Chalet Pihapperblick

Chalet Pihapperblick
9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,9

65 reviews over Chalet Pihapperblick in het Nederlands

Prachtig chalet met top voorzieningen

Bram
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig chalet met top voorzieningen. Mooie kamers, fijne bedden en mooie/schone badkamers en keukens. En natuurlijk de gezamenlijk bier stube waar we met zijn allen konden zitten en eigenlijk continu zijn geweest. Wij hebben ontzettend genoten met onze groep van de voorzieningen van het huis, de gastvrijheid van Marco als eigenaar die altijd klaar stond voor vragen en natuurlijk de pistes in het gebied. Fijn detail was de broodjesservice waardoor we niet meer langs de bakker hoefden in de ochtend.

fantastisch

Miriam
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een fantastische week gehad in jullie mooie huis.

Het was er heel erg schoon en netjes. Ook super gezellig, zeker met de bar erbij. Toppie. Ook voor de eigenaren, heel vriendelijk en gezellig. Complimenten hiervoor.

Toch 1 Klein minpuntje. De kast in de slaapkamer, in het appartement waar je via de buiten trap naar boven moest. De slaapkamer bij binnenkomst rechts was qua indeling niet handig. De kast staat achter de deur, hierdoor niet praktisch en in een erg donkere hoek waardoor je niet kon zien wat er in de kast lag. Verder helemaal niets op te merken, echt een super locatie. Wie weet komen we nog eens terug. Echt een aanrader. Nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid. groetjes Miriam

Top bestemming voor groepen!

Lidewijde
24-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer verblijf gehad in Pihapperblick. En als het aan ons ligt komen we hier zeker terug. Wat een geweldig huis voor groepen!

De vriendelijke huiseigenaren weten precies wat een groep nodig heeft om een zorgeloze vakantie te hebben. Alle faciliteiten zijn dan ook aanwezig. Het is een groot huis met 3 appartementen, waardoor je de beschikking hebt over 3 badkamers en 3 keukens. Er is ruimte om gezellig samen zijn met de hele groep in de eigen huisbar, maar ook om wat meer privacy te hebben in eigen appartement. Ondanks dat het huis groot is, is het zeer warm en gezellig, echt Tirools ingericht. Ook de winterbarbecue is een echte aanrader!

Met het treintje naar het skigebied is een ervaring op zich, vooral voor de kinderen. Het skigebied leent zich voor mooie dagtochten. Apres ski vind je hier niet, maar thuis in de bar kun je dat meer dan goed maken :-).

Wederom dank aan Marcel, Marco en Jan voor de gastvrijheid!!

We hebben een aantal aanbieders voor Pihapperblick voor je op een rij gezet:

Super! Voor herhaling vatbaar!

Lennart
    16-2-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een heel mooi appartement, erg schoon, zeer ruim en makkelijk bereikbaar. Elke ochtend stonden de broodjes klaar voor de deur, heerlijk voor als je vroeg naar de piste wilt gaan. De gondel naar de pistes is op nog geen 10 minuten rijden vanaf het appartement, en ook daar was meer dan voldoende parkeerplek (gratis!). Hier vandaan is het gehele skigebied bereikbaar, het is eigenlijk zelfs te groot om alle pistes te kunnen nemen.

Na een dag op de pistes kan je je spullen kwijt in de skikelder, hier kan je je schoenen op een verwarmingselement hangen en de ski's staan netjes in een rek. Een warm bad daarna is ook meer dan welkom na een dag skiën, fijn is dat het bad en douche gescheiden zijn (wel in 1 ruimte). De keuken is meer dan voldoende voor degene die zouden willen koken, echter is uit eten gaan in Mittersill of omgeving zeker goed.

Al met al een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar! De gastheren zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Volgend jaar weer!

Een super vakantie in de pihapperblick!

