Gasthof An der Sonne

Mooie ligging met fantastisch uitzicht

A. van Doormalen
7-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gasthof an der Sonne is een echt familiehotel met grote familiekamers, en ligt bijna bovenaan de Pass Thurn. Het uitzicht vanuit de kamers en het restaurant is fantastisch. Het middenstation van de Panoramalift ligt op 500 meter, maar dat is net te ver lopen. Lisa ( de vriendelijke eigenares) brengt en haalt je op verzoek met een busje. De bediening is heel vriendelijk. Het ontbijt is prima, en het avond-eten is gewoon goed en voldoende met 4 gangen. Er is een ski- kelder met schoenverwarming. Een sauna is in aanbouw. Er is gratis internet, en een ruimte voor met spelletjes, een Tv met een Wii spelcomputer. Ruimte genoeg en een gezellige atmosfeer. het skigebied is prima; veel authentieke eet-en drinkgelegenheden, en je kunt mooie tochten maken. Het is ons prima bevallen. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met vrienden in januari 2010

G.Peeters
30-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super vriendelijk, komen zeker terug, eten is geweldig, bediening zeer goed, panorama suite om nooit te vergeten!!

We hebben een aantal aanbieders voor An der Sonne voor je op een rij gezet:

Komen hier graag nogmaals terug

willy mulder
6-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prachtige locatie, dicht bij de panoramabaan (2 min.) schitterende kamers en restaurant, heerlijk eten en severin,inge en monika zijn top!

Gereisd Met partner in januari 2009

een plek om terug te komen

willy mulder
3-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn een week in Klausnerhof geweest,laatste week januari,prachtige ligging,schitterende kamers,eten(michelinster),severin,monika en inge zijn gastvrouw/gastheer ten top,je wordt in de watten gelegd

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof An der Sonne in Mittersill, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof An der Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.