Chalet Pihapperblick

9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

7 tips over Chalet Pihapperblick

Benschop, 16-6-2015
Op loopafstand: supermarkt, winkelcentrum, benzinepomp, treinstation voor de skipistes, Zell am See, Krimml watervallen, Mittersill met diverse cafe's en restaurants. Wandelroutes zijn er genoeg en de startplaatsen zijn bekend bij de 3 gastheren Marco, Jan en Marcel die al jaren in Mittersill wonen. Appartement 2 is ons goed bevallen en gaan we absoluut nog meerdere malen boeken; het uitzicht is heerlijk om van te genieten op het balkon met een kop koffie en een croissant !
peter meijer, 5-3-2014

Ideale ligging t.o.v. supermarkten, trein (gondellift Panoramabahn < 10 min. en gratis met skipas), skibus en centrum.

Royale achtertuin en prima parkeergelegenheid.

Uitstekende verwarmde skikelder.

Jurgen, 7-8-2013
Schaf een Hohe Taueren Kaart aan. Informeer bij Peter en Sjoukje over Raften.

We hebben een aantal aanbieders voor Pihapperblick voor je op een rij gezet:

Gerrine, 13-5-2013
    De Krimml waterval, de Grossglocknerstrasse, Gerlosstrasse en de Kitzsteinhorn, maar nog veel meer moois te vinden!
    familie Mom, 18-2-2013
    Op ongeveer 10 minuten rijden met de auto was een rodelbaan. Echt leuk voor de kids, maar ook voor de volwassenen!
    joyce en jeroen, 20-1-2013
    Boodschappen meenemen is eigenlijk niet nodig; de supermarkt is op loopafstand (>300m). Voldoende skiles mogelijkheden voor de allerkleinsten met goede parkeermogelijkheden. Een "Must" is de optioneel te boeken BBQ!

Gerrie Haven, 22-10-2012
    kaprun , sell am see , krimmel alles is dichtbij dus je kan er alle kanten op

We hebben een aantal aanbieders voor Pihapperblick voor je op een rij gezet: