen !

• J_Boersma, 18-01-2014 Rapporteren

Snowtubing bij Erlebnisberg Naglköpfl in Piesendorf. Rodelen bij Maiskogel berg in Kaprum (zomer en winter geopend).

• Johan, 09-01-2013 Rapporteren

de bergen natuurlijk! grossglocker voorop maar ook de rest. de weissee bezoeken met de lift is ook leuk.

1 vraag over Aparthotel Sporthotel Kogler

• amweening, 07-09-2012 Rapporteren

fitness

Weet iemand ook of er een fitness ruimte, of in elk geval een loopband, is in het hotel? en is er ook wifi?

graag reactie. Groet Anneke

amweening, 28-10-2012

Ondertussen geweest en er is een zeer grote fitnessruimte met zeer moderne apparatuur aanwezig! Gratis voor hotelgasten!

Aparthotel Sporthotel Kogler info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Eten en drinkenDiner, Welkomstdrankje

• Aantal glijbanen1

• Strand faciliteitenGratis parasols, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats