Chalet Pihapperblick

Tonen op kaart

74 reviews over Chalet Pihapperblick

• 2019
    10Kees Benschop26-01-2019

Ruime appartementen,mooi uitzicht,enorm gastvrij !

Net terug van een week Pihapperblick: wat een fantastische gastheren ! Voor de reis werden we gerust gesteld dat de reis naar Mittersill goed te doen is. Bij aankomst gelijk een hartelijke ontvangst. Wij hadden appartement 1 met een groot balkon en heel veel ruimte en ook Hollands schoon. 's Ochtends waren er al vroeg verse broodjes. Voor advies over de omgeving kun je ook goed terecht bij de gastheren. Op 50 meter afstand van de appartementen heb je de mogelijkheid om op de trein te stappen naar de Panoramabahn Hollersbach. Hier kun je skies huren en de panoramalift brengt je bovenop een enorm skigebied met honderden kilometers ski-pistes. Vanaf de Panoramabahn kun je ook kilometers langlaufen. Vlakbij ligt ook Bramberg met een panoramalift naar een ski-gebied waar je ook kan Rodeln op een traject van 14 km; een aanrader. Wat hebben we een fantastische week gehad met een gouden rand met dank aan de fijne gastheren van Pihapperblick !

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Yvonne05-01-2019

Fantastisch!!

Wij zijn al vele keren met onze hele familie kerst wezen vieren bij Pihhaperblick. Zo ook dit jaar het was met een woord geweldig. De appartementen en de bar zijn van alle gemakken voorzien. De mannen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van ons verdienen ze dan ook een dikke TIEN. Tot de volgende keer.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 10Familie05-01-2019

Voor de derde keer met de familie bij pihapperblick geweest. Van jong (10 maand) en oud (80) en alles wat daar tussen ligt, weer genoten van jullie accommodatie . Alles kun je met de heren overleggen en overal is een oplossing voor. Ze hebben zelfs geregeld dat de niet skiërs met de sneeuwscooter naar de piste werden gebracht. Weer heerlijk genoten van de bbq en ze hebben zelfs patat met snacks voor ons gebakken. Van de gezellige bar is weer volop gebruikgemaakt. Wij komen zeker terug en hebben alweer geboekt.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    8Lidewey Zondag02-08-2018

Ontspannen genieten

Mooi ruim opgezet appartement. Nette tuin met voldoende speelplek. Zwembad en trampoline. Prima gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie Stroucken27-07-2018

Een dikke 10

Het is een super leuk Oostenrijks appartement. Schoon en goed verzorgd. Een heerlijke tuin waar de kinderen in kunnen spelen en ouders tot rust kunnen komen. Je voelt je er meteen thuis!! Dank je wel voor de geweldige week en jullie info!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Patrick27-07-2018

Aanrader

Fijne, rustige accommodatie die van alle gemakken voorzien is, niet te ver van het centrum en supermarkten om de hoek. Fijne tuin met zwembad erbij. Mooie omgeving waarbij van alles te doen en te zien is, ook voor oudere kinderen. De eigenaren van Pihapperblick hebben ons daarvoor ook goede tips gegeven. Mittersill is centraal gelegen aan uitvalswegen zodat je gemakkelijk alle kanten op kunt. Kortom: wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij Pihapperblick en kunnen het iedereen aanraden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Sonja06-07-2018

Het werd een bijzondere vakantie veel gezien .

Dat je je niet zal vervelen er is enorm veel te zien en te ondernemen .Van kastelen en kerken ,bergen beklimmen ,en in de winter op de latten of roddelen . In de zomer zijn er ook diverse andere dingen die je kan gaan ondernemen bv. Een stad bekijken als Salzburg en dan met een koets en gids een rondrit maken of per riksja . Dit hoef je voor de prijs niet te laten . En als je dan verblijft in Appartementen Pihapperblick te Mittersill tussen die prachtige bergen 1 en al bos ,dan is je verblijf altijd te kort .

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Bram20-03-2018

Prachtig chalet met top voorzieningen

Prachtig chalet met top voorzieningen. Mooie kamers, fijne bedden en mooie/schone badkamers en keukens. En natuurlijk de gezamenlijk bier stube waar we met zijn allen konden zitten en eigenlijk continu zijn geweest. Wij hebben ontzettend genoten met onze groep van de voorzieningen van het huis, de gastvrijheid van Marco als eigenaar die altijd klaar stond voor vragen en natuurlijk de pistes in het gebied. Fijn detail was de broodjesservice waardoor we niet meer langs de bakker hoefden in de ochtend.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Miriam25-02-2018

fantastisch

We hebben een fantastische week gehad in jullie mooie huis. Het was er heel erg schoon en netjes. Ook super gezellig, zeker met de bar erbij. Toppie. Ook voor de eigenaren, heel vriendelijk en gezellig. Complimenten hiervoor. Toch 1 Klein minpuntje. De kast in de slaapkamer, in het appartement waar je via de buiten trap naar boven moest. De slaapkamer bij binnenkomst rechts was qua indeling niet handig. De kast staat achter de deur, hierdoor niet praktisch en in een erg donkere hoek waardoor je niet kon zien wat er in de kast lag. Verder helemaal niets op te merken, echt een super locatie. Wie weet komen we nog eens terug. Echt een aanrader. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid. groetjes Miriam

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Lidewijde24-02-2018

Top bestemming voor groepen!

Voor de tweede keer verblijf gehad in Pihapperblick. En als het aan ons ligt komen we hier zeker terug. Wat een geweldig huis voor groepen!

De vriendelijke huiseigenaren weten precies wat een groep nodig heeft om een zorgeloze vakantie te hebben. Alle faciliteiten zijn dan ook aanwezig. Het is een groot huis met 3 appartementen, waardoor je de beschikking hebt over 3 badkamers en 3 keukens. Er is ruimte om gezellig samen zijn met de hele groep in de eigen huisbar, maar ook om wat meer privacy te hebben in eigen appartement. Ondanks dat het huis groot is, is het zeer warm en gezellig, echt Tirools ingericht. Ook de winterbarbecue is een echte aanrader! Met het treintje naar het skigebied is een ervaring op zich, vooral voor de kinderen. Het skigebied leent zich voor mooie dagtochten. Apres ski vind je hier niet, maar thuis in de bar kun je dat meer dan goed maken :-). Wederom dank aan Marcel, Marco en Jan voor de gastvrijheid!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

7 tips over Chalet Pihapperblick

• peter meijer, 05-03-2014

Ideale ligging t.o.v. supermarkten, trein (gondellift Panoramabahn < 10 min. en gratis met skipas), skibus en centrum. Royale achtertuin en prima parkeergelegenheid. Uitstekende verwarmde skikelder.

• Jurgen, 07-08-2013

Schaf een Hohe Taueren Kaart aan. Informeer bij Peter en Sjoukje over Raften.

• Gerrie Haven, 22-10-2012

kaprun , sell am see , krimmel alles is dichtbij dus je kan er alle kanten op

1 vraag over Chalet Pihapperblick

• Janneke, 07-01-2019

kinderen

Is deze plek geschikt voor kinderen die vriendjes willen maken? Of is het daar te kleinschalig voor?

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats