Appartement Haus Katris

In de watten gelegd worden bij Haus Katris

Germaine
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij Haus Katris wordt alles in het werk gesteld om je een echt vakantiegevoel te geven. Onze verwachtingen zijn meerdere malen overtroffen. En geloof maar dat die hoog waren naar het lezen van alle positieve reacties.

De kamers zijn eigentijds, netjes en zeer compleet ingericht.

Het huis ligt aan de rand van het dorp tegenover een supermarkt en na een sfeervolle wandeling van 5 minuten sta je midden in Mauterndorf. Het dorp zelf is rustig en authentiek.

De bereikbaarheid van de skigebieden is afhankelijk van auto of bus. Binnen een kwartier rijden kun je vervolgens wel kiezen uit 4 gebieden, die ieder hun eigen kwaliteiten hebben.

Zoals vakantie hoort te zijn!

ron-michels
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruim, net, keurig, zéér compleet ingericht appartement (dakappartement) Eigenaren Kris en Katy zijn bijzonder gastvrije, attente, enthousiaste, behulpzame, gezellige, propere mensen die je graag hun hulp aanbieden als het gaat om alle info betreffende de pistes, skihuur, skibus, het reserveren van een restaurantje of gewoon een gezellig praatje tussendoor maken. Appartement heeft een ideale ligging op slechts enkele minuten loopafstand van bakker, supermarkt, skibushalte en restaurantjes van Mauterndorf. Skibus zet je soms voor de deur weer af! Geweldig mooi skigebied ook voor ons als beginners goed te doen. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad en gaan volgend jaar weer terug terwijl we dit anders nooit doen. Maar we weten: beter dan dit wordt het niet!! Het laat zich het beste zo omschrijven: Haus Katris lijkt te mooi om waar te zijn, maar het mooiste is: dat het Waar is!!!

Kris en Katy, nogmaals dank voor jullie gastvrijheid!

prachtige kennismaking met deze accomedatie

ingrid peeters
17-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de eerste keer bij deze lieve mensen geweest. Wat een verrassing. Vriendelijke ontvangst, mooi en verzorgd ingericht appartement met alles erop en eraan. Ze doen zelfs de afwas en gaan je ontbijt halen. Katy en Kris staan steeds ter beschikking voor vragen. Er was wel geen sneeuw maar we kregen alle informatie over kerstmarkten en doe-activiteiten waardoor we de sneeuw niet gemist hebben. De tijd was zo om. Merci voor jullie lieve zorgen en we komen zeker terug!!!

Superadresje!

Jan en Sofie
1-9-2014

Supervakantie bij Kris en Katy! Perfecte service: alles netjes, afwas wordt gedaan, elke dag een lekker vers gebakje, ... De kinderen waren heel enthousiast over de vakantie. Heel kindvriendelijk. Super om in de streek mooie wandelingen te maken en de vele toffe gratis activiteiten met de Lungaukaart!

Onvergetelijk...

Fam. Daems-Douwen
5-8-2014

Haus Katris, Mauterndorf en de Lungau-regio moet je zelf beleven! Want je kan onmogelijk met woorden omschrijven hoe fantastisch een vakantie hier is. Voor de formidabele Katy en Kris is geen moeite teveel om het hun gasten naar hun zin te maken, Mauterndorf is het allergezelligste dorpje en de Lungau-regio is gewoon de max. Auf Wiedersehen!

prachtige vakantie

pierloz - de meyer
25-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Weeral een prachtige vakantie achter de rug. Ik moet dus elke keer in herhaling vallen maar het is niet anders. Voor de zoveelste keer op een rij weeral alles in orde, prima verzorgd en fantastische gastvrouw en gastheer. Blijft echt een aanrader. Ook voor de omgeving, de bevolking... niks als lof. Danjewel Katy en Kris voor alweer de goede zorgen.

Meer dan een echte aanrader !!!

Fam. Vangeel
28-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goede ontvangst en service van de Belgische eigenaars Kris en Katy. Kamers zijn zeer ruim en netjes en de service is uitstekend. Gelegen in het mooie dorpje Mauterndorf. Tevens is dit dorpje de ideale plaats om te overnachten met het gezin tijdens een skivakantie. De skibus is te nemen op slechts enkele meters stappen. Wij kijken al uit naar onze volgende skivakantie in Haus Katris.

gastvrijheid troef!

gert bens
21-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles aanwezig voor een prachtige vakantie!

Vele mogelijkheden in de omgeving.

gie
15-9-2013

Ook wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij al deze commentaren!

Dit is de ideale plek om deze streek van Oostenrijk in de zomer te ontdekken, en de eigenaars doen er alles aan om jullie daarbij te helpen! Elk dal heeft zijn charme en kan je op vele manieren ontdekken (wandelen, fietsen, auto, kabelbanen, huttentochten voor de liefhebbers).

Een klein minpuntje : ondanks het zonnige terras, was er wel wat lawaai van het verkeer van de doorgangsweg door het dorp. Maar je kan ook een authentieke begrafenisstoet zien passeren, als je thuis bent.

Echt een aanrader!

Luc.Bisschops
19-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

We kregen een comfortabel appartement met ruim terras. Het is gelegen in een gezellig dorpje met heel wat eetgelegenheden en kleine kroegjes. Het eten vonden we zeker betaalbaar.

Het is een prachtige omgeving voor een actieve vakantie. Er is een openluchtzwembad in de buurt. We hebben mountainbikes gehuurd, zijn gaan minigolven, ...

Met de Lungaupas kregen we fikse kortingen op heel wat activiteiten.

Eigenaars zijn Belgen die de zaak met hart en ziel uitbaten. Ze deden dagelijks onze afwas, hielden het appartement net en lakens en handdoeken waren aanwezig. Heerlijk waren de cakes die dagelijks als traktatie werden aangeboden!We kennen Haus Katris ondertussen van de zomervakantie en het is inmiddels onze vaste stek om te verblijven tijdens de skiseizoenen.’

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Katris in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Katris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.