Hotel Thalerhof

5,6

• Ligging t.o.v. pistes5,8

13 reviews over Hotel Thalerhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes3

Dit is niet alleen een hotel die kamers verhuurt, maar waar zich ook de grootste discotheek van Maria Alm bevindt, daarenboven op de gelijkvloers met een uitbouw op het terras. Als je pech hebt om ook te slapen aan de zijkant van het hotel, kan je de volledige playlist van de DJ opschrijven. De eigenaars vinden dat je dit er maar moet bijnemen, want och ja, zo erg is het toch niet dat je tot 4 à 5 uur 's ochtends wordt wakker gehouden. Nog nooit een zo zakelijke en klantonvriendelijke uitbating gezien van een hotel.

Nooit meer!

Familie R.
3-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel op zich is prima, maar door hun keuze om een après-ski bar met onbepaald sluitingsuur (1u, 4u, ... alles kan) open te houden onderin het hotel ben je er aan voor de moeite als je van een normale nachtrust houdt. Jammer genoeg lagen wij aan de "slechte kant" van het hotel en hebben we dus van slechts 2 normale nachten kunnen genieten. Voor de rest was het meegenieten van de muziek en het geroep en de zangkunsten van de feestvierders, zowel binnen als buiten onder je raam. Als je hierover klaagt bij de receptie krijg je enkel oorstopjes en verder word je compleet en onvriendelijk afgewimpeld. Een 4* sterren hotel onwaardig dus qua klantenservice en afgepeigerd terug naar huis...

Wintersport zonder sneeuw

Wiff
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooie kamer, goede verzorging, heerlijk eten, behoorlijk geluidsoverlast van de bar beneden!

leuk hotel

Anouk
19-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn in februari in dit hotel geweest.

Je kan tot bijna aan het hotel skieen.

Het eten was ten opzichte van vorig jaar minder (toen zaten we in het rauriserhof in rauris) het skigebied was daarentegen veel mooier. Mooie pistes, breed en goed onderhouden. Het zwembad vonden de kids wat aan de kleine kant. Voor ons geen hotel om nog eens terug te gaan, maar kwalitatief prima in orde.

Ook in de zomer een heerlijk hotel

Willem
23-2-2012

We zijn nu reeds twee maal in een zomer bij de familie Hörl in het Thalerhof geweest.

Omdat we in de zomer zijn gegaan hebben we de ligging t.o.v. de pistes niet beoordeeld.

Mooie kamers met goede bedden. Het was er ook schoon.

Een uitgebreid ontbijt buffet en 's avonds een heerlijk diner.

De mensen zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

Er is een klein, maar heerlijk binnen zwembad.

Normaal gaan we nooit twee maal naar dezelfde locatie, omdat het een tweede maal meestal tegenvalt.

Thalerhof is een goede uitzondering.

We gaan zeker nog een keer.

Willem

Eine Bodenlose Frechheit

miggelle ricardo van vogl
19-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Das Essen war ungenießbar !

Da das Fleisch irgendein Fertigprodukt war.

Durch die Beschwerde wurden wir dann auch noch beschimpft !

Hallo liebes Thalerhofteam

Stefan und Andrea
9-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Toller Urlaub mit super Service, traumhaftem Essen , schöne Zimmer, und super Wellnessbereich. In diesem Hotel kann man sich nur Wohlfühlen, wir kommen bestimmt wieder.

Andrea und Stefan

Freundlichstes Hotel

Sabina G.
27-10-2010

Das Team außergewöhnlich freundlich, holfsbereit und zuvorkommend, Essen sehr gut, nettes ruhiges, großes DZ, alles sehrs sauber, Wellnessbereich sauber und großräumig, sehr ruhige aber doch zentrale Lage, sehr empfehlenswert

Toller Kurzurlaub im Hotel Thalerhof****

Staub Klara
18-10-2010

Sehr freundliches Personal, saubere und ruhige Zimmer. Eignet sich von Einzelperson und bis zu Gruppen. Sehr schönes Frühstücksbuffet. Reichhaltige Spisekarte. Ich werde da wieder mal ein paar Tage verbringen und werde es auch weiter empfehlen.

Perfekte Erholung

KK
23-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Perfekte Betreuung. nicht Aufdringlich, ausgezeichnetes Essen, unmittelbare Nähe zu 3 wunderschönen Golfplätzen

We hebben een aantal aanbieders voor Thalerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thalerhof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thalerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thalerhof scoort een 5.6 uit 10 op basis van 13 reviews.