Appartement Haus Katris

72 reviews over Appartement Haus Katris in het Nederlands

Tanja
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super verblijf met mooi appartement en iedere dag verse cakejes, dat vindt je nergens!

Topverblijf skivakantie echte aanrader

Kristien Peeters
28-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Locatie zeer gunstig, bus op wandelafstand die je naar skigebied brengt, supermarkt ook vlakbij. Dorpje is charmant met genoeg gezellige, typische eetadresjes. Prachtig uitzicht en naast skiën ook heerlijk om te wandelen.

Kris en Katy geven je info en staan steeds paraat om te helpen waar nodig. Gratis WiFi met perfect bereik.

Hygiëne is super, appartement waar je geen afwas dient te doen, handdoeken aanwezig, keuken is goed uitgerust.

Een verblijf zonder zorgen !

Katy & Kris, Eigenaar, 31-1-2018
Van harte bedankt voor deze mooie review, we doen ons best en dat blijven we uiteraard nog lang doen :-)

Prima appartement in mooie omgeving

Alphons Damoiseaux
15-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Enthousiast ondersteunend stel Kris en Katy. Ze zorgen dat appartement in orde is maar ook de huurders worden hartelijk geholpen. Goeie tips.

Huis ligt aan de rand van het dorp. Appartement is prima. Lekker ruim balkon. Alles op loopafstand. zelfs de ski-lift.

Boven op de berg een prachtig uitzicht en voldoende mogelijkheden om in de zomer te wandelen en dergelijke.

Het ontbrak ons aan niets.

Heerlijk vertoeven. n actieve vacantie in een warm bed.

• Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaars staan altijd klaar om je verder te helpen of om uitleg te geven . Onze honden zijn ook welkom .

top adresje

familie De Velder
    23-8-2017

Gewoon boeken.

De sfeer die er is, is onmogelijk te beschrijven en kan men nergens anders vinden. Eens geweest kom je zeker en vast terug en niet één keer maar verschillende keren. Voor ons was het weer thuiskomen. Streek met zoveel te ontdekken voor ieder wat wils

Een top service die nergens anders te vinden is

Katy en Kris, alles wat jullie doen is altijd recht uit het hart, nooit omdat het moet

Ook deze keer met spijt terug vertrokken maar wel met een koffer vol herinneringen aan alweer een schitterende vakantie in het mooie Mauterndorf.

tot een volgende keer.

supervakantie voor een (jong) gezin!

Natalie
    9-8-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is top: in een gezellig dorpje, verschillende bezienswaardigheden en wandelingen in de buurt. Supermarkt op loopafstand

Service is fantastisch, verhuurders staan steeds voor je klaar, geven veel tips, organiseren activiteiten voor de bezoekers en doen de was en de plas als je het vraagt.

praktisch en ruim appartement, heel netjes en alles wat je nodig hebt is voorhanden.

Fantastisch verblijf, op naar een 3e keer !

Kathleen en Bernard
    1-8-2017

De ontvangst door Katy en Kris is ongelooflijk, ze doen echt alles zodat je voor 100% kan genieten van de vakantie : de kleine attenties, de wekelijkse apero en ribbekes met alle gasten, de vele tips, de leuke spontane babbels, enz.... maken het helemaal af !

een verblijf om nooit te vergeten! !!!!!

jan en chris douwen geerinckx
    31-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

bij haus Katris kom je gewoon thuis. Heerlijk om er te verblijven. Niets te kort en fantastische gastvrouw en gastheer.

Wij komen er zeker nog terug!

Wunderbar!!!

Familie Daems-Douwen
    30-7-2017

Gewoon doen! Het is niet uit te leggen... de Haus Katris-ervaring moet je zelf beleven! Als je één keer bij Katy en Kris hebt mogen verblijven, wil je elk jaar opnieuw terug komen! Mauterndorf, Lungau, Salzburgerland...een topbestemming!

net als vorig jaar, een fantastisch verblijf gehad

Familie Wouters-Dermul
    23-7-2017

het ontvangst, Kris en Katy zijn geweldig, het ontbijt meer dan genoeg, de omgeving en het appartement is super!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Katris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Katris in Mauterndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Katris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Katris scoort een 9.62 uit 10 op basis van 85 reviews.