Appartement Renberg

9.6Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Maria Alm

Op vakantie geweest naar Renberg?

9.6Fenomenaal

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Renberg

• 8Tineke19-03-2017

nooit meer

We hadden een appartement in Johanneshof geboekt. Toen we aankwamen was daaronder een verbouwing aan de gang en het gebouw lag tegenover het dorpsfeest dat in het weekend de hele dag en avond zou plaatsvinden. Zonder ons in kennis te stellen hebben ze (dezelfde eigenaars) ons om die redenen overgeboekt naar appartement 102 in Renberg. Eerst weigerden we, maar waren al snel overstag omdat het een mooi groot en verzorgd appartement was met enorm balkon. Echter, we kwamen er al snel achter dat de meeste appartementen waren verhuurd aan moslims (grotendeels uit Duitsland die geen woord Duits spraken en gebrekkig Engels). Nu zijn wij absoluut tegen discriminatie, maar als je steeds vrouwen in een niqaab tegenkomt is dat niet zo prettig, alleen de ogen zijn dan zichtbaar. Ze toonden ook ontwijkend gedrag. De overlast begon al snel. De appartementen zijn heel erg gehorig. 's Morgens waren alle buren rustig, daarna gingen ze meestal weg en kwamen rond 19.00 uur thuis. Dan begon het "feest". Vooral in de 6-persoonsappartementen was heel veel herrie door de kleine kinderen die gillend door het huis heen en weer renden, dat ging de hele avond door tot na 24.00 uur! Na onze klacht bij de eigenaar was het één avond rustig, daarna begon het weer, zowel de naaste buren als de bovenburen, het was geen doen. Ik kon niet eens slapen. Toen ben ik om 23.30 uur zelf maar bij de buurman gaan aanbellen, deed een meisje van ongeveer 3 jaar open ... En de vader verscheen daarna met een baby op zijn arm. Ik heb hem boos (in het Engels) de waarheid verteld en verzocht om stilte na 22.00 uur. Ieder heeft eigen normen en waarden, maar als je vakantie viert in een westers land verwacht ik dat het om 22.00 uur rustig is. Wij gaan al 30 jaar naar Oostenrijk en hebben dit nog nooit meegemaakt. De eigenaar gaf aan dat hij ook niet van te voren weet wie er zijn appartementen gaat boeken, dus let op met touroperator! Wij hebben trouwens rechtstreeks bij de eigenaar geboekt. Ondanks het prachtige appartement heeft de geluidsoverlast onze vakantie verpest. De eigenaar en zijn vrouw waren bijzonder vriendelijk en op onze hand en vonden het heel vervelend voor ons. Echter, compensatie hebben we niet gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10M. van Ooijen12-06-2016

Heerlijke ruime en schone accomodatie

Een geweldig groot en schoon appartement. Op enkele minuten loopafstand van het dorpscentrum met balkon met mooi uitzicht op de bergen. Ruime badkamer met 2 wastafels en apart toilet. Complete keuken. Zeer uitgebreid ontbijt. De eigenaar was altijd beschikbaar voor een gezellig praatje en eventuele vragen die wij eigenlijk niet hadden omdat er weinig tot niets te wensen over bleef.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Ariens10-03-2014

Super mooi een ruim appartement!

Heel net en mooi appartementen-huis met zeer goede, praktische, voorzieningen. Gunstige ligging t.o.v. dorp en skiliften. Zeer aan te bevelen met kinderen mooie tuin om in te spelen. Hele aardige eigenaar met dienstverlenende instelling. Een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Linda Ketelaar10-06-2013

Heerlijk Appartement

Appartement was heerlijk ruim, 2 balkons met mooi uitzicht. Je kon aangeven dat je 's ochtends verse broodjes wilde en die stonden dan klaar voor de deur. Mooie ruime kamers. Woonkamer beetje ouderwets ingericht.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10ajzanders08-08-2012

Maria Alm is een typisch oostenrijks dorp

Appertement was ruim van opzet en verkeerde in een uitstekende staat. Een oudere dame (moeder van de eigenaar) heeft ons ontvangen en was bijzonder aardig. Appertement ligt op een paar minuten lopen van het "centrum". Betalen met creditcard heeft niet hun voorkeur.

Gereisd met partner in juli 2012

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Infrarood sauna