Camping Mauterndorf

Camping Mauterndorf
8,6

7 tips over Camping Mauterndorf

Sonja de Wit, 22-9-2014
Personeel aan de receptie is geweldig. Prima uitleg over de omgeving en je krijgt verschillende kortingsbonnen.
Danny vonk, 23-8-2014
Met de gondel, welke aan de camping is gelegen naar boven te gaan, om daar een heerlijke wandeling te maken.
Dennis, 18-8-2014
vraag bij het inchecken direct om de gratis LungauCard! hier kan je van allerlei GRATIS activiteiten en uitstapjes doen

We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet:

jeanet, 3-8-2014
Boottochtje op de Millstattersee is mooi en voor tieners is de Nocky Flitzer Rodelbaan een must!
Linda van der Weijde, 23-8-2013
Een leuk hardlooppad vanaf de camping naar het dorp. Goede training!
cleber, 17-2-2013
voor skien wel fijn direct aan de skilift, alleen relatief klein skiegebied als je al een wat ervaren skieer bent. ook daar weer alles van dezelfde eigenaar

vanessa, 17-6-2012
als je deze camping op doorreis aandoet ga dan zeker een keer met de gondel omhoog, het is zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet: