Hotel Panoramagasthof Hohe Brucke

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramagasthof Hohe Brucke voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Panoramagasthof Hohe Brucke in het Nederlands

Magisch

Hanne
8-7-2017

Het uitzicht is magisch, je kamer is Super proper en nieuw!!! Lekker eten en de eigenaars komen je persoonlijk begroeten . De omgeving is een van de mooiste hohe taueren . Hondvriendelijk en Super mooi!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramagasthof Hohe Brucke in Mittersill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramagasthof Hohe Brucke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.