Hotel Thalerhof

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes4,9

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes3

Dit is niet alleen een hotel die kamers verhuurt, maar waar zich ook de grootste discotheek van Maria Alm bevindt, daarenboven op de gelijkvloers met een uitbouw op het terras. Als je pech hebt om ook te slapen aan de zijkant van het hotel, kan je de volledige playlist van de DJ opschrijven. De eigenaars vinden dat je dit er maar moet bijnemen, want och ja, zo erg is het toch niet dat je tot 4 à 5 uur 's ochtends wordt wakker gehouden. Nog nooit een zo zakelijke en klantonvriendelijke uitbating gezien van een hotel.

Kenmerken

Familie R.,
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel op zich is prima, maar door hun keuze om een après-ski bar met onbepaald sluitingsuur (1u, 4u, ... alles kan) open te houden onderin het hotel ben je er aan voor de moeite als je van een normale nachtrust houdt. Jammer genoeg lagen wij aan de "slechte kant" van het hotel en hebben we dus van slechts 2 normale nachten kunnen genieten. Voor de rest was het meegenieten van de muziek en het geroep en de zangkunsten van de feestvierders, zowel binnen als buiten onder je raam. Als je hierover klaagt bij de receptie krijg je enkel oorstopjes en verder word je compleet en onvriendelijk afgewimpeld. Een 4* sterren hotel onwaardig dus qua klantenservice en afgepeigerd terug naar huis...

Wintersport zonder sneeuw

Wiff
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie kamer, goede verzorging, heerlijk eten, behoorlijk geluidsoverlast van de bar beneden!

leuk hotel

Anouk
19-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn in februari in dit hotel geweest.

Je kan tot bijna aan het hotel skieen.

Het eten was ten opzichte van vorig jaar minder (toen zaten we in het rauriserhof in rauris) het skigebied was daarentegen veel mooier. Mooie pistes, breed en goed onderhouden. Het zwembad vonden de kids wat aan de kleine kant. Voor ons geen hotel om nog eens terug te gaan, maar kwalitatief prima in orde.

Ook in de zomer een heerlijk hotel

Willem
23-2-2012

We zijn nu reeds twee maal in een zomer bij de familie Hörl in het Thalerhof geweest.

Omdat we in de zomer zijn gegaan hebben we de ligging t.o.v. de pistes niet beoordeeld.

Mooie kamers met goede bedden. Het was er ook schoon.

Een uitgebreid ontbijt buffet en 's avonds een heerlijk diner.

De mensen zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

Er is een klein, maar heerlijk binnen zwembad.

Normaal gaan we nooit twee maal naar dezelfde locatie, omdat het een tweede maal meestal tegenvalt.

Thalerhof is een goede uitzondering.

We gaan zeker nog een keer.

Willem

mooi hotel

Piet en Linda
3-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooi hotel, wel erg aan de prijs. Ligging in het dorp is super t.o.v. winkels/skiliften. Aan het hotel zit een aprés-ski bar, zeker doen altijd gezellig.

2007

Uitstekend hotel met zeer goede verhouding prijs/kwaliteit

SNOWDREAM
26-5-2007

Uitstekend hotel met zeer goede verhouding prijs/kwaliteit

fijn familie hotel, met gunstige liggig t

stan crommentuyn
10-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

fijn familie hotel, met gunstige liggig t.o.v dorp en ski gebied(je) erg vriendelijk en apre ski zit aan hotel vast.

We hebben een aantal aanbieders voor Thalerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalerhof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.