Chalet PanoramaChalet Lungau

Chalet PanoramaChalet Lungau

Chalet
Weer vandaag-5°-19°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor PanoramaChalet Lungau voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet PanoramaChalet Lungau in het Nederlands

onwijs goed

oud
8-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig huis en fijne vakantie,genoten van alles,zullen het graag weer een keer doen ook in de zomer lijkt het ons geweldig zeer goed voor het uit eten gaan,div restaurantjes gezellig en goed te eten.perfecte geprepareerde pistes,geen lange wachttijden en 4 mooie ski gebieden bij elkaar op nog geen kwartier.Het huis is top!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet PanoramaChalet Lungau in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet PanoramaChalet Lungau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.