Appartement Leitner

Appartement
Appartement Leitner

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Leitner voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Leitner in het Nederlands

Gezellig, ruim, schoon!

Familie bastiaans
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer net en schoon appartement. De ligging is perfect, je loopt makkelijk naar de kinderskischool op de natrunberg. Ideaal met kleine kinderen! Ook winkels, skihuur en gezellige apres-ski met speeltuin op loopafstand. Familie Leitner is erg vriendelijk. Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leitner in Maria Alm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leitner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.