Géén boekingskosten

Chalet Pihapperblick

OostenrijkSalzburgMittersill

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Pihapperblick voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 75 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

76 Reviews over Pihapperblick

• 10Fred12-02-2022

Wat was het fantastisch!!!!

Wij hebben een week een appartement gehuurd met balkon met een heel mooi uitzicht. Alles was super goed geregeld schoon en verzorgd. Wij hadden een ski vakantie en er was een verwarmde ruimte voor onze ski spullen met een warmte skischoenenrek. Zodat je de volgende dag weer lekker kon gaan skieen. Heerlijke badkamer fijne slaapkamers. En erg vriendelijke eigenaren. Wij komen op zeker terug.

• 10Natuur
  • 9Esther Thummerer29-06-2020

Superfijn vakantieverblijf!!

Royale Appartementen met goede indelingen. Mooie grote tuin, zwembad en veel zitgelegenheid. 3 super gastvriendelijke heren, die ook tijd hebben voor een kopje koffie en een babbeltje. Prachtige omgeving met veel ideen voor uitstapjes enz. Echt een aanrader voor mensen die wat meer rust willen, en van de prachtige natuur willen genieten. Een aanrader!

• 10Kees Benschop26-01-2019

Ruime appartementen,mooi uitzicht,enorm gastvrij !

Net terug van een week Pihapperblick: wat een fantastische gastheren ! Voor de reis werden we gerust gesteld dat de reis naar Mittersill goed te doen is. Bij aankomst gelijk een hartelijke ontvangst. Wij hadden appartement 1 met een groot balkon en heel veel ruimte en ook Hollands schoon. 's Ochtends waren er al vroeg verse broodjes. Voor advies over de omgeving kun je ook goed terecht bij de gastheren. Op 50 meter afstand van de appartementen heb je de mogelijkheid om op de trein te stappen naar de Panoramabahn Hollersbach. Hier kun je skies huren en de panoramalift brengt je bovenop een enorm skigebied met honderden kilometers ski-pistes. Vanaf de Panoramabahn kun je ook kilometers langlaufen. Vlakbij ligt ook Bramberg met een panoramalift naar een ski-gebied waar je ook kan Rodeln op een traject van 14 km; een aanrader. Wat hebben we een fantastische week gehad met een gouden rand met dank aan de fijne gastheren van Pihapperblick !

• 10Yvonne05-01-2019

Fantastisch!!

Wij zijn al vele keren met onze hele familie kerst wezen vieren bij Pihhaperblick. Zo ook dit jaar het was met een woord geweldig. De appartementen en de bar zijn van alle gemakken voorzien. De mannen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van ons verdienen ze dan ook een dikke TIEN. Tot de volgende keer.

• 10Familie05-01-2019

Voor de derde keer met de familie bij pihapperblick geweest. Van jong (10 maand) en oud (80) en alles wat daar tussen ligt, weer genoten van jullie accommodatie . Alles kun je met de heren overleggen en overal is een oplossing voor. Ze hebben zelfs geregeld dat de niet skiërs met de sneeuwscooter naar de piste werden gebracht. Weer heerlijk genoten van de bbq en ze hebben zelfs patat met snacks voor ons gebakken. Van de gezellige bar is weer volop gebruikgemaakt. Wij komen zeker terug en hebben alweer geboekt.

• 8Lidewey Zondag02-08-2018

Ontspannen genieten

Mooi ruim opgezet appartement. Nette tuin met voldoende speelplek. Zwembad en trampoline. Prima gastheren.

• 10Familie Stroucken27-07-2018

Een dikke 10

Het is een super leuk Oostenrijks appartement. Schoon en goed verzorgd. Een heerlijke tuin waar de kinderen in kunnen spelen en ouders tot rust kunnen komen. Je voelt je er meteen thuis!! Dank je wel voor de geweldige week en jullie info!

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Patrick27-07-2018

Aanrader

Fijne, rustige accommodatie die van alle gemakken voorzien is, niet te ver van het centrum en supermarkten om de hoek. Fijne tuin met zwembad erbij. Mooie omgeving waarbij van alles te doen en te zien is, ook voor oudere kinderen. De eigenaren van Pihapperblick hebben ons daarvoor ook goede tips gegeven. Mittersill is centraal gelegen aan uitvalswegen zodat je gemakkelijk alle kanten op kunt. Kortom: wij hebben een hele fijne vakantie gehad bij Pihapperblick en kunnen het iedereen aanraden.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9Michael07-07-2018

Ausgezeichnete Unterkunft für eine größere Gruppe

Am meisten gefallen: der Vermieter ;-), die Lage, die liebevoll hergerichtete Unterkunft insgesamt. Nciht gefallen: eigentlich keine Minuspunkte.

• 8Sonja06-07-2018

Het werd een bijzondere vakantie veel gezien .

Dat je je niet zal vervelen er is enorm veel te zien en te ondernemen .Van kastelen en kerken ,bergen beklimmen ,en in de winter op de latten of roddelen . In de zomer zijn er ook diverse andere dingen die je kan gaan ondernemen bv. Een stad bekijken als Salzburg en dan met een koets en gids een rondrit maken of per riksja . Dit hoef je voor de prijs niet te laten . En als je dan verblijft in Appartementen Pihapperblick te Mittersill tussen die prachtige bergen 1 en al bos ,dan is je verblijf altijd te kort .

• 8Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)