Hotel Pinzgauer Hof

Hotel Pinzgauer Hof
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,2

23 reviews over Hotel Pinzgauer Hof in het Nederlands

Pinzgauerhof in een woord Ideaal!

Fred van Lare
1-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig, goedgelegen en gezellig HotelPension met een zeer uitgebreid ontbijt en keuze van een perfect salade-buffet als 1ste gang van de goed verzorgde en gevarieerde diners. Ligging van het hotel direkt aan de piste van de huisberg van Maria Alm, die het komende winterseizoen verbonden is met alle pistes naar de A-berg, Hinterthal, Dienten, Muehlbach enz.

een absolute aanrader

Jo Mijnes
24-7-2017

Pinzgauerhof ligt in een pittoresk dorpje en in een heel mooie omgeving. Goed hotel met vriendelijke eigenaar en bedienend personeel. Mooie kamers en prima maaltijden. Extra korting door vroeg te boeken (7 dagen verblijven en maar 6 dagen betalen). Door de gratis Hochkoenig Karte kun je de auto gedurende het verblijf al daar staan laten. Door die kaart heb je gratis bus vervoer en kun je gratis en onbeperkt gebruik maken van alle liftaccommodaties in de buurt.

• Ligging t.o.v. pistes10

Het diner en ontbijt is voortreffelijk! De kamers zijn groot en schoon. De bedden zijn goed. Skilift en bus station zijn vlak bij de pension. Het groote skigebied Hochkönig is niet zo druk dan andere gebieden. De pisten zijn prima ook naar de middag nog. Een mooi week gehad in de pension Prinzgauer Hof.

• Ligging t.o.v. pistes2

preis leistungstungsverhältnis sehr gut

Elke keer weer super!

Tim Politiek
15-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

In al het resortgeweld is dit een heerlijk rustig alternatief. Persoonlijke aandacht van de eigenaars geeft een zeer huiselijke sfeer.

Ligging is super. Nog geen 100 meter lopen naar de gondel. Dit jaar in een appartement. Maar voorgaande jaren een kamer met ontbijt, en beide opties zijn aan te raden.

Heerlijk ontspannen verblijf

Inge
14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn voor de derde keer in Hotel Pinzgauer Hof geweest tijdens onze wintersportvakantie. Het hotel is heel centraal gelegen vlakbij de dorpslift, waar vandaan de skibus je naar de skigebieden in de buurt brengt.

Het ontbijt is prima met voor ieder wat wils en het avondeten is smakelijk klaar gemaakt. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. De gastvrouwen Therese en Elisabeth doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Wij komen zeker weer terug!

Gastvrij

E.R. Neijenhuis
13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk bij de skiliften gelegen kindvriendelijk familie hotel. Schoon en verzorgd geheel net onderhouden en recentelijk gemoderniseerd . Klantvriendelijk en zeer aardige directie

Heerlijk, authentiek hotel met uitstekende keuken.

Peter Dekker
    3-3-2017

prima prijs/kwaliteit verhouding

Viel Freundlichkeit zu humanen Preisen

Hans
    2-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wir waren zum ersten Mal bei Höllers im Pinzgauer Hof in Maria Alm und wurden sehr herzlich empfangen. Die kleine 3-Sterne-Pension überzeugt unter anderm durch Freundlichkeit und das gute Preis-Leistungs-Verhältnis. Die Zimmer sind groß und sauber, das Badezimmer neu renoviert. Der Tag hat schon mit einem tollen Frühstücksbuffet gestartet und hat mit einem schmackhaften Abendmenü geendet. Die Lifte und Skibusse sind nur ein paar Meter entfernt und man konnte abends noch eine Runde machen und in den umliegenden Bars noch einen Absacker nehmen. Wir kommen sicher wieder!

Ganz ganz tolles Hotel

Tanja
    30-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wir sind zum 5 mal im Pinzgauer Hof und wurden dort wie Freunde empfangen. Das Hotel ist sehr zentral gelegen sowie viel Skifahrer als auch für Wanderer. Wir fühlen uns sehr wohl und gut aufgehoben. Das Essen ist super und umfangreich.

We hebben een aantal aanbieders voor Pinzgauer Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinzgauer Hof in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinzgauer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pinzgauer Hof scoort een 8.28 uit 10 op basis van 23 reviews.