Breed
    5-10-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben hier de laatste twee weken van de zomervakantie een heerlijke vakantie gehad. De BBQ iedere week was fantastisch verzorgt. Het appartement was ruim, van alles voorzien en schoon. Voor de kinderen was er genoeg te beleven. Zowel binnen als buiten. De eigenaren waren zeer behulpzaam. Het was absoluut de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Mooi appartement ,voorzien van veel extra's

Fam. Schoenmaker
    7-9-2017

Appartement had alles wat je maar kan wensen, super vakantie gehad , in een mooie omgeving

Geweldige ervaring

C. Wesselink
    17-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement met grote slaapkamers en dito bedden.

Grote tuin waar de kinderen veel speelruimte hadden.

Betrokken eigenaars die veel over de omgeving weten

Geweldige vakantie gehad

Dianne ten hove
    7-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

bij aankomst bijzonder netjes welkom geheten alles werd netjes uitgelegd. de eigenaren zijn erg vriendelijk, bij vragen staan ze altijd voor je klaar. de bbq die werd georganiseerd was geweldig en erg gezellig. voor de kinderen is er voldoende mogenlijkheid om te spelen er staat heel veel speelgoed voor ze klaar zowel binnen als buiten( mooie trampoline, glijbaan schommels fietsen tractors voldoende dus)

in de buurt is er ook heel veel te zien en te doen

wij kunnen terug kijken op een fantastische vakantie met 2 jonge kinderen.

Fantastisch!

Diane van Buren
    7-8-2017

Echt een aanrader om naar toe te gaan. Het appartement is ruim en netjes, wij zaten in appartement 1, balkon is heel groot. Leuk uitzicht op de weg, geen overlast van het verkeer, 's middags zon. Er is genoeg ruimte voor kinderen om te spelen, zowel binnen als buiten. Een groot grasveld, speeltoestellen en een trampoline. Zwembad is niet groot, maar prima om lekker in af te koelen.

De gastheren zijn erg vriendelijk, ze staan voor je klaar als dat nodig is. De BBQ was goed verzorgd en gezellig!

Je loopt zo naar het gezellige centrum van Mittersill (20 minuten) waar je diverse mogelijkheden hebt om te eten.

Het buitenbad van Mittersill is ook erg leuk, 15 minuten lopen (glijbaan, duikplanken, stroomversnelling, 2 flinke zwembaden).

Verder is er genoeg moois in de omgeving om te doen, aanschaffen van de Salzburgerland kaart is zeker aan te raden.

Een plek voor ons om nog eens naar terug te gaan.

Super accommodatie voor een groter gezelschap

Verdoorn/Hovestadt
    26-7-2017

De drie appartementen, algemene ruimte en sauna zien er verzorgd uit en zijn goed ingericht. Van de algemene ruimte, overdekte zitplaatsen/terras bij de algemene ruimte en de tuin hebben we veel gebruik gemaakt. De algemene ruimte is perfect voor een gezelschap/groep die het gehele huis gehuurd hebben, voldoende zit gelegenheid om bijvoorbeeld bord-/kaartspellen te doen maar ook om gezamenlijk te ontbijten met de broodjes die je de avond ervoor kan bestellen.

Pihapperblick ligt centraal om leuke uitstapjes te doen in de zomer, bijvoorbeeld: Krimmler wasserfälle, stuwmeren bij Kaprun, zomer rodelen bij Kaprun, Kitzsteinhorn (zomersneeuw) en Großglockner (Hochalpenstraße).

De eigenaren zijn zeer gastvrij en zeker niet opdringerig, de verzorgde BBQ is goed verzorgd. Als er vragen zijn staan ze altijd voor je klaar en denken met je mee waar nodig.

Zeker aan te raden voor grotere groepen die het gehele huis kunnen huren.

We hebben een aantal aanbieders voor Pihapperblick voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Pihapperblick in Mittersill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Pihapperblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Pihapperblick scoort een 9.47 uit 10 op basis van 66 reviews.