Camping Mauterndorf

8,2

43 reviews over Camping Mauterndorf in het Nederlands

Jan-Pieter
14-1-2018

Goeie wintercamping, vriendelijk personeel. Goeie ligging, skilift aan de camping, loopafstand tot het dorp. Shuttle bus aanwezig en openbaar vervoer goed geregeld. Goed restaurant aanwezig, net als sportzaak.

Fantastische camping.

Fam. A. Hiddema
13-12-2017

Super camping met prachtig sanitair. Heerlijke douches. Fijne camping ook in de winter. Vriendelijke mensen daar. Alles prima voor elkaar. Prima restaurant waar je lekker kunt eten. Broodjes kun je 's morgens ophalen in de kampwinkel.

Al met al een super fijne camping waar we ieder jaar met veel plezier heen gaan.

super wintersportcamping

fam Roovers
24-11-2017

Makkelijk bereikbaar, kleinere camping met een pension. Van de camping loop je zo de skilift in, zicht op de pistes. Mogelijkheid om te langlaufen vanaf de camping. Restaurant bij skilift. Aparte ruimte om skispullen schoenen enz op te bergen en te laten drogen. Sanitair is erg netjes, goed schoongehouden en ruimtes zijn lekker warm. Mogelijkheid om in de ontbijtruimte van het pension een ontbijt te boeken. Op loopafstand van het dorp waar voldoende winkels zijn om inkopen te doen. Leuk kasteel om te bezichtigen. Gewoon super fijne camping met alle gemakken om een fijne wintersportvakantie te vieren.

We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet:

Prima camping, rustig en in mooie omgeving.

Mw. Kalkman
    30-8-2017

Schoon, mooi en ruim voldoende sanitair. Klein minpuntje is dat de douchehokjes helemaal dicht zijn waardoor het wat bedompt wordt tijdens het douchen. Ruime mooie plek met mooi uitzicht. De camping stond nooit helemaal vol in de 12 dagen dat wij er gestaan hebben en het was altijd rustig op de camping. In de omgeving genoeg te zien en te doen, mede door de lungaucard. Leuke wandeling vanaf de camping naar het dorp, prima restaurant naast de gondelbaan. Kortom, zeker een aanrader!

Goed verblijf met opmerkingen

Fam. Franssen
    23-8-2017

Goede camping met uitstekend restaurant. Zeer interessant verblijf met de langua-card waardoor je zeer veel activiteiten voor de eerste keer gratis mag doen. Dit maakt het verblijf zeer interessant.

Camping wordt veel gebruikt als doorreiscamping. Veel kampeerders blijven hier maar één of meerdere dagen en reizen dan door.

Zeer vriendelijk personeel. Men doet zijn best om het sanitair goed te onderhouden, maar als de camping 's avonds vol staat, is het sanitair 's morgens niet meer zo proper. Wij hebben dan maar een privé-badkamer gehuurd. Er zijn te weinig afwasbakken. Wij hebben water gaan halen en in onze voortent afgewassen.

Er waren maar 2 wasmachines voor de hele camping. Het waren dan ook maar gewone huishoudmachines. Moeilijk om een vrij wasmachine te bekomen. Ofwel moest je gewoon wachten bij de wasmachines, ofwel 's morgens zeer vroeg opstaan voor je was. Niet ideaal.

Rustige, kleinschalige camping, direct naast de kabelbaan. Veel Nederlandse kinderen. Zwembad is klein, maar vonden wij niet erg. Erg veel uitstapjes gemaakt met de Lungaukaart, welke aangeboden wordt door de camping, erg veel geld mee bespaard.

Heerlijke vakantie!

fam. van Dijk
    1-7-2017

fijne, nette, kleine, goedverzorgde camping. We zaten in een gloednieuw chalet, te huren via touroperator (model Waikiki). Campingbaas was een vriendelijke man, die oprecht interesse toonde. Prachtige omgeving. Als je naar/richting Salzburg wilt, en vindt het heerlijk om via een bergpas te reizen (zonder tol) ga dan van de camping af naar links (navigatie geeft dit ook aan). Wil je via de snelweg waarbij je wel tol betaalt (€ 5,50 enkele reis), ga dan de camping af naar rechts. Het restaurant op de camping was nog niet open, maar in het dorp zit een goed restaurant "Fermate" in hotel "Neuwirt", met heerlijke gerechten op de kaart en een fijne bediening en fijne prijzen. Ook pizzeria 1619 heeft lekkere pizza's, de andere zijn we niet geweest. De burcht in Mauterndorf en met de gondel naar boven zijn meer dan de moeite waard!

Oude reviews (archief)

Super camping

Chris
    24-8-2016

Ruime plaatsen, aan een rivier, super modern sanitair gebouw met vloerverwarming, lekker maar klein zwembad, wel groot genoeg voor de kinderen en om even af te koelen, direct aan de Talstation van de Bergbahn Grosseck, lekker restaurant de Schialm mit 10% korting, heel veel leuke dingen in de regio te doen met de gratis Lungau card: met de gondel op de berg, Burg Mauterndorf, smarty land en super toffe outdoorparc Lungau met super vriendelijk personeel, gratis mountainbike's voor gasten en nog veel meer.

Al met al er was genoeg te doen. Heb eigenlijk niet echt een minpuntje. Komen zeker een keer terug.

Goede camping

meriam
    19-8-2016

Kleinschalige camping met zeer net verwarmd en tochtvrij sanitairgebouw. Je had wel een keycard nodig om binnen te komen. Gezamenlijke gelegenheid om je was te laten drogen. Verse broodjes en ontbijtrestaurant. Verder wel mInimale kampwinkel. Supermarkt is ca 1 km verderop in het dorp. . De Lungau-Carte was geweldig. O.a. Gratis met kabelbaan, klimpark (!) , kasteel Mauterndorf met Nederlandse audio etc. Kortom : Veel te doen in de omgeving. (O.a. raften met Nederlandse begeleider). Animatieprogramma bij camping was origineel: . Wandeltocht met gids "hoe overleef ik in de bergen", fiets en wandeltochten met begeleider ( fietsen gratis te gebruiken) , yoga op de berg etc. Maar ook dagelijks voetbal/volleybal. Zwembad was klein maar verwarmd. Naast zwembad stond een blokhut voor de jeugd. Trampoline aanwezig. Verder nauwelijks speeltoestellen.

Camping werd ook veel gebruikt als doortrekcamping naar Kroatië. Camping ligt naast de gondellift ( geen lawaai) met prima restaurant. Camping ligt wel naast de provinciale weg, maar wij hadden daar was geen overlast van.

Zo hoort het!

fabal
    4-8-2016

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel en eigenaar zowel op de camping als het erbij liggende restaurant, klant is meer dan koning. Perfecte en zeer schone voorzieningen als toiletten en wasgelegenheden. Gratis fiets verhuur, gebruik mooi saunacomplex en voordeel kaart voor gebied, scheelt echt veel. Mooie omgeving prachtige wandelroutes en authentiek dorp Mauterndorf. Enigste kritisch punt was het weer maar daar kon niemand wat aan doen, ondanks dat maar mede door deze geweldige camping een perfecte vakantie gehad......doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Mauterndorf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mauterndorf in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mauterndorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mauterndorf scoort een 8.24 uit 10 op basis van 44 reviews.