Appartement Haus Katris

Appartement Haus Katris
9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

72 reviews over Appartement Haus Katris in het Nederlands

Na 4 jaar nog even fantastisch, een tweede thuis!!

kristof daems
31-7-2016

Hier is onze vakantie steeds te snel voorbij en vertrekken we altijd met tegenzin terug naar huis.

Een verblijf bij hartelijke, warme mensen.

Bernard & Kathleen Agneessens-Paridaens
      25-7-2016

Je krijgt heel veel informatie van Katy en Kris van wat er allemaal te beleven valt in de streek.

Het appartement is heel praktisch ingericht en aan alles is gedacht om ieder op zijn gemak te stellen.

fantastische vakantie in een topaccomodatie

familie Dermul - Wouters
          17-7-2016

gastvrijheid, accomodatie, omgeving,ontbijtservice waren top

geen negatieve punten aan te merken

fantastisch fijn

laura
              13-7-2016

Alles was top!

Zeer gastvrij en behulpzaam

Mooi en goed onderhouden appartement

Zeer kindvriendelijk

Op en top genieten

Een geweldige ski vakantie.

Roelants - Vermaelen
                  1-5-2016
                  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is daar goed, ik kan geen minpunten bedenken, vriendelijke behulpzame uitbaters. Alles perfect proper en tot in de puntjes in orde, geen enkele vraag is hun teveel, zeer goede, mooie, makkelijk bereikbare ski gebieden in de buurt, tof rustig authentiek dorpje, mooie praktisch ingerichte verblijven.

fantastische afwasmachine

wils
                  1-5-2016
                  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk dat de afwas werd gedaan en alles achteraf in de kasten werd gezet. Elke dag staan er cakejes klaar.

Super verblijf!

Familie Peelman
                  25-8-2015
                  • Ligging t.o.v. pistes10

Katy en Kris doen er echt alles aan om het naar je zin te maken! De uitleg die je krijgt over alles wat er in de omgeving te doen is, is top.

Je hoeft dan ook nooit ver weg met de auto daar er een massa te doen is in de buurt.

Als je 's avonds wil gaan eten heb je op wandelafstand een keuze aan restaurants. Ook een paar keer lekker gegeten in de Burcht Mauterndorf.Het appartement heeft alles wat je nodig hebt en met de Lungau kaart heb je behoorlijk wat kortingen en zelfs gratis zaken.

Het enige minpuntje voor ons was de drukte van de baan maar dit weegt niet op tegen alle positieve dingen. Een absolute aanrader dus!

Katy en Kris, jullie doen dit fantastisch!!!

Topervaring!

Familie Cuylaerts
                  15-8-2015
                  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel gastvrije eigenaars, met aandacht voor ieders wensen en service die gelijk staat met hotel! Goed ingerichte appartementen en beschikbaarheid over een mooie tuin, met speeltoestellen, zwembadje voor kleuters, zitbanken,... Mooi, gezellig dorpje met tal van authentieke eetgelegenheden, uitstekende uitvalsbasis voor activiteiten allerhande (openluchtzwembad op 150 m, adventure park, uitdagende wandelingen voor échte sportievelingen en ook beleveniswandelingen voor kinderen). Onze kinderen (15,12 en 7 jaar oud) vinden er ieder hun gading! Als fervente skiërs overwegen wij er ook een wintervakantie, gezien tal van mogelijkheden en sneeuwzeker gebied. Prijs-kwaliteit echte primeur!!!

• Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrijheid, hartelijkheid en uitstekend verzorgd zijn e eerste woorden die bij mij op komen als ik iemand iets moet vertellen over Haus Katris.

Voor ons verblijf hadden we al ruimschoots informatie ontvangen over het appartement. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en geïnformeerd over de mogelijkheden in de omgeving. Het appartement was goed en mooi ingericht, zeer schoon en alles wat we nodig hadden was er.

super gastvrij

Gert Bens
                  14-4-2015
                  • Ligging t.o.v. pistes9

Eigenaars staan je bij met raad en daad.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Katris in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Katris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.