Appartement
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,7

7 reviews over Appartement Maria Alm Hutte in het Nederlands

Heerlijk appartement in leuk dorpje!

Chris
5-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De week voor kerst in Maria Alm Hutte geweest. Appartement is traditioneel ingericht, maar van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Uitgebreid koken is mogelijk, al het denkbare is aanwezig. Erg leuk/prettig is de kachel. Even doorhebben hoe het werkt en daarna wordt de woonkamer heerlijk warm. Beneden is ook een ruimte voor de ski's en je kunt makkelijk parkeren voor de deur.

De ligging is prima. Net buiten Maria Alm op 3 minuten loopafstand van bakker, supermarkt en apres skibar. Met de auto ben je zo bij de skipisten van zowel de Natrun als de Aberg.

Skigebied is erg mooi en relaxed. Hoewel de sneeuw zeer beperkt was hebben we toch lekker kunnen skiën zonder wachttijden. Kosten nog moeite werden gespaard om de pistes goed te houden. Natrunberg is ideaal met kleine kinderen, Aberg is mooi vertrekpunt voor bijvoorbeeld de Konigstour. Leuke restaurantjes op de piste met lekkere lokale gerechten.

Kortom, wij hebben genoten van Maria Alm en de Maria Alm Hutte!

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Schitterend appartement

monique vonk
22-8-2012

Groot appartement, van alle gemakken voorzien! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Ruim, schoon, compleet en een prachtig uitzicht

Familie de Winkel
18-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nu voor de tweede keer voor een wintersport in Maria Alm geweest. Wederom in de Maria Alm Hutte. En natuurlijk omdat de vorige keer zo goed bevallen was. Het appartement is ruim, is erg compleet en mooi huiselijk ingericht. De houtgestookte kachel neemt een centrale plaats in waar iedereen lekker omheen kan gaan zitten na een heerlijke dag in de bergen. Het skigebied is ongekend groot. Dit jaar hebben we weer twee dagen skiles genomen en mijn skileraar kende me nog van vorig jaar! Voor ons is Maria Alm Hutte dé perfecte thuisbasis voor een heerlijke wintersportvakantie!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Gezellig, ruim en schoon

Caroline
12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het appartement is een gezellig, ruim appartement van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de lekkere kachel. We hebben met vier volwassenen en een klein meisje gebruik gemaakt van het appartement en dat was zeer goed te doen. Lekker wandelen en genieten van het uitzicht. We vonden het skigebied niet echt super spannend maar met kinderen die wel al op de ski's staan lijkt het ons wel erg gaaf en toegangkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Erg mooi en ruim appartement

Familie bastiaans
13-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi ruim en heel schoon appartement. Gezellig ingericht met een fraaie Oostenrijkse kachel als middelpunt. Een volle kast met spelletjes. De keuken is van alle gemakken voorzien. De bedden slapen goed. Het dorp, supermarkt, bakker, adres-ski en ski-bushalte liggen op loopafstand. Wij gingen telkens met de auto naar de piste. Het skigebied is uitstekend voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi plekje in de bergen!

Fam. Gravesteijn
12-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Maria Alm Hutte is een heerlijk appartement om te zijn. Er is een prachtig uitzicht en een gezellige sfeervolle inrichting. Erg kindvriendelijk ook. Een kast vol spelletjes! Het stapelbed was ook een groot succes! De keuken is van alle gemakken voorzien en het het appartement is ook zeer schoon! In de omgeving heerlijk gewandeld, mooie dingen gezien. Er is ook veel toeristische informatie aanwezig, waardoor we er in de omgeving ook veel op uit zijn getrokken. Het dorpje is op loopafstand en ook daar is het goed toeven met restaurantjes en winkeltjes , maar ook lokale aktiviteiten. Ons verblijf was wat aan de korte kant maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

authentiek appartem met fantastisch uitzicht

Stephan & Petra
11-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Maria Alm Hutte is gezellig Oostenrijks ingericht, met een echte ovenkachel waar je heerlijk tegenaan kan zitten. Je hebt een fantastisch uitizicht over het dorpje Maria Alm en de bergen. Het appartement is volledig ingericht en van alle gemakken voorzien, bovendien wat wij erg belangrijk vinden, schoon en netjes! Wij als skiliefhebbers vinden het een mooi skigebied met veel gezellige hutjes om wat te eten en te drinken. In het dorp zit een goede bakker op loopafstande en een gezellige apresksibar. Kortom voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Alm Hutte in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Alm Hutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.