Appartement Haus Katris

9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,2

10 tips over Appartement Haus Katris

Catharina Vermaelen, 20-4-2015
Zeer mooie zonnige terrassen aan de appartementen met tafel en stoelen en zelfs zetels, zalig bij mooi zonnig weer.
Germaine, 22-2-2015
Katy en Kris weten alles te vertellen over de omgeving, maak daar dankbaar gebruik van.
ingrid peeters, 17-12-2014
Zeker een aanrader!!! Zoveel service en vriendelijkheid. En een prachtig dorp met vele wandelmogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

gie , 15-9-2013
kasteelbezoeken in de omgeving - vele gratis activiteiten of met een serieuze korting met de Lungau kaart
Luc.Bisschops, 19-8-2013
Het outdoorparc is een leuke uitstap met kinderen en gratis met de Lungaupas
Familie De Donder, 22-7-2013
Bezoek zeker de stad Salzburg ook eens, de Altstad is gewoon prachtig en er zijn allerlei leuke toeristische dingen te doen.

David Nouls, 27-5-2013
De burcht moet je zeker bezoeken met kinderen. Ze mogen er kleren aandoen om leuke fotos mee te maken.
Antoinette van der Wal, 1-9-2012
Maak volop gebruik van de vele mogelijkheden van de gratis langaukaart.
Luc Bisschops, 25-2-2012
Vraag tips aan de uitbaters, ze weten leuke plaatsjes om lekker te eten aan betaalbare prijzen.
Luc Bisschops, 25-2-2012
Informeer bij de eigenaars naar leuke restaurants en cafeetjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet: