Hotel Pinzgauer Hof

Hotel Pinzgauer Hof
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

15 reviews over Hotel Pinzgauer Hof in het Nederlands

Pinzgauerhof in een woord Ideaal!

Fred van Lare,
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig, goedgelegen en gezellig HotelPension met een zeer uitgebreid ontbijt en keuze van een perfect salade-buffet als 1ste gang van de goed verzorgde en gevarieerde diners. Ligging van het hotel direkt aan de piste van de huisberg van Maria Alm, die het komende winterseizoen verbonden is met alle pistes naar de A-berg, Hinterthal, Dienten, Muehlbach enz.

een absolute aanrader

Jo Mijnes,
24-7-2017

Pinzgauerhof ligt in een pittoresk dorpje en in een heel mooie omgeving. Goed hotel met vriendelijke eigenaar en bedienend personeel. Mooie kamers en prima maaltijden. Extra korting door vroeg te boeken (7 dagen verblijven en maar 6 dagen betalen). Door de gratis Hochkoenig Karte kun je de auto gedurende het verblijf al daar staan laten. Door die kaart heb je gratis bus vervoer en kun je gratis en onbeperkt gebruik maken van alle liftaccommodaties in de buurt.

• Ligging t.o.v. pistes10

Het diner en ontbijt is voortreffelijk! De kamers zijn groot en schoon. De bedden zijn goed. Skilift en bus station zijn vlak bij de pension. Het groote skigebied Hochkönig is niet zo druk dan andere gebieden. De pisten zijn prima ook naar de middag nog. Een mooi week gehad in de pension Prinzgauer Hof.

Elke keer weer super!

Tim Politiek,
15-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In al het resortgeweld is dit een heerlijk rustig alternatief. Persoonlijke aandacht van de eigenaars geeft een zeer huiselijke sfeer.

Ligging is super. Nog geen 100 meter lopen naar de gondel. Dit jaar in een appartement. Maar voorgaande jaren een kamer met ontbijt, en beide opties zijn aan te raden.

Heerlijk ontspannen verblijf

Inge,
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn voor de derde keer in Hotel Pinzgauer Hof geweest tijdens onze wintersportvakantie. Het hotel is heel centraal gelegen vlakbij de dorpslift, waar vandaan de skibus je naar de skigebieden in de buurt brengt.

Het ontbijt is prima met voor ieder wat wils en het avondeten is smakelijk klaar gemaakt. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. De gastvrouwen Therese en Elisabeth doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Wij komen zeker weer terug!

Gastvrij

E.R. Neijenhuis,
13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk bij de skiliften gelegen kindvriendelijk familie hotel. Schoon en verzorgd geheel net onderhouden en recentelijk gemoderniseerd . Klantvriendelijk en zeer aardige directie

Heerlijk, authentiek hotel met uitstekende keuken.

Peter Dekker,
3-3-2017

prima prijs/kwaliteit verhouding

Fantastisch goed

Jan Knijpinga
19-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hartelijke ontvangst , komen er nu voor de derde keer. M.n. De gastvrouwen, Theresa en haar moeder ontvangen je aller hartelijks en doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.

Goed eten , een ruime schone kamer met een nieuwe badkamer (douche) en een mooie omgeving, wat heeft een mens meer nodig

Hartelijk en heerlijk verblijf

Bianca
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij de Pinzgauer Hof werden we zeer hartelijk welkom geheten. Je merkt meteen dat je bij een familie te gast bent die dit met hart en ziel doet. Heel fijn. Ontbijt en diner waren super goed verzorgd. Mooie kamer met fijne, ruime badkamer. Ook voor de winter lijkt me dit een mooie plek. De gondellift ligt letterlijk naast de deur. Echt ideaal. Het hotel ligt net buiten het centrum van het dorp en dus heerlijk rustig. In de omgeving mooie wandelroutes. Echt een aanrader om tot rust te komen en je lekker te laten verwennen.

gemoedelijk

hennie
1-8-2016

het is een hotel op een prima lokatie,achter kerk aan de rand van het dorp

een ruim appartement met prima bedden en een nieuwe badkamer,de douchecabine was niet heel erg groot maar dat komt misschien omdat wij thuis een ruime inloopdouche hebben,elke dag schone handdoeken en schoonmaak

er zijn alleen een aantal lege balken zoals op het balkon en in de badkamer en in het zitgedeelte wat kan lijden tot stoten van hoofden als je niet al te klein bent

maar dat went snel na een aantal keren stoten

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauer Hof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.