Appartement Haus Katris

Zalige appartementen

Marco Meeuwese
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super net appartement met een schitterende ontvangst! Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Pareltje van de Lungo

J. Michels
6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer compleet ingericht appartement, super proper allemaal. Fantastische ligging t.o.v. skigebieden Lungo. Skibus stopt op ca. 75m van huis: is de eerste busstop, dus nooit een volle bus!! Bij busstop is ook de bakkerij en aan overkant straat een zeer uitgebreide supermarkt. Je voelt je hier zeer welkom als gast en kunt ten alle tijden met vragen bij eigenaars terecht. Ook een restaurantje reserveren hoort bij de service, evenals de afwas die voor je gedaan wordt. Na afloop van een lange skidag wacht in de centrale hal van het appartement de schnaps en wat lekkers voor erbij. Op maandagavond, voor diegenen die willen, gezamelijk spare-ribs eten in de Schi-Alm. Het is allemaal heel vrijblijvend maar wel ontzettend gezellig. Dit is het enige adres waar wij meerdere malen op vakantie zijn geweest: beter dan dit wordt het gewoonweg niet!!

Supervakantie

Willems Ellen
30-8-2016

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw die je met raad en daad bijstaan.

Erg praktische appartementen.

Lekker en heel vers ontbijt.

Gunstige ligging om te wandelen of andere uitstapjes te maken, ook voor kinderen zijn er leuke uitstapjes in de buurt: outdoorpark, zwembaden, een burcht.

Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

alweer fantastisch, een super verblijf

coupé
      28-8-2016

super vriendelijke uitbaters. je kan er voor alles bij terecht

Heerlijke gastvrijheid!

Han Lodewyckx
          22-8-2016
          • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Katris is een aanrader voor groot en klein. Warm onthaal en mooie locatie. Gezellige uitbaters, netjes en propere locatie. Genoeg te doen voor groot en klein dankzij de Lungaucard. 100% tevreden dus!

+ We werden op een heel persoonlijke manier welkom geheten, en door Katy wegwijs gemaakt in de regio ahv tips over trips;

+ Handdoeken, beddegoed, ... is allemaal aanwezig. Als je met kinderen reist, is dit zeker een pluspunt (owv hoeveelheid bagage);

+ kleine extraatjes, die het vakantiegevoel helemaal afmaken: muffins, schnaps, bbq samen met de andere gasten, ...

Super vakantie!

Supergoed meegevallen, thuis gevoel

Ivo Postelmans
              16-8-2016

Eerste keer op vakantie in Oostenrijk, eerste keer verblijf in Haus Katris. Supergoed meegevallen, fijne vakantie gehad.

Katy en Kris, bedankt voor de hartelijke ontvangst. We voelden ons direct thuis in jullie vakantiewoning. Appartement was kraaknet en alles was voorhanden voor een gezellig verblijf. Ook bedankt voor de dagelijkse koekjes, de afwas, de leuke voetbalavond en de nuttige info over interessante toeristische trekpleisters.

Doe zo voort, wij komen zeker terug.

Groetjes,

Ivo en Rita

21-30 juni 2016

fijne vakantie in een prachtige omgeving

Fam. Kuypers Bastiaens
                  10-8-2016

prachtige omgeving

fijne vriendelijke gastheer en gastvrouw

tip: iets betere hoofdkussen voor de bedden

We hebben genoten van een fijne vakantie!

douwen jan
                      9-8-2016

Katy en Kris, twee mensen met het hart op de juiste plaats, zo veel liefde en vriendschap en zoveel..........

Zeer nette kamers, met alles erop en eraan.

Super groot terras, waar we iedere morgen lekker konden ontbijten!

Heel veel gezellige en lekkere restaurantjes om s'avonds te eten (ook zeer kindvriendelijk)

Mauterndorf, Haus Katris, onze tweede thuis!!!!!!!!

Fantastisch!!!

Katelijne
                          1-8-2016

Super appartement, super service... super vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Katris in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Katris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.