Appartement Haus Katris

Appartement info

Meer appartement info

90 reviews over Appartement Haus Katris

• 10Familie Mater01-03-2020

Gastvrij. Voelt als thuiskomen.

Al voor de vierde keer zijn wij weer naar Katy en Kris geweest. Wat is het toch altijd een fijne plek om weer te komen. Mooie nette appartementen. Goede bedden. Schoon. Als je terug komt van een dag skieen staat er een cakeje klaar vers gebakken door Katy en is de vaatwasser weer uitgeruimd. Deze mensen zijn zo gastvrij! Omdat wij al zoveel jaren gaan voelt het inmiddels als thuis komen. Appartement is ideaal gelegen. Om de hoek is de skibushalte. Vlak daarnaast op de weg de supermarkt. Vanaf de halte kun je naar alle skigebieden komen. Dorpje is klein maar gezellig. Op loopafstand te bereiken en heeft alles wat je nodig hebt. Ook heel blij waren wij met de broodjes service in de ochtend. Katy en Kris staan altijd voor je klaar om informatie te geven of even een gezellig praatje te maken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    10Fam. Geudens28-08-2019

Gewoon genieten... Hier komen we terug!!!

Tijdens ons verblijf in de zomer van 15 dagen met 3 jonge kinderen hebben we ons geen minuut verveeld. De omgeving is prachtig, heel veel mogelijkheden om te wandelen met veel leuke hutten onderweg waar de kinderen konden spelen, tal van werkende skiliften wat het wandelen met kids nog uitdagender maakt, super leuke en mooie zwembaden,... Dankzij de LungauCard konden we ook vele liften, zwembaden, minigolf,... de eerste keer gratis doen. Ook een heel mooi kasteel in het gezellige en authentieke Mauterndorf, met ook enkele goede restaurants. En dan nog Haus Katris zelf, Katy en Kris, een geweldig koppel, op en top verwennerij, super vriendelijk, geven veel informatie en tips en zijn altijd bereikbaar voor vragen. Ook propere en leuk ingerichte appartementen en een gezellig tuintje waar de kinderen fijn kunnen spelen! De supermarkt, bakker, dorpspleintje en openluchtzwembad zijn op wandelafstand. Ons zien ze gegarandeerd terug daar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Marco Meeuwese11-04-2019

Heerlijk genieten in een héle mooie omgeving...

Propere, gezellig ingerichte appartementen. We moesten weinig van thuis meebrengen want bijna alles was er. Gastvrouw en gastheer, Katy en Kris deden echt moeite om ons verblijf zo fijn mogelijk te maken. Supermarkt op 2 minuten afstand is wel handig. Leuke wandeling langs een rivier naar de skipiste Grosseck Speierech waar je tevens ook heel lekker kan eten in brasserie Schi Alm. En 's avonds komt de taxi je gratis halen en terugbrengen als je er reserveert . Wij hebben al terug geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Annick Mertens01-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar !

Appartement was piekfijn in orde ! Eigenaars staan altijd paraat voor de nodige hulp of uitleg .

Alleen gereisd in maart 2019

• 2018
    9Paul van Reen01-12-2018

Geweldig

Katy en Kris zijn 2 lieve, spontane mensen. Wij hebben erg genoten van ons (te korte) verblijf in Haus Katris op doorreis vanuit Italië. Er is voldoende te doen in de omgeving, ook in de zomer. De sfeer is erg gemoedelijk , de appartementen zijn schoon en er staat geregeld een verassing klaar (schnaps/cake). Een volgende keer gaan we wat langer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Tanja01-04-2018

Super verblijf met mooi appartement en iedere dag verse cakejes, dat vindt je nergens!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Kristien Peeters28-01-2018

Topverblijf skivakantie echte aanrader

Locatie zeer gunstig, bus op wandelafstand die je naar skigebied brengt, supermarkt ook vlakbij. Dorpje is charmant met genoeg gezellige, typische eetadresjes. Prachtig uitzicht en naast skiën ook heerlijk om te wandelen. Kris en Katy geven je info en staan steeds paraat om te helpen waar nodig. Gratis WiFi met perfect bereik. Hygiëne is super, appartement waar je geen afwas dient te doen, handdoeken aanwezig, keuken is goed uitgerust. Een verblijf zonder zorgen !

Katy & Kris, Eigenaar, 31-01-2018

Van harte bedankt voor deze mooie review, we doen ons best en dat blijven we uiteraard nog lang doen :-)

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Alphons Damoiseaux15-09-2017

Prima appartement in mooie omgeving

Enthousiast ondersteunend stel Kris en Katy. Ze zorgen dat appartement in orde is maar ook de huurders worden hartelijk geholpen. Goeie tips. Huis ligt aan de rand van het dorp. Appartement is prima. Lekker ruim balkon. Alles op loopafstand. zelfs de ski-lift. Boven op de berg een prachtig uitzicht en voldoende mogelijkheden om in de zomer te wandelen en dergelijke. Het ontbrak ons aan niets. Heerlijk vertoeven. n actieve vacantie in een warm bed.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Annick03-09-2017

Fantastisch , we komen volgend jaar zeker terug !!

De eigenaars staan altijd klaar om je verder te helpen of om uitleg te geven . Onze honden zijn ook welkom .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9familie De Velder23-08-2017

top adresje

Gewoon boeken. De sfeer die er is, is onmogelijk te beschrijven en kan men nergens anders vinden. Eens geweest kom je zeker en vast terug en niet één keer maar verschillende keren. Voor ons was het weer thuiskomen. Streek met zoveel te ontdekken voor ieder wat wils Een top service die nergens anders te vinden is

Katy en Kris, alles wat jullie doen is altijd recht uit het hart, nooit omdat het moet Ook deze keer met spijt terug vertrokken maar wel met een koffer vol herinneringen aan alweer een schitterende vakantie in het mooie Mauterndorf. tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Appartement Haus Katris info