Appartement Pension Anny

3 reviews over Appartement Pension Anny in het Nederlands

Ons pension

nancy_smolenaars
17-6-2014

Komen hier al enkele jaren. Netjes, degelijk, waar voor je geld..... Ligt net iets buiten het centrum van Maria Alm, dat te voet heel goed te bereiken is.

Heerlijke rustige plek

paulien
20-7-2011

Wij zaten in een 4 persoons app. In de woonkamer moesten 2 mensen op een slaapbank slapen en er was een aparte slaapkamer. De slaapbank lag goed. Badkamer met 2 wasbakken en een bad, douchen moest in bad. Woonkamer was ruim. lees alleen een eettafel met een bank rondom en 2 eetkamerstoelen met een kleine keuken. Er was plek genoeg voor 6 mensen om te zitten.

Goed pension voor een redelijke prijs.

Nancy Smolenaars
      3-1-2011

Kamers zijn al voor een groot gedeelte gerenoveerd. Vriendelijke mensen, heel attent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Anny in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Anny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pension Anny scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.