Chalet Pihapperblick

69 reviews over Chalet Pihapperblick in het Nederlands

Ontspannen genieten

Lidewey Zondag,
2-8-2018

Mooi ruim opgezet appartement. Nette tuin met voldoende speelplek. Zwembad en trampoline. Prima gastheren.

Een dikke 10

Familie Stroucken,
27-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super leuk Oostenrijks appartement. Schoon en goed verzorgd. Een heerlijke tuin waar de kinderen in kunnen spelen en ouders tot rust kunnen komen. Je voelt je er meteen thuis!! Dank je wel voor de geweldige week en jullie info!

Aanrader

Patrick,
27-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijne, rustige accommodatie die van alle gemakken voorzien is, niet te ver van het centrum en supermarkten om de hoek. Fijne tuin met zwembad erbij. Mooie omgeving waarbij van alles te doen en te zien is, ook voor oudere kinderen. De eigenaren van Pihapperblick hebben ons daarvoor ook goede tips gegeven. Mittersill is centraal gelegen aan uitvalswegen zodat je gemakkelijk alle kanten op kunt. Kortom: wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij Pihapperblick en kunnen het iedereen aanraden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Dat je je niet zal vervelen er is enorm veel te zien en te ondernemen .Van kastelen en kerken ,bergen beklimmen ,en in de winter op de latten of roddelen . In de zomer zijn er ook diverse andere dingen die je kan gaan ondernemen bv. Een stad bekijken als Salzburg en dan met een koets en gids een rondrit maken of per riksja . Dit hoef je voor de prijs niet te laten . En als je dan verblijft in Appartementen Pihapperblick te Mittersill tussen die prachtige bergen 1 en al bos ,dan is je verblijf altijd te kort .

Prachtig chalet met top voorzieningen

Bram,
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig chalet met top voorzieningen. Mooie kamers, fijne bedden en mooie/schone badkamers en keukens. En natuurlijk de gezamenlijk bier stube waar we met zijn allen konden zitten en eigenlijk continu zijn geweest. Wij hebben ontzettend genoten met onze groep van de voorzieningen van het huis, de gastvrijheid van Marco als eigenaar die altijd klaar stond voor vragen en natuurlijk de pistes in het gebied. Fijn detail was de broodjesservice waardoor we niet meer langs de bakker hoefden in de ochtend.

fantastisch

Miriam,
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een fantastische week gehad in jullie mooie huis.

Het was er heel erg schoon en netjes. Ook super gezellig, zeker met de bar erbij. Toppie. Ook voor de eigenaren, heel vriendelijk en gezellig. Complimenten hiervoor.

Toch 1 Klein minpuntje. De kast in de slaapkamer, in het appartement waar je via de buiten trap naar boven moest. De slaapkamer bij binnenkomst rechts was qua indeling niet handig. De kast staat achter de deur, hierdoor niet praktisch en in een erg donkere hoek waardoor je niet kon zien wat er in de kast lag. Verder helemaal niets op te merken, echt een super locatie. Wie weet komen we nog eens terug. Echt een aanrader. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid. groetjes Miriam

Top bestemming voor groepen!

Lidewijde,
24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer verblijf gehad in Pihapperblick. En als het aan ons ligt komen we hier zeker terug. Wat een geweldig huis voor groepen!

De vriendelijke huiseigenaren weten precies wat een groep nodig heeft om een zorgeloze vakantie te hebben. Alle faciliteiten zijn dan ook aanwezig. Het is een groot huis met 3 appartementen, waardoor je de beschikking hebt over 3 badkamers en 3 keukens. Er is ruimte om gezellig samen zijn met de hele groep in de eigen huisbar, maar ook om wat meer privacy te hebben in eigen appartement. Ondanks dat het huis groot is, is het zeer warm en gezellig, echt Tirools ingericht. Ook de winterbarbecue is een echte aanrader!

Met het treintje naar het skigebied is een ervaring op zich, vooral voor de kinderen. Het skigebied leent zich voor mooie dagtochten. Apres ski vind je hier niet, maar thuis in de bar kun je dat meer dan goed maken :-).

Wederom dank aan Marcel, Marco en Jan voor de gastvrijheid!!

Super! Voor herhaling vatbaar!

Lennart,
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heel mooi appartement, erg schoon, zeer ruim en makkelijk bereikbaar. Elke ochtend stonden de broodjes klaar voor de deur, heerlijk voor als je vroeg naar de piste wilt gaan. De gondel naar de pistes is op nog geen 10 minuten rijden vanaf het appartement, en ook daar was meer dan voldoende parkeerplek (gratis!). Hier vandaan is het gehele skigebied bereikbaar, het is eigenlijk zelfs te groot om alle pistes te kunnen nemen.

Na een dag op de pistes kan je je spullen kwijt in de skikelder, hier kan je je schoenen op een verwarmingselement hangen en de ski's staan netjes in een rek. Een warm bad daarna is ook meer dan welkom na een dag skiën, fijn is dat het bad en douche gescheiden zijn (wel in 1 ruimte). De keuken is meer dan voldoende voor degene die zouden willen koken, echter is uit eten gaan in Mittersill of omgeving zeker goed.

Al met al een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar! De gastheren zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Volgend jaar weer!

Een super vakantie in de pihapperblick!

Breed,
5-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben hier de laatste twee weken van de zomervakantie een heerlijke vakantie gehad. De BBQ iedere week was fantastisch verzorgt. Het appartement was ruim, van alles voorzien en schoon. Voor de kinderen was er genoeg te beleven. Zowel binnen als buiten. De eigenaren waren zeer behulpzaam. Het was absoluut de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Mooi appartement ,voorzien van veel extra's

Fam. Schoenmaker,
7-9-2017

Appartement had alles wat je maar kan wensen, super vakantie gehad , in een mooie omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Pihapperblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Pihapperblick in Mittersill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Pihapperblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.