Appartement Steendam

Appartement Steendam
7,7

• Ligging t.o.v. pistes7,7

9 reviews over Appartement Steendam in het Nederlands

Een fijn thuis na prachtige wandelingen

Martin,
11-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch appartement in een prachtige omgeving. Gezellig dorp met allerlei faciliteiten.

tegenvaller

willem,
28-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een heerlijk ski weekje in Maria Alm gehad. Mooi gebied, gemütlich en erg aardige mensen. Appartement was ok maar niet super. Wel dicht bij het dorp en de piste, maar erg donker/bedompt en het was niet schoon toen we erin trokken. Verassing was verder dat we onze borg niet terugkregen omdat we de afwasmachine bij vertrek hadden aangezet en niet meer hadden leeggeruimd. Al met al mooi dorp en mooi gebied maar ik zou verder zoeken om een leuk appartementje of huisje te boeken.

Heerlijk appartement!

Sandra Snellenberg,
4-9-2017

Wat een heerlijk appartement. Gezellig ingerichte en ruime woonkamer, mooie badkamer, keuken en slaapkamers! De inventaris van de keuken is meer dan compleet! We hebben echt twee heerlijke weken gehad in Maria Alm mede door deze heerlijke plek. Het enige nadeel is toch wel dat het appartement aan een drukke doorgaande weg ligt waardoor het niet echt relaxed is om buiten te zitten of de deur open te zetten.

Het appartement is helemaal AF.

Janita Gerrits.,
16-5-2017

Appartement zeer goed , afstand naar dorp 3 minuten . Maar ga niet in de maand MEI. alle Berg-bahnen zijn gesloten (terwijl je een gratis kaart hiervoor krijgt) en alle restaurants zijn gesloten. (nou ja op 1 pizza/patat zaak na). Daar waren we zeer teleurgesteld over.

Heerlijk plekje

D van der Ploeg
9-7-2015

Appartement Steendam in Maria Alm kun je prima verblijven tijdens de vakantie

Geweldig appartement

Huub en Francien verheijen
5-10-2014

Het is een mooi en compleet appartement .

Het ligt in een mooie omgeving. Heel centraal ten opzichte van andere grote plaatsen zoals Zell am see, kaprun, Salzburg.

De prijs is heel gunstig zeker voor wat je krijgt. De kamers zijn ruim en licht.

De keuken is heel compleet. De badkamers is is luxe en ruim.

Het is ook een kindvriendelijk appartement met een hekje om het terras.Echt voor herhaling vatbaar. We komen er al 6 jaar .👍😀

2008

Top appartement.

Fam. Verschoor
5-9-2008

Een gewelding appartement met alles d'r op en d'r aan. Schitterende omgeveving waarin je zeer centraal zit om allerlei dingen te ondernemen.

Inmiddels zijn we 2 keer hier geweest,

en komen zeker weer terug.

Gelijksvloers appartement met alles erop en eraan, je je

Familie Blomme uit België
16-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelijksvloers appartement met alles erop en eraan, je voelt je meteen thuis. De ligging is super, niet te centraal maar toch alles op korte wandelafstand. Maria Alm is een verzorgd stadje met enorm veel goed bewegwijzerde wandelmogelijkheden. Je kan er niet verloren lopen en komt op geregelde afstanden een berghut tegen waar je kan drinken en/of eten.

We zijn er in de zomer geweest en komen zeker nog terug.

Hopelijk hebben we zelf nog plaats als ik zeg dat dit vakantieverblijf een aanrader is!!!

Een zeer mooi appartement met alles erop en eraan

Bernadette de Vos
5-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een zeer mooi appartement met alles erop en eraan. De ligging is geweldig en een schitterd uitzicht. Alle keukenbenodigheden zijn aanwezig, zelfs de kleinste dingen die je zelf thuis ook hebt. Kortom echt een plek om een gewelidge vakantie te vieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Steendam in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Steendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